13 september 2018 om 00:00
iBOOD

2x Design Eetkamerstoel | Woody of Brandy

2x Design Eetkamerstoel

Geef je eetkamer een Scandinavische twist met deze trendy eetkamerstoelen!

Specificaties

Type: Brandy of Woody eetkamerstoelen
Aantal: 2 stuks
Garantie: 2 jaar

• Scandinavische look 
  • Tijdloze designstoelen
  • Keuze uit twee modellen

Specs Brandy

• Kunststof zitkuip
  • PU-leren kussen
  • Stevige beukenhouten poten
  • Breedte: 49 cm
  • Diepte: 54 cm
  • Zithoogte: 45 cm
  • Hoogte (hoogste punt): 83,5 cm
  • Maximaal draaggewicht: 125 kg

Specs Woody

• Kunststof zitkuip
  • PU-leren kussen
  • Stevige beukenhouten poten
  • Breedte: 48 cm
  • Zitdiepte: 40 cm
  • Zithoogte: 46,5 cm
  • Hoogte (hoogste punt): 83,5 cm
  • Maximaal draaggewicht: 125 kg
13 september 2018 om 00:08
Lode-runner Gebruiker

Krijg je voor deze prijs echt 2 Woody stoelen? Dan is het een erg goede prijs. Graag bevestiging dat je er 2 krijgt @Ibood

Beantwoorden

13 september 2018 om 00:18
Moderator Paul Moderator

Aantal 1 = 2x Woody of 2x Brandy

Beantwoorden

13 september 2018 om 10:12
Lode-runner Gebruiker

Super! dankjewel Paul

Beantwoorden

13 september 2018 om 00:10
Witje138 Gebruiker

Ik zou graag 2 verschillende kleuren willen.  Kan dat?

Beantwoorden

13 september 2018 om 00:19
Moderator Paul Moderator

Het is niet mogelijk om binnen 1 set te combineren. Ze gaan per 2 van hetzelfde model en dezelfde kleur.

Beantwoorden

13 september 2018 om 00:27
N-joyce Gebruiker

Erg mooi! Iemand deze stoelen al in huis? Kan je er dan wat over vertellen? Vallen ze in de smaak?

Beantwoorden

13 september 2018 om 06:31
steelsm Gebruiker

De woody’s heb ik de vorige maal gekocht en vallen wat tegen: de poten staan redelijk los en buigen zo zwaar door dat je 5cm lager komt te zitten…ik zou ze zeker niet aaanraden.Op dit probleem na zien  deze stoelen er anders wel leuk uit. Heb  dit ook aan after-sales service gemeld maar dit zou normaal zijn. Service was verder wel heel goed: een van de kussens was bij aankomst beschadigd en dit werd onmiddelijk vervangen. Dus met de aankoop van de andere modellen zit je volgens mij wel goed

Beantwoorden

17 september 2018 om 19:53
Moderator Jelle Moderator

Zoveel mensen, zoveel wensen. De ene vindt deze stoelen prima, de ander niet. Over smaak valt immers niet te twisten.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

13 september 2018 om 07:29
Tsjaap Gebruiker

Ik heb de stoelen en ze zijn prima. En twee stoelen voor die prijs….loop en een designwinkel binnen en je ziet dezelfde stoelen voor drie keer deze prijs, maar dan per stuk

Beantwoorden

13 september 2018 om 07:31
bramvanheuvelen Gebruiker

Verwacht geen garantie!!! In februari dit jaar zelfde soort stoelen gekocht via Ibood. Alle 6!! waren binnen een maand kapot. Schroeven kwamen door de kunststofkuipen heen etc. Na overleg met Ibood zouden de stoelen worden opgehaald. Zo gezegd. Stoelen keurig uit elkaar gehaald, en gebundeld. Een aantal dagen later kregen we bericht dat de stoelen niet correct waren terug gestuurd en dat we daarom geen geld OF stoelen terug krijgen. Ibood blijft als argument gebruiken dat we ze niet in de originele verpakking terug hebben gestuurd. Echter geldt dat alleen als je gebruikt maakt als je ze binnen 14 dagen terug stuurt. Het gaat er niet in dat 6 weken dus binnen de normale garantieperiode valt. Gewoon niet kopen dus. Kutkwaliteit, en geen garantie.

