15 september 2018 om 00:00
iBOOD

SodaStream Spirit + 3 Extra Flessen

SodaStream Spirit + 3 Extra Flessen

Vergeet het zeulen met flessen frisdrank: met de SodaStream Spirit maak jij gemakkelijk en snel je eigen bruisende drankje.

Specificaties

Merk: SodaStream
Type: Spirit
Garantie: 2 jaar

• Bruiswater in een handomdraai
  • Inclusief 3 hippe flessen
  • Modern en fris design

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 12.5 x 43 x 18 cm
  • Gewicht: 2.8 kg

Verpakkingsinhoud

• 1x SodaStream SPIRIT bruiswatertoestel (wit) 
  • 1x herbruikbare witte fles (1 L)
  • 3x herbruikbare dotfles(1 L)
  • 1x SodaStream CO2 cilinder (onder licentie), goed voor max. 60L bruisend water
15 september 2018 om 00:06
Benoche Gebruiker

4euro goedkoper dan gekende coolblue. . En dan heb ik het morgen in huis…

Beantwoorden

15 september 2018 om 00:12
elianmars Gebruiker

Met drie extra flessen?

Beantwoorden

15 september 2018 om 00:15
scorpion71 Gebruiker

Geen flessen erbij.. dat kost je 19,95 extra bij CB

Beantwoorden

15 september 2018 om 00:16
jerre1987 Gebruiker

Nee dat is maar om reclame te maken die leveren ze er mooi niet bij

Beantwoorden

15 september 2018 om 07:33
Benoche Gebruiker

https://www.coolblue.be/en/product/786480/sodastream-spirit-zwart-3-flessen.html

Jawel… Met 3 extra flessen. Oh ja, wel in’t zwart dus zal niet heyzelfde zijn?

Beantwoorden

15 september 2018 om 00:10
elianmars Gebruiker

Jammer dat de zwarte niet wordt aangeboden…..

Beantwoorden

15 september 2018 om 00:16
jerre1987 Gebruiker

Praatjesmakers

Beantwoorden

15 september 2018 om 00:17
Fidelis89 Gebruiker

Ooit dit pakket gekocht en nadien nog extra flessen enz.

Helaas grote miskoop. Amper smaken en zeker als je er wil zonder die vuile zoetstof aseculfaam-K.

Als het enkel voor bruisend water is dan doe je financieel zeker geen goeie zet. Het enige voordeel is eventueel voor de natuur omdat je de flessen een tijd kan hergebruiken…

Ook zeer omslachtig om de flessen te reinigen. Na enkele maanden gebruik worden sommige gewoon niet meer proper… Ook niet als je de belachelijk dure reinigingstabletten gebruikt. Sodastream beloofde meer (en gezondere) smaken ook hier op het forum ooit een expert.. Maar nog steeds niets… Onze sodastream staat net zoals bij vele anderen stof te vangen.. kijk maar eens op tweedehands vooraleer je hier 1 koopt ;)

Beantwoorden

15 september 2018 om 00:46
Jadajada Gebruiker

Ik kan mij hier niet in vinden. Het is onderzocht door de consumentenbond, en het is daadwerkelijk een stuk goedkoper. Siroop moet je gewoon zelf ik de supermarkt halen, of helemaal niet (gezonder).

Bovendien bespaart dit apparaat het zeulen met flessen uit de supermarkt.

Ik gebruik het al maanden elke dag.

Apparaat oogt wel goedkoop en is gammel.

Beantwoorden

15 september 2018 om 07:52
ebiegel Gebruiker

Blokker heeft het assortiment uitgebreid. Nu inclusief de nieuwe smaken de mocktail mix. Zowel online als in de winkel. Dus dat argument vervalt.

Na driekwart jaar gebruik totaal geen luchtjes bij mij. Ik spoel ze gewoon om met kraanwater. En heel af en toe een sopje.

Beantwoorden

15 september 2018 om 08:32
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen! :-)

Beantwoorden

15 september 2018 om 11:07
jerre1987 Gebruiker

Man man man en da me ne ☺ ipv afspraken na te komen, nee vanalles beloven ma komt juist niks van

Beantwoorden

15 september 2018 om 12:06
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jerre1987,

Kan ik je misschien ergens mee helpen?

Beantwoorden

15 september 2018 om 00:22
Alexspoonbill Gebruiker

Wat is het gemiddelde stroom verbruik

Beantwoorden

15 september 2018 om 03:35
kooikertje Gebruiker

Geen stroom

Beantwoorden

15 september 2018 om 00:25
Medino Gebruiker

Made in Israel.

Beantwoorden

15 september 2018 om 07:36
Benoche Gebruiker

Ja, reden meer of het te kopen voor mij.

Of gebruik je geen Intel, Google,, Facebook, Apple, Microsoft, HP, Cisco, .. Technologie in huis?

Deze hebben tientallen R&D centra in Israel en investeren tientallen miljarden per jaar daar…

Beantwoorden

15 september 2018 om 08:35
kdelange Gebruiker

hear hear!

Beantwoorden

15 september 2018 om 00:33
gwennekneuter Gebruiker

Fidelis89 bedankt voor je reactie, ik weet genoeg….

Beantwoorden

15 september 2018 om 07:53
ebiegel Gebruiker

Het klopt alleen niet wat hij zegt.

Beantwoorden

15 september 2018 om 08:37
Globetrotter1 Gebruiker

@ebiegel. Fidelis89 deelt zijn ervaring met dit apparaat net als dat jij dat doet, en dan kan jij wel zeggen dat het niet klopt wat hij zegt, maar klopt het wel wat jij zegt.

