3 oktober 2018 om 00:01
iBOOD

Villeroy & Boch Bestekset | 30-delig

Villeroy & Boch Bestekset

Villeroy & Boch maakt besteksets die een huwelijk lang mee gaan. En hoewel de huwelijken gemiddeld steeds korter worden, behoudt dit Duitse merk gewoon zijn kwaliteit van vroeger.

Specificaties

Merk: Villeroy & Boch
Type: 30-delige bestekset (Alanis, Elisabeth of Piccadilly)
Garantie: 2 jaar

• 30-delige set
  • 18/10 edelstaal
  • Kies uit 3 designs

In de verpakking
6 lepels
6 vorken
6 messen
6 gebaksvorkjes
6 koffielepels

3 oktober 2018 om 02:16
Smix