Beantwoorden

13 september 2018 om 08:43
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen bramvanheuvelen,

Wat vervelend dat dit nog niet is opgelost. Ik ga het even doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

13 september 2018 om 23:01
NitroDarkhorse Gebruiker

Apart, want ik koop al vanaf het begin veel bij Ibood en de services is zeer goed.

Beantwoorden

13 september 2018 om 08:14
erwin.stroo Gebruiker

Zijn de kussentjes afneembaar?

Zitten ze vast met bouten door de zitting heen of is het geheel verlijmd in de kuip?

Beantwoorden

13 september 2018 om 09:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik check het even voor je, Erwin!

Beantwoorden

13 september 2018 om 10:08

De kussentjes zijn gemaakt van pu-leder en zijn afneembaar met een natte doek.

De kussentjes zitten met 2 bouten vast, deze kunnen er dus af.

Beantwoorden

13 september 2018 om 08:44
Ramaralo Gebruiker

De brandy stoelen gaan denk maximaal een half jaar mee

Beantwoorden

13 september 2018 om 09:37

Deze stoelen horen langer dan 6 maanden mee te gaan. Heb je voor jouw klachten al contact met ons opgenomen? Dit kun je doen door via  “Mijn iBOOD” een serviceverzoek “Defect” aan te maken.

Beantwoorden

13 september 2018 om 11:45
iprchris Gebruiker

Wat een negatieve reacties van sommige ik denk als ze zelf een zaak zouden hebben dit niet op deze manier zouden presenteren.

Wat heb ik er aan om allerlei klachten te lezen misschien zijn die mensen waar de stoel van door zakt wel 150 kg?

Of Ramaralo is kennelijk helderziend?

Beantwoorden

17 september 2018 om 20:16
Moderator Jelle Moderator

Beste Chris,

Bedankt voor je reactie, er zijn altijd mensen met verschillende meningen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

13 september 2018 om 13:12
ReiBood Gebruiker

ow…
Ze zien er leuk uit, maar zitten ze ook lekker?
Weliswaar een eetkamerstoel. maar een hoogte van 45-46,5 cm?
Is dit niet ietwat laag hiervoor? Mede als je leest dat ze 5 cm doorzakken bij het zitten?
We hebben 6 stoelen nodig en zouden dus kunnen uitproberen of je goed aan de eetkamertafel zou zitten!
En mocht onverhoopt het tegenvalt weer terugsturen?

Welk merk betreft het hier?
Op zoek naar meer reviews….ahumm…

Beantwoorden

13 september 2018 om 13:15
ReiBood Gebruiker

ach ja…we gaan voor de Woody.

Beantwoorden

13 september 2018 om 13:17
ReiBood Gebruiker

nou zeg..duidelijkheid is troef.

We gaan voor de informatie omtrent de Woody.   :-)

1maal verzonden berichten kunnen niet gewijzigd worden???
Zie ik dat goed of mis ik wat?

Beantwoorden

13 september 2018 om 13:53

Hoi ReiBood,

Of ze geschikt zijn zal afhangen van jouw tafel. Mogelijk kan je opmeten hoe hoog je huidige stoelen zijn en zo kijken of deze stoelen ook fijn zouden zijn.

Je hebt op deze stoelen gewoon recht op het retour sturen binnen 14 dagen. Dit moet wel onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking.

Deze stoelen zijn merkloos.

En… inderdaad. Geplaatste berichten zijn niet aan te passen.

Beantwoorden

13 september 2018 om 14:56
ReiBood Gebruiker

Hallo Bas,

Dank voor je reactie.

Originele verpakking……vanzelfsprekend.
Onbeschadigd…………….uiteraard
Ongebruikt………… hmm….maar we mogen wel zitten en testen of het geschikt is?
Als het niet voldoet gaat hij direct terug in de verpakking. Kan dat?

Ik heb een burostoel gepakt en op de hoogte van 46,5 gezet.
Deze voldoet.
Maar hoe zit het dan met dat 5 cm ‘doorzakken’?
Wat normaliter wel fijn is hé   :-)

Merkloos…..gemaakt in NL??

