25 september 2018 om 00:00
iBOOD

Larson Boxspring Oslo | 160 x 200 cm

Larson Boxspring Oslo (160 x 200 cm)

Begin maar vast met dromen, want met deze boxspring van Larson zal je lekkerder slapen dan ooit tevoren!

Op zoek naar een andere maat?
Check dan de Flash Sale! NL | BE

Specificaties

Merk: Larson
Type: Boxspring Oslo 
Afmeting: 160 x 200 cm
Garantie: 2 jaar via iBOOD/5 jaar via Larson

• Complete boxspring
  • Optimale ondersteuning
  • Afritsbaar & reinigbaar tijk

SIZE

Zodra je order is verwerkt, ontvang je een e-mail met daarin een link. Via deze link kun je zelf een leverafspraak plannen. Levering in de avond of in het weekend (binnen de Randstad) is, tegen een kleine bijdrage, ook mogelijk.

Opbouw
Pootjes: 12 cm
Pocketverenbox: 23 cm
Matras: 20 cm
Topper: 8 cm

Algemene specificaties
Pocketverenbox: Larson Pocketveren™ + foam rondom
Matras: Larson Pocketveren™ + PU foam (toplaag)
Topper: Memoryfoam (onderlaag) + gel-infused foam (toplaag)
Schuim densiteit: HR50
Diameter springs: 2.1 mm
Windingen springs: 5
Aantal springs: 300/m²
Aantal pootjes: 6 per box
Instaphoogte: 63 cm
Ventilatie: Uitstekend
Gewicht: Getest voor personen tot 120 kg

Houd er rekening mee dat eventuele retourkosten, door de afmetingen en/of het gewicht, kunnen oplopen.

25 september 2018 om 09:33
Dick Klees Gebruiker

Is dit bed niet verstelbaar? Dat is onvoorstelbaar in 2018!

Beantwoorden

25 september 2018 om 09:36
Hans. Gebruiker

waar slaat dat nou weer op ? verwacht je voor deze prijs werkelijk een verstelbaar bed ?

Beantwoorden

25 september 2018 om 09:46
Moderator Jelle Moderator

Beste Dick Klees,

Larson heeft ervoor gekozen om dit niet in hun boxspings te plaatsen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 september 2018 om 10:14
Hans. Gebruiker

Oh, ik geloof dat het kwartje nu gevallen is… :D

Beantwoorden

25 september 2018 om 09:39
Hans. Gebruiker

Is er nog een keuze qua stevigheid van de matrassen ? heb net een bed besteld bij swiss sense voor min of meer dezelfde prijs (spirit de luxe) met firm matrassen, deze hebben 500 veren per m2. Iemand een idee of dit vergelijkbaar is met deze aanbieding ?

Beantwoorden

25 september 2018 om 09:49

Beste Hans.

In de beschrijving staat het volgende: Bovenop de pocketverenbox vind je het matras terug. Dit is in wezen het Oslo matras, maar dan opgesplitst in matras en topper. Het matras van 20 cm bestaat uit 300 pocketveren per m². Deze pocketveren zijn geproduceerd met een draad van 2.1 mm dik en 5 slagen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 september 2018 om 09:47
Lay_Di Gebruiker

Iemand ervaring met dit bed? Is het niet te zacht?

Beantwoorden

25 september 2018 om 09:51

Beste Lay_Di,

In een vorig topic staan ook wat vragen over de zacht/hard heid van het matras.

Misschien kan dat je alvast op weg helpen:

http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/products/65254-170625/larson-boxspring-oslo-160-x-200-cm/

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 september 2018 om 09:59
poing Gebruiker

Ik heb dit bed (wel een andere maat) een tijd terug gekocht via iBood en had ook zorgen over de hardheid. Mijn vriendin slaapt liever iets zachter en ik iets harder. Dit blijkt voor ons allebei fijn.

De matras bed is op zich behoorlijk stevig, maar door het topdek van memory foam voelt het toch zacht aan. Het geeft dus veel steun, maar je zakt er tegelijkertijd wel een stukje in weg. Persoonlijk zou ik dit iedereen aanraden. Ik hoor dat je soms het bed misschien even moet ‘inslapen’ maar zelf vond ik het meteen heerlijk.

Ik weet niet hoe de voorwaarden nu zijn maar we hebben destijds besloten om het wel te doen omdat er een soort van proefperiode was. Achteraf nooit spijt van gehad ik vind het een fantastisch bed. Je moet zelf nog wel even monteren (de pootjes er op schroeven en het hoofdstuk er aan hangen) maar dat was echt niet moeilijk.

