23 september 2018 om 00:02
iBOOD

Krups Prodigio Nespressomachine

Krups Prodigio Nespressomachine

Via de app stel je in wanneer je jouw kopje koffie wil en hoe. Ongezien gemak zonder in te boeten aan kwaliteit. Het kan met Nespresso!

Specificaties

Merk: Krups / Nespresso
Type: Prodigio XN410T
Garantie: 2 jaar

• Bediening via de app
  • Snel opwarmen in 25 sec.
  • Met 16 Nespresso capsules

Algemene kenmerken:

• Bluetooth om verbinding te maken met app
  • App beschikbaar voor Apple en Android
  • Uitneembaar waterreservoir
  • Detectie: leeg reservoir, volle opvangbak capsules
  • Automatische uitwerping capsules
  • Koffiematen: ristretto, espresso en lungo
  • Automatische uitschakeling na 9 minuten
  • Herinnering voor ontkalken en onderhoud

Technische kenmerken:

• Vermogen: 1.260 W
  • Frequentie: 50-60 Hz
  • Druk: 19 bar
  • Inhoud waterreservoir: 1,8 L
  • Afmetingen: 37,4 x 11,9 x 25,5 cm
  • Gewicht: +/- 3 kg

Dit ontvang je:

• 1x Prodigio XN410T Nespressomachines
  • 16x Nespresso koffiecapsules
  • 1x Handleiding
23 september 2018 om 03:56
peterderooij Gebruiker

bij bol 128 euro (met 14 capsules) en ook een kadopakket/kortingsactie

https://www.bol.com/nl/p/krups-nespresso-expert-xn410t-koffiecupmachine-zwart/9200000064501440/?gclid=EAIaIQobChMI9fe80v7P3QIVGs53Ch1UkQCcEAkYASABEgK7RPD_BwE

@Ibood: geldt deze actie hier ook?

Overigens goed om te weten dat dit model geen alternatieve cups accepteert (  alleen de (dure) l’or en nespresso cups zelf)

Beantwoorden

23 september 2018 om 07:00
Hans. Gebruiker

Weet je wel zeker dat het hetzelfde type is ? Die bij Bol heeft een inhoud van 0,8 liter, deze bij iBood zegt 1,8 L. iBood is toch altijd heel nauwkeurig met de omschrijvingen ?

Beantwoorden

23 september 2018 om 07:23
ralexandre Gebruiker

het type nummer is in beiden gevallen hetzelfde.  Ik geloof eerder dat Ibood een fout heeft gemaakt dan andersom. zou niet de eerste keer zijn. 1.8 liter is best veel ook.

Beantwoorden

23 september 2018 om 08:52
Globetrotter1 Gebruiker

Cadeaupakket kan je alleen claimen als je er 50 koffiecapsules bij besteld.

Beantwoorden

23 september 2018 om 09:31
SoulXSmart Gebruiker

Volgens de website van Krups (https://www.krups.nl/Koffie-en-dranken/Nespresso®/NESPRESSO®-PRODIGIO-XN410T-/p/8000035588) is het reservoir 0,8 liter. Wel vreemd want iBood maakt zelden fouten in de specificaties :)

Beantwoorden

23 september 2018 om 11:18
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Deze machine komt ook in aanmerking voor de actie inderdaad. Je moet zoals al is vermeld wel minimaal 50 capsules bestellen om gebruik te maken van deze actie.

Het reservoir moet inderdaad 0,8 liter zijn, dit ga ik even doorgeven zodat dit na het weekend aangepast kan worden.

Beantwoorden

23 september 2018 om 07:51
elrolo Gebruiker

iBood plaatst helaas regelmatig foutieve gegevens. Ik zoek juist een nespresso met wat meer inhoud, dus 1,8 liter zou een uitkomst zijn. Dat app/ wifi gedoe drijft alleen de prijs op van een standaard model , maar wordt m.i. nauwelijks gebruikt.

Puur voor de 1,8 liter ( en dito cupjes opvangbak) zou ik deze kopen, maar het oogt als een klein model

Beantwoorden

23 september 2018 om 08:18
razor911 Gebruiker

Het is veel beter om  voor elk koffie moment vers water te pakken. Ik zou nooit 1,8 liter water pakken en dan daar de dag door mee gaan. Merk je echt in de kwaliteit hoor!