Mijn vrouw is van deze stoelen zeer gecharmeerd en mochten er onverhoopt fabrieksfouten tevoorschijn komen dan geldt die 2 jaar Fabrieksgarantie…toch?
Wat valt hier onder die fabrieksgarantie?

Beantwoorden

13 september 2018 om 15:16

Hoi ReiBood,

Dat is altijd een lastige. In principe mag je hem testen. Houd er rekening mee dat het in elkaar zetten zo moet gebeuren dat je hem ook weer onbeschadigd uit elkaar kunt halen, daar kan wel een bottleneck zitten. Dus ja, testen mag. Maar of het demonteren mogelijk is zonder hem te beschadigen durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Het doorzakken van 5 cm durf ik helaas geen uitspraken over te doen. Dit is mij niet bekend. Ik zal dit even checken bij de leverancier.

Het is lastig om exact aan te geven wat wel en niet onder de fabrieksgarantie valt. Gebruiksschade niet (bijv. lichte slijtage aan het zitvlak door gebruik), maar fabrieksfouten (poten breken als er je er op gaat zitten als je maximaal 125 kg weegt) wel.

Over de herkomst van het product ga ik navraag doen.

Beantwoorden

13 september 2018 om 15:47

De leverancier geeft aan dat de poten niet zullen doorzakken en dus ook niet lager gaan staan.

De stoelen komen uit de fabriek in China.

Beantwoorden

13 september 2018 om 16:26
ReiBood Gebruiker

Hallo Bas,

Dank voor je eerlijk antwoord.
Dit gaat ‘m niet worden. Moet vrouwtje teleur stellen.
Ik neem in deze liever geen risico.

Beantwoorden

13 september 2018 om 17:05
trissbe Gebruiker

Wij hebben ook 6 van deze stoelen nodig, maar na het lezen van al deze reacties durf ik ze ook niet te bestellen.
Dan betaal ik liever wat meer bij onze lokale meubel zaak waar we mee terug kunnen in geval van.

Jammer, want ze zien er leuk uit!

Beantwoorden

24 september 2018 om 13:04
verhoeven03 Gebruiker

Goedemiddag! Vraagje: Kunnen wij de contactgegevens van de leverancier krijgen? Vandaag is de levering en wij hebben nog geen track and trace ontvangen of een bevestiging van de leverancier (wij hadden een andere dag voor de levering aangevinkt). Staat ook niets in de spambox. Via jullie contact formulier heb ik deze vraag ook gesteld, maar helaas krijgen wij terug dat het twee werkdagen kan duren voordat wij antwoord hebben, en wij willen het graag vandaag weten natuurlijk :) Dank je wel. MVG Kaya

Beantwoorden

28 september 2018 om 11:10
Pgoldman Gebruiker

E-mail : bestellingen@vince-design.nlTelefoon : 0591 750 492

Helaas zijn ze de hele maand gesloten. Pas 2 oktober weer bereikbaar.

Beantwoorden

26 september 2018 om 19:36
Pgoldman Gebruiker

Vandaag eindelijk deze stoelen binnen gekregen. Bezorging zou al afgelopen week plaatsvinden maar vreemd genoeg pas vandaag bezorgd. Helaas zijn de stoelen niet te assembleren door een fabrieksfout. De metalen plaat waar de poten op bevestigd worden past niet op de zitting. Balen! Heb aangemeld voor garantie, DOA optie was niet meer beschikbaar. Jammer van het gedoe.

Beantwoorden

26 september 2018 om 19:37
Pgoldman Gebruiker

Gaat trouwens om Brandy Green uitvoering.

Beantwoorden

28 september 2018 om 11:12
Pgoldman Gebruiker

Lekker dan. Vince Design is de hele maand gesloten. Garantie loopt via hun  dus ik zit met een onbruikbare stoelen komende weken.

Beantwoorden

28 september 2018 om 12:01
Pgoldman Gebruiker

Update: Vince Design reageert wel snel op mail. Probleem met de stoelen wordt opgepakt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.