Beantwoorden

15 september 2018 om 03:34
kooikertje Gebruiker

Geweldig apparaat. Gebruik het nu een paar maanden met veel plezier. Niet echt een aanbieding. Was toen bij bol.com 55€ en kreeg hem voor die prijs ook mee bij BCC. Als je deze aanbieding laat zien bij BCC passen zij hun prijs voor je aan en kun je je eigen kleur uitzoeken. Geniet nu elke dag van heerlijk bruisend water. Ik gebruik daarnaast een klein beetje aanmaak van slimpie.

Beantwoorden

15 september 2018 om 03:37
kooikertje Gebruiker

Zie trouwens wel als een goede aanbieding je krijgt er 3 flessen gratis bij.

Beantwoorden

15 september 2018 om 07:51
jhgbon Gebruiker

Kunnen hier ook de glazen flessen op? Ik wil geen plastic flessen…

Beantwoorden

15 september 2018 om 08:42
kdelange Gebruiker

Dat is voor mij ook de reden dit apparaat niet te kopen, indien het argument van beter voor het milieu getrokken wordt, dan biedt het apparaat aan met de glazen flessen, plastic flessen uit de winkel worden gerecycled.  Ten tweede zien de glazen flessen er top uit!

Ik denk dat er aardig wat kopers te vinden zijn voor het Crystal apparaat, misschien maar eens een oproep starten in het Forum?

Beantwoorden

15 september 2018 om 08:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jhgbon,

Hier kunnen volgens mij geen glazen flessen op. Dat kan inderdaad wel op een ander type. Mocht je deze graag een keer voorbij zien komen, dan kun je altijd de inkopers tippen. Wie weet komt hij dan een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier :-)

Beantwoorden

15 september 2018 om 09:47
rudolfo1980 Gebruiker

Ik gebruik al een paar jaar die met de glazen flessen. Die kunnen ook goednin de vaatwasser en blijven dus goed schoon. Heb ze nooit noeven te vervangen. Weet niet hie dat met de plastic flessen is. Ook gebruik ik siroop uit de supermarkt. Heb wel in het begin  een paar soda stream gekocht maar nadat die op waren eigenlijk niet meer. Vindt ze te duur. Ook moet je bij dit apperaat wel rekening hiuden dat de gas navul flessen vrij duur zijn. Want dat is hun verdien model, Maar daar zijn andere oplossingen voor.

Beantwoorden

15 september 2018 om 13:20
kcorthou Gebruiker

Welke oplossingen?

Beantwoorden

15 september 2018 om 07:55
Toemke Gebruiker

Heb hem ook sinds kort. Werkt inderdaad maar om echt sterk bruisend water, dus zoals een nieuwe fles Spa bijv, te bekomen moet ik toch wel een pak meer dan 5x drukken. Hoe doen jullie het om het echt bruisend te krijgen? 5 x 2seconden is wat mij betreft zeker niet genoeg en dan kom je waarschijnlijk ook nooit aan de beloofde 60L per bus CO2…

Beantwoorden

17 september 2018 om 21:01
Moderator Jelle Moderator

Helaas had er niemand een antwoord op je vraag.

Misschien kan je contact zoeken met de verkoper om daar de vraag neer te leggen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

15 september 2018 om 09:34
DontEatYellowSnow Gebruiker

Eerder was ik nooit een waterdrinker maar met dit ding in huis is dit compleet veranderd. De flessen die je erbij krijgt heb je écht nodig, iets anders past er niet in.

Wat me wel opvalt en volgens mij niet benoemd wordt: dit is het oude model. Wij hebben de zwarte in huis, de 2.0.

De gasflessen zijn redelijk duur vind ik persoonlijk. Volgens de gegevens zou je er 60 liter soda mee kunnen maken maar dat betwijfel ik ten zeerste, ik schat eerder de helft. Op Amazon zijn de gasflessen regelmatig in de aanbieding, in combinatie met een gratis fles. Ook is het mogelijk om de lege gasflessen om te ruilen, dit scheelt je 15 euro per gasfles. Gooi de cylinders dus niet weg! (http://sodastreamstore.nl/)

Beantwoorden

15 september 2018 om 11:11
remondo Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

15 september 2018 om 16:10
remondo Gebruiker

Blijft een hoop geld voor plastic apparaat met drukknopje en 3 plastic flessen.

Beantwoorden

15 september 2018 om 11:46
rberendsen Gebruiker

Ik heb wel interesse. Ben wel benieuwd wat zo’n cilinder kost bij inlruil. Ik lees dat je bij inruil alleen het gas betaald. Wat kost dat en kun je ook bij blokker zo’n cilinder inruilen?

Beantwoorden

16 september 2018 om 00:07
ebiegel Gebruiker

12,50 en ja

Beantwoorden

17 september 2018 om 21:11

Bedankt voor het antwoord ebiegel.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

15 september 2018 om 12:06
serde Gebruiker

Lekker verder Spa groen open !

Beantwoorden

15 september 2018 om 14:41
biercafe Gebruiker

gebruik zo’n apparaat al vele jaren met plezier. Wel voor alleen bruisend water zonder smaakje dus flessen schoonmaken niet nodig. Let wel op: als je flink bruisend water maakt zoals ik is het niet goedkoper dan naar de Jumbo te lopen, scheelt wel een hoop gesjouw. Wanneer komt de discussie op gang van CO2 en milieu? Normaal komt er gelijk zo’n zeikerd langs of hebben die weekend?

Beantwoorden

17 september 2018 om 20:31

Blijkbaar waren er geen zeikerds dit weekend :D

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.