29 september 2018 om 00:00
iBOOD

Dyyk Vloerlamp Jipp | 190 cm

Dyyk Vloerlamp Jipp (190 cm)

Geef je interieur een boost met de stoere Jipp!

Specificaties

Merk: Dyyk
Type: Vloerlamp Jipp
Garantie: 2 jaar

• Industriële vloerlamp
  • E27 fitting, max. 60 W
  • Scandinavish design

Materiaal: Staal
Hoogte kap: 30 cm
Diameter kap: 38 cm
Totale hoogte: 110 – 190 cm
Snoerlengte: 220 cm
Fitting: E27
Max. wattage: 60 W

SIZE

Levering is tot aan de eerste voordeur op de begane grond. Bij een appartementencomplex is dit dus de hoofdingang van het gebouw.

29 september 2018 om 08:00
willemknvb Gebruiker

hoe zwaar is de voet van de lamp?

Beantwoorden

29 september 2018 om 08:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen willemknvb,

Dit ga ik proberen te achterhalen.

Beantwoorden

29 september 2018 om 08:49
Moderator Niek Moderator

Ik heb alleen het totaalgewicht kunnen vinden van de lamp, dat is 12,5 kg. Het gewicht van de voet staat helaas nergens vermeld. Hopelijk kun je hier wat mee.

Beantwoorden

29 september 2018 om 08:47
fgeer Gebruiker

Ik heb er 2 besteld en moet €8,95 verzendkosten betalen ipv €5,95! Klopt dit wel!

Beantwoorden

29 september 2018 om 08:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen fgeer,

Dat heeft te maken met de leveromvang. Door het gewicht van de lamp valt het bij twee stuks onder een hoger tarief.

Beantwoorden

29 september 2018 om 11:57
JohanBoskamp Gebruiker

Is de koperen variant defintief uitverkocht?

Jammer!

Beantwoorden

29 september 2018 om 16:09
Moderator Jasper Moderator

Dag Johan,

Helaas is deze inderdaad definitief uitverkocht. Je kan onze inkopers wel altijd voorstellen om deze nog eens te laten voorbijkomen. Dit doe je hier.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

29 september 2018 om 13:11
Michelvl92 Gebruiker

Zeer matig dat er weer zo een kleine voorraad is van de competenties kleur! Zeker weer een promotie van het merk.

Beantwoorden

29 september 2018 om 16:11

Dag Michelvl92,

Jammer dat je er geen hebt kunnen kopen. Hoe groot de voorraad is, weten wij zelf ook niet. Het kan ook zijn dat het een heel populair product was. Je kan onze inkopers wel altijd voorstellen om deze nog eens aan te bieden. Dit doe je hier.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

29 september 2018 om 14:37
quintytamara Gebruiker

Ik wil ook een koperen! Die zijn er bij VT wonen overigens ook niet meer

Beantwoorden

29 september 2018 om 16:13

Dag quintytamara,

Helaas zijn deze definitief uitverkocht. Je kan onze inkopers wel altijd voorstellen om deze nog een keer aan te bieden. Dit doe je hier.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 18:24
labeo Gebruiker

geachte ibood-ers,

ik heb een lamp kunnen bestellen een croom variant.

bestelling geplaatst en betaald,

vandaag mailtje in de bus van de aanbieder :

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw aankoop van de Jipp lamp via Ibood.

Door een miscommunicatie is er helaas een verkeerde voorraad van de Jipp Chroom aangehouden.

Hierdoor moet ik u helaas mededelen dat wij de Jipp in Chroom niet aan u kunnen leveren.

Als tegemoetkoming mag ik u namens Ibood een waardebon van €5 euro aanbieden voor u volgende aankoop.

Daarnaast wil ik u hierbij vragen of u interesse hebt om in plaats van de chromen variant, de lamp Jipp in het wit te ontvangen (zie bijlage).

Mocht u van dit aanbod afzien, dan kunt u uw order bij Ibood annuleren.

Excuses voor het ongemak.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

LOGO digitale handtekening

Nijverheidsweg 12

1271 EA  Huizen

http://www.dyyk.nl

dit vindt ik dus niet kunnen,

vraag dan aan ons of we willen wachten op een volgende levering…. maar nee geannuleerd van hun kant maar moeten het nog zelf doen bij i bood. dit kan n i e t

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 19:06
fgeer Gebruiker

Er wordt een vies spelletje gespeeld door Ibood of Dyyk!

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 19:13
fgeer Gebruiker

We hebben besteld bij ibood, niet bij Dyyk! Ibood moet ons gewoon leveren!

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 22:07
fgeer Gebruiker

Wordt er nu een witte lamp gestuurd of lees ik dit verkeerd als je niet annuleerd?

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 00:10
Moderator Paul Moderator

Als moderator ben ik niet bekend met deze issue, daarvoor zul je je tot de klantenservice van iBOOD moeten wenden.

Wel kan ik aangeven dat er geen vieze spelletjes worden gespeeld. Elke winkel wil graag producten verkopen en heeft er geen enkel belang bij om niet te leveren. Helaas kan er eens iets misgaan en dat zal hier ook het geval zijn.

Uit de email van Dyyk maak ik op dat er niet automatisch een witte lamp wordt gestuurd, maar dat je dit bij hen kunt aangeven als je de oplossing wenst. En als je daar niet voor kiest, zul je de annulering bij iBOOD moeten bevestigen.