Voor bedrijfsmatig/intensief gebruik zou ik uitzien naar een ander type machine.

Beantwoorden

23 september 2018 om 07:52
Bwian Gebruiker

Met 8,95 euro (!) verzendkosten bij iBood kom je dus op dezelfde prijs uit (Bol heeft gratis verzending)

Beantwoorden

23 september 2018 om 08:07
since1983 Gebruiker

En dan ontbreekt het 60 euro kado pakket hier ook nog, ibood begint mijn waardering steeds meer te verliezen

Beantwoorden

23 september 2018 om 11:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen since1983,

Dat is een actie van Nespresso zelf en daarom zal dat er hier niet bij vermeld staan.

Beantwoorden

23 september 2018 om 09:41
peterderooij Gebruiker

Heb nogmaals gekeken en het is verwarrend.

Je hebt Prodigio en Expert en beiden hebben typenummer XN410T.

Volgens de Ibood specificaties is – gebaseerd op de afmetingen van dit apparaat die voor beiden verschillend zijn – dit type Prodigio (dus anders dan de link naar bol)

Prodigio heeft echter geen inhoud van 1.8 liter maar ook 0.8

Beantwoorden

23 september 2018 om 11:01
ManchesterU15 Gebruiker

Ik kan uit ervaring spreken (ben Nespresso verkoper geweest) dat dit 0,8 liter is. Qua prijs vind ik het een flut aanbieding. Zeker omdat Ibood hem laatst ook nog voor 89 euro aanbood.

Als je deze machine onder de 100 euro kan bemachtigen heb je een prima machine. Het is een opvolger van de Nespresso U. Vele malen stiller en een extra groot capsuleopvang bakje. Verder is de optionele bediening via de app een leuk extratje.

Ik raad de machine wel echt af als je er geen Nespresso capsules voor zou gebruiken, dit heeft te maken met het automatisch insnijden van de capsule. Met imitatie capsules is de kans op een lekkende machine vele malen hoger.

Beantwoorden

23 september 2018 om 22:38
Moderator Paul Moderator

De eerdere aanbieding was zeer waarschijnlijk de Prodigio M135 en niet dit model.

Beantwoorden

23 september 2018 om 23:39
jorikc Gebruiker

En wat zijn de verschillen? Ik dacht dat de Krups en Magimix varianten van dezelfde Nespresso Machines functioneel niet verschilden, alleen in kleur en kleine details zoals vorm van koffie-uitloopje. Waarom zou de M135 €89 en de XN410T €119 moeten kosten? Ik vind €30 (oftewel 30%) wel een groot prijsverschil!

Alvast bedankt voor de uitleg :-)

Beantwoorden

23 september 2018 om 12:41
Boudewijn11 Gebruiker

Ik heb deze machine inmiddels 2 maanden in gebruik en ben er nog zeer tevreden over. Tot nu toe heb ik nog geen problemen ervaren met imitatiecapsules (van bijv. Lavazza, Bio+, Jones Brothers Coffee, Jumbo of DEEN), die ik in 50% van de gevallen gebruik. Die worden prima ingesneden en uitgeworpen. De onderdelen van deze machine zijn trouwens niet vaatwasserbestendig (bijv. opvangbak en waterreservoir), dus je moet alles met de hand schoonmaken, maar ik weet niet of er Nespressomachines zijn die wel vaatwasserbestendige onderdelen hebben. Ik heb deze machine destijds aangeschaft vanwege 3 koffiematen i.p.v. 2, grotere opvangbak en automatisch insnijmechanisme.

Beantwoorden

23 september 2018 om 15:04
diesel2009 Gebruiker

Ik ben ook zeer tevreden over deze machine, ook gekocht bij Ibood ! Deze machine is een stuk stiller dan de andere type’s, (ook ik ben nespresso verkoopster geweest ;-)

Overigens gebruik regelmatig de Lidl capsules, dit gaat heel goed. Sterkte 12 komt in de buurt van de kazaar van Nespresso. Maar die van nespresso smaakt veel beter. Ieder zijn smaak natuurlijk ;-)

Kortom een tevreden klant.

Beantwoorden

23 september 2018 om 16:45
Moderator Jelle Moderator

Fijn om te horen dat je er blij mee bent diesel2009, dat horen (lezen) we graag.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.