24 september 2018 om 00:00
iBOOD

2x Eetkamerstoel Jace

2x Eetkamerstoel Jace

Eetkamerstoel Jace is het perfecte voorbeeld van een fijne stoel die in elke interieurstijl tot zijn recht komt.

Specificaties

Type: Eetkamerstoel Jace
Aantal: 2 stuks
Garantie: 2 jaar

• Passen in ieder interieur
  • Stoer metalen onderstel
  • Bekleding met vintage look

Materialen
Bekleding: PU Leer
Frame: Metaal

Afmetingen
Breedte: 43 cm
Diepte: 57 cm
Hoogte: 81 cm
Zithoogte: 44 cm

Draaggewicht: Max. 130 kg

24 september 2018 om 08:55
littlebugger25 Gebruiker

Misschien een domme vraag maar een stoel valt of staat, hoe dat hij zit. Ik zou er 6 moeten hebben wat als ze me niet aan staan qua zit houding. Kan ik ze dan terug sturen?

Beantwoorden

24 september 2018 om 09:08
DiViN3 Gebruiker

Precies wat ik me ook afvraag!

Beantwoorden

24 september 2018 om 09:19
Moderator Lex Moderator

Beste littlebugger25 en DiViN3,

Dit is zeker mogelijk. Je hebt altijd recht op 14 dagen zichttermijn.

Let wel op dat de kosten voor het retourzenden voor eigen rekening zijn.

Gr, Lex

Beantwoorden

24 september 2018 om 12:34
littlebugger25 Gebruiker

Als ik er 3 sets bestel waarvan 2 in het antraciet en 1 in het cognac moet ik aparte verzendkosten betalen ? En moesten de stoelen niet fijn zitten waar is dan het retouradres? Kwestie van een beetje kunnen te schatge’ wat de eventuele retourkosten konden zijn.

Beantwoorden

24 september 2018 om 12:56
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag littleburger25,

Je kunt meerdere deals tegelijk bestellen, dus je hoeft geen aparte verzendkosten te betalen. Wanneer je een deal hebt toegevoegd aan je winkelwagen klik je op verder winkelen en kun je meer deals toevoegen. Het retouradres is een adres in Nederland. De verzendkosten hangen wat af van de vervoerder.

Beantwoorden

24 september 2018 om 22:31
littlebugger25 Gebruiker

We zullen zien wat het geeft, ze zijn besteld !

Beantwoorden

24 september 2018 om 10:44
DieterSpriet Gebruiker

Koop geen stoelen bij iBood ! Van de 10 die ik er bestelde zijn er 4 beschadigd aangekomen. Op zich geen probleem en dat kan gebeuren, maar er wordt gewoonweg niet gereageerd op deze klacht. Vandaag is het net 1 week geleden dat ik dit (direct na de levering !) heb gemeld ! Zéér frustrerend samenwerken op die manier. Verkopen kunnen ze, maar na-service …

Beantwoorden

24 september 2018 om 10:55
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen DieterSpriet,

Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt gekregen op je klacht. Ik ga het even doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 20:20
Viefje50 Gebruiker

Goedeavond, op 16 oktober deze stoelen retour gestuurd, op 17 oktober aangekomen bij de leverancier.

Nog steeds niks gehoord over de retourzending, laat staan over de terugbetaling van 4 stoelen !

Nu wordt het zeker weer doorgegeven aan de klantenservice ? Daar schiet ik niks mee op, krijg ik weer een mail dat het druk is en dat 1 tot 5 dagen moet wachten op antwoord.

Dan zijn de stoelen al 3 weken retour gezonden en nog geen geld. Dit is mijn eerste een laatste aankoop bij iBood !

Verkopen kunnen ze goed, dan krijg je gelijk antwoord als je een vraag hebt over het nog aan te schaffen artikel. Maar eenmaal aangeschaft en je stuurt iets terug dan blijft het doodstil.

Ik zie graag een ander antwoord dan doorgeven aan de klantenservice want dat is al meerdere keren gebeurd door mij zelf. Ze ondernemen toch geen actie !

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 23:57
Moderator Paul Moderator

Hallo Viefje,

Jammer dat je sceptisch bent over de hulp van de klantenservice. Ik zal jouw melding doorzetten naar de betreffende afdeling zodat het hopelijk snel opgelost zal zijn.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 10:32
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste Viefje50,

We zijn voor het weekend al voor je aan de slag gegaan om het voor je op te lossen, maar door een misverstand heb je nog geen reactie van ons ontvangen. Dat had uiteraard wel gemoeten, waarvoor we onze oprechte excuses aanbieden. 

Je zult zo spoedig mogelijk per email een update ontvangen.

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.