13 juli 2018 om 00:00
iBOOD

Bijzettafelset van Mangohout

Product expert aanwezig

Bijzettafelset van Mangohout

Naast elkaar. Onder elkaar. Van elkaar. Jij bepaalt hoe deze tafeltjes het beste in jouw interieur blenden.

Zijn deze bijzettafeltjes niet helemaal naar jouw smaak? Check dan even de Flash Sale! NL | BE

Specificaties

Merk: Vince Design
Type: Bijzettafelset Boxer
Garantie: 2 jaar

• 2-delige bijzettafelset
  • Duurzaam mangohout
  • Los of samen als geheel

Materiaal tafelblad: mangohout
Frame: metaal afgewerkt met zwarte poedercoating
Afmetingen: Ø 80 x 48 (H) cm + Ø 65 x 42 (H) cm
Gewicht set: +/- 15 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Vince Design Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

13 juli 2018 om 09:28
netvibe Gebruiker

Beste Expert,

Hoe sterk en stevig zijn deze bijzettafels, specifiek het frame?

Als 1 van mijn kinderen er (per ongeluk of met opzet) op gaat zitten, is het dan meteen verbogen en krom?

13 juli 2018 om 12:43
Official Product Expert Vince Design Expert Official Product Expert

Beste Netvibe,

Het frame dient stevig genoeg te zijn voor kinderen om er bovenop te zitten. Ondanks dat, zullen we ze nooit aanbieden onder categorie springkussen :)

13 juli 2018 om 11:09
David123456 Gebruiker

Geachte,

Zijn dit stevige tafeltjes (vooral het frame)?

zijn de tafels makkelijk in onderhoud?

Met vriendelijke groeten,

13 juli 2018 om 12:44

Beste David,

Het betreft uitsluitend massief hout. De frames zijn daarop aangepast en zijn stevig. Het zijn ook geen bouwpakketten waardoor de verschillende onderdelen al aan elkaar gelast zijn.

13 juli 2018 om 11:53
SIETSKE1 Gebruiker

Beste expert,

Hoe moet het blad onderhouden worden,is dit gevernist of moet het met een soort olie onderhouden worden

mvg

Bruno

13 juli 2018 om 12:45

Beste Sietske,

De tafels zijn reeds voorbehandeld. Mocht je na twee jaar van mening zijn dat het blad wat minder mooi is geworden, kun je er altijd voor kiezen het licht op te schuren en opnieuw te behandelen. Dat is natuurlijk het voordeel van massief hout.

13 juli 2018 om 14:38
Tatyana90 Gebruiker

Beste

Ik probeer de tafeltjes te komen maar telkens ik met mijn app wil betalen of mijn kaarvode intik komt er op dat er iets fout loopt

13 juli 2018 om 14:55
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Tatyana,

Probeer je te bestellen via onze iBOOD app? In dat geval raad ik aan om de mobiele website of normale website te gebruiken om je bestelling af te ronden.

Anders kan ik voor nu aanraden om een andere betaalmethode te selecteren.

14 juli 2018 om 12:13
Nesnarf12345 Gebruiker

Zijn deze tafeltjes nog te bestellen? Het lukt mij namelijk niet.

14 juli 2018 om 12:31
Moderator Jelle Moderator

Beste Nesnarf12345,

Helaas was dit de aanbieding van gisteren. Deze zijn dus niet meer te koop.

Volg ons via de nieuwsbrief of social media om te zien wanneer ze weer verkocht gaan worden.

Groet,

Jelle

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.