Er zal geen zicht zijn op de termijn waarop de chrome variant eventueel wel weer leverbaar is en dan wil een bedrijf niet voor onbepaalde tijd het geld van de klanten “vasthouden”.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 19:05
fgeer Gebruiker

Zelfde mail gehad! Wat moeten we hiermee ibood?

Of ibood of Dyyk speelt hier een vies spelletje!

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw aankoop van de Jipp lamp via Ibood.

Door een miscommunicatie is er helaas een verkeerde voorraad van de Jipp Chroom aangehouden.

Hierdoor moet ik u helaas mededelen dat wij de Jipp in Chroom niet aan u kunnen leveren.

Als tegemoetkoming mag ik u namens Ibood een waardebon van €5 euro aanbieden voor u volgende aankoop.

Daarnaast wil ik u hierbij vragen of u interesse hebt om in plaats van de chromen variant, de lamp Jipp in het wit te ontvangen (zie bijlage).

Mocht u van dit aanbod afzien, dan kunt u uw order bij Ibood annuleren.

Excuses voor het ongemak.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

LOGO digitale handtekening

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 09:28
Moderator Jelle Moderator

Zie de bovenstaande reactie van Paul.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 08:35
fgeer Gebruiker

Waarom krijg ik automatisch een witte toegestuurd terwijl ik chroom heb besteld? Dat Dyyk bedrijf lijkt me behoorlijk dubieus! Ibood, ik heb een chroom besteld, wanneer deze niet leverbaar is kan er niet een witte worden toegestuurd lijkt me! Daar heb ik niet om gevraagd! Hoe kunnen jullie dit toestaan!

En waar is mijn €5 euro tegoedbon?

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 10:26

Het bedrijf probeert op deze manier het leed te verzachten door een vervangend product te leveren.

Anders kunt u hem altijd annuleren.

De tegoedbonnen worden zo snel mogelijk verstuurd.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 09:23
Lynnthefirst Gebruiker

Zelfde mail hier ontvangen. Ging annuleren maar er staat in my iBood dat de lamp al verzonden is? Waarschijnlijk de witte denk ik. Nu heet het annuleren na verzenden… Ik ga echt geen retourkosten betalen voor een witte lamp die ik niet besteld heb! Als de chromen lamp toch afgeleverd wordt mag hij blijven ;-)

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 09:25
Lynnthefirst Gebruiker

O ja en die 5 euro waardebon? Die komt via iBood?

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 09:33
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat zijn twee goede vragen, Lynn. Ik kom hierover z.s.m. bij je terug!

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 09:54

Hi Lynn,

Je zult de coupon via ons per mail ontvangen.

Als je de witte lamp niet wilt ontvangen kun je jouw bestelling “Retour melden” via “Mijn iBOOD” op onze website!

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 12:01
Lynnthefirst Gebruiker

Bedankt Bas. Dat had ik al gedaan! Nog 1 vraagje…ik heb een 5 euro coupon (die ik ontvangen had omdat het vorige product dat ik besteld had ook niet op voorraad bleek te zijn) gebruikt voor deze bestelling. Heb ik nu geen recht op 2 x een 5 euro coupon? ;-)

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 08:34
fgeer Gebruiker

Waarom krijg ik automatisch een witte toegestuurd terwijl ik chroom heb besteld? Dat Dyyk bedrijf lijkt me behoorlijk dubieus! Ibood, ik heb een chroom besteld, wanneer deze niet leverbaar is kan er niet een witte worden toegestuurd lijkt me! Daar heb ik niet om gevraagd! Hoe kunnen jullie dit toestaan!

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 10:44

fgeer, het heeft niet zoveel zin om het bericht 2 keer te plaatsen, maar ook bij deze mijn reactie:

Het bedrijf probeert op deze manier het leed te verzachten door een vervangend product te leveren.

Anders kunt u hem altijd annuleren.

De tegoedbonnen worden zo snel mogelijk verstuurd.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 11:55
fgeer Gebruiker

Leed verzachten! Je wilt toch ook geen witte auto als rood niet geleverd kan worden! Niets dan ellende nu! Ik heb alle 4 lampen geannuleerd (verzenddatum 9 oktober) maar tot nu toe maar van 2 lampen teruggestort, hoe kan dit ibood?

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 15:47

Hoi fgeer,

Mijn collega gaat dit zo snel mogelijk voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 15:04
WimJM Gebruiker

Hier hetzelfde probleem. De lamp lijkt toch nog wel beschikbaar bij ander winkels:

https://www.natuurlijkwonen.nl/Webwinkel-Product-128610201/Vloerlamp-Jipp-chroom.html

Ik ben eigenlijk ook niet tevreden met een coupon, ik zou het product willen hebben. Ik had er ineens 2 besteld, krijg ik nu ook 2 keer een coupon? En zijn die bruikbaar om 1 nieuw product aan te kopen?

Verder lijkt me dit ook niet volledig steek te houden. Ik koop bij iBood, iBood laat de verkoop door een onderaannemer uitvoeren, maar als die ineens niet kan leveren dan zou ik denken dat iBood naar alternatieven zou kijken?

Wim

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 15:48

Hoi Wim,

Ik heb je vragen intern even doorgezet.

Mijn collega gaat dit zo snel mogelijk voor je oppakken en komt hierover bij je terug.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.