Het enige nadeel vond ik wel dat er de eerste dagen/weken nog een fabrieksgeur afkwam. Eerst een tijd laten ventileren is wel aan te raden.

Beantwoorden

25 september 2018 om 09:57
Lenaboyo Gebruiker

Wat is de breedte van het hoofdbord?

Beantwoorden

25 september 2018 om 10:14

Beste Lenaboyo,

Het hoofdbord steekt aan beide zijde 5cm uit.

Het hoofdbord van de maat 160×200 is 170×122×18 (BxHxD in CM)

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 september 2018 om 11:24
dduizend Gebruiker

Wellicht niet goed gelezen , maar op de site van Larsson staat: U heeft via Larson recht op 100 dagen proefslapen beginnend op de dag van levering. We raden u aan uw lichaam minimaal 30 dagen  te laten wennen aan het nieuwe matras.”

Geldt dit ook voor een bestelling via ibood. Wat is de procedure voor het retourneren. In het topic van vorig jaar staat dat deze gratis geretourneerd kan worden.

Beantwoorden

25 september 2018 om 11:44
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dduizend,

Bij deze deal zal een product expert aanwezig zijn vanmiddag en die kan deze vraag wel voor je beantwoorden.

Beantwoorden

25 september 2018 om 11:49
Official Product Expert Larson Expert Official Product Expert

Beste dduizend,

Deze voorwaarden zijn ook toepassing als u producten van Larson aanschaft bij iBood. U heeft inderdaad recht op 100 dagen proefslapen. Binnen deze 100 dagen komen wij het product kosteloos weer afhalen.

Beantwoorden

25 september 2018 om 22:54
svandermost Gebruiker

Beste Larson Expert,

Kostenloos retouneren is een mooie voorwaarden. Betekend dat dit dan ook dat een koper zijn geld terugkrijgt?

Hartelijke groet,

Bas

Beantwoorden

25 september 2018 om 11:53
niels_vano Gebruiker

Ik heb dit bed gekocht bij een vorige aanbieding op iBood. Weeg 100KG maar slaap hier toch wel heel goed in. Enige wat ik storend vind is dat de matrassen verschuiven en je deze regelmatig weer op hun plek moet leggen. Ik heb alvast geen spijt en zeker niet voor deze prijs.

Beantwoorden

25 september 2018 om 15:33
BarryS83 Gebruiker

Ik heb dit bed ook bij een vorige iBood aanbieding gekocht. Ik slaap er nu enkele maanden op. Ik ben +/- 72 kilo en mijn vriendin is +/- 55 kilo. Beiden vinden we het een heerlijk bed worden we goed uitgerust wakker met ontspannen spieren.

Ik heb een matras beschermer gekocht die op het topmatras ligt ter bescherming uiteraard. Echter, de elastische hoeken van deze beschermer zijn groot genoeg en zitten dus om de matrassen heen gevouwen, daardoor als voordeel dat de matrassen niet opschuiven. Misschien een handige tip. Beschermt tegen zweet en vuil en als voordeel dat de matrassen niet uit elkaar kunnen schuiven.

De matrassen zijn goed zwaar, dus je moet wel flink bewegen willen deze verschuiven. ;-)

Beantwoorden

25 september 2018 om 16:25
Roelll Gebruiker

Beste Larson Product Expert, iBood,

In de product omschrijving van het 180×200 bed staat:

“Houd er rekening mee dat eventuele retourkosten, door de afmetingen en/of het gewicht, kunnen oplopen.”

Als je hier in het forum kijkt zie je dat de Larson Product Expert schrijft:

“U heeft inderdaad recht op 100 dagen proefslapen. Binnen deze 100 dagen komen wij het product kosteloos weer afhalen.”

Welke van de twee is geldend bij de aankoop van een 180×200 bed? Geldt wat de Product Expert schrijft voor alle maten of alleen voor deze ene 160×200?

Beantwoorden

25 september 2018 om 16:27
Official Product Expert Larson Expert Official Product Expert

Beste Roell,

Deze voorwaarden gelden voor alle formaten. Er worden voor het retour sturen van de boxsprings geen kosten in rekening gebracht.

Beantwoorden

25 september 2018 om 16:33
Roelll Gebruiker

Vriendelijk dank voor je reactie.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.