19 september 2018 om 00:00
iBOOD

Voucher: Foto op Aluminium | 60 x 40 cm

Product expert aanwezig

Voucher: Foto op Aluminium

Je mooiste foto aan de muur: stijlvol. En het maakt je inrichting meteen een stuk persoonlijker en gezelliger.

Specificaties

Type: Voucher: foto op aluminium 60x40 cm - Fotoproducten.nl
Geldig tot: 19-03-2019

• Foto op aluminium: 60 x 40 cm
  • Keuze uit wit of geborsteld aluminium
  • Hoogwaardig materiaal

Verzendkosten voor het toesturen van de foto op aluminium is € 7,50 PER FOTO op aluminium

• Fotoproducten.nl-voucher voor een foto op aluminium van hoge kwaliteit
  • Foto op aluminium in het populaire formaat 60 x 40 cm
  • Na je bestelling bij iBOOD ontvang je binnen 2 werkdagen een voucher in Mijn iBOOD
  • Deze voucher kun je tot en met 19-03-2019 verzilveren op https://www.fotoproducten.nl/ibood/aluminium
  • Je foto wordt geprint op hoogwaardig aluminium
  • Je kunt kiezen voor geborsteld aluminium en wit aluminium
  • Geborsteld aluminium geeft je foto een stoere uitstraling omdat de aluminiumstructuur duidelijk zichtbaar is door je foto heen
  • Een witte aluminiumachtergrond zorgt voor een scherpe afdruk zonder aluminiumstructuur
  • Gebruik je eigen mooiste of meest favoriete foto
  • Je kunt op Fotoproducten per voucher 1 foto op aluminium bestellen
  • Je kunt per bestelling maar 1 voucher tegelijk inleveren
  • Geen restitutie mogelijk
  • Verlenging geldigheidsduur niet mogelijk

Voor de vouchercode betaal je uiteraard geen verzendkosten, deze ontvang je via e-mail

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Fotoproducten Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

19 september 2018 om 00:45
XMikaiLX Gebruiker

Ik had enkele vragen, zijn de verzendkosten naar België eveneens €7,50? Welke resolutie is minimaal benodigd voor een goed resultaat op dit formaat? Kan ik ook een foto van google nemen van eender wat om te laten printen? Alvast bedankt.

Beantwoorden

19 september 2018 om 01:21
Moderator Niek Moderator

Goedenacht XMikaiLX,

Bij de BE deal staat ook €7,50 verzendkosten, dus daar ga ik wel vanuit. De product expert zal dit later vandaag kunnen bevestigen :-)

Beantwoorden

19 september 2018 om 08:53
Official Product Expert Fotoproducten Expert Official Product Expert

Dit is correct. Voor BE zijn de verzendkosten € 7,50.

Beantwoorden

19 september 2018 om 02:06
Paul_w Gebruiker

Kun je deze voucher ook ‘upgraden’ naar groter formaat (uiteraard tegen meerprijs)? Zo ja, wat zijn de mogelijkheden/kosten?

Beantwoorden

19 september 2018 om 06:20
SDC4 Gebruiker

Paul, je moet eens kijken op de site van fotoproducten zelf

Beantwoorden

19 september 2018 om 08:12
cdekker80 Gebruiker

Beste Sdc4,

Wat zou ik daar dan kunnen vinden? De prijs die gehanteerd wordt zonder iBOOD?

Beantwoorden

19 september 2018 om 08:48

Ja, dit is mogelijk. De waarde van het product zal er gewoon vanaf gaan.

Beantwoorden

19 september 2018 om 10:44
Paul_w Gebruiker

Helder, bedankt !

Beantwoorden

19 september 2018 om 07:13
Aj n Gebruiker

Zit er een ophangsysteem bij?

Beantwoorden

19 september 2018 om 08:49

Nee, het ophangsysteem is optioneel. Zo kan iedereen hun eigen keuze maken.

Beantwoorden

19 september 2018 om 07:43
Copylex Gebruiker

Kan je deze foto ook buiten ophangen? (weerbestendig)

Beantwoorden

19 september 2018 om 08:50

Ja, het aluminium is ook voor buiten geschikt.

Beantwoorden

19 september 2018 om 09:15
Johannes1210 Gebruiker

Vraagje kan ik ook die waardebon inleveren op plexiglass of alleen voor aluminium??

Beantwoorden

19 september 2018 om 09:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze voucher is enkel voor een foto op aluminium.

Beantwoorden

19 september 2018 om 09:52
Johannes1210 Gebruiker

Oke duidelijk, stel dat ik er een ophangsysteem erbij bestel wordt die door jullie er al opgeplakt of moet ik dat zelf doen?

Beantwoorden

19 september 2018 om 09:57

Het ophangsysteem wordt los bij de plaat geleverd, deze dien je zelf te monteren.

Beantwoorden

19 september 2018 om 09:59
Johannes1210 Gebruiker

Bedankt voor de info’s ga er nu 1 bestellen, als de zoon straks thuis is misschien nog wel een paar:)

Beantwoorden

19 september 2018 om 10:04

Is goed. Succes! :)

Beantwoorden

19 september 2018 om 15:39
Jeroen_Duv Gebruiker

Besteld!

Er zijn blijkbaar verschillende ophangsystemen selecteerbaar, maar jammer genoeg vind ik nergens een foto terug hoe dit er uitziet… :-/

Beantwoorden

20 september 2018 om 08:26

Bedankt voor de tip. Ik ga dit intern oppakken en zal dit laten toevoegen aan de website.

Beantwoorden

19 september 2018 om 11:22
Rita.Aerts Gebruiker

Verleden week mijn 3 foto’s toegekregen die ik met vouchers besteld had. Fotokwaliteit is zeer goed maar snijrand aluminium kon beter afgewerkt worden. In het algemeen: zeer tevreden, ook over de leveringstijd.

Beantwoorden

19 september 2018 om 11:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Rita.Aerts,

Bedankt voor het delen van je ervaringen en goed om te horen dat je tevreden bent! :-)

Beantwoorden

19 september 2018 om 11:40

Rita, het zou kunnen dat op de achterzijde nog een folie zit? Deze kan je verwijderen, soms denken mensen dat het daardoor erg slecht gesneden is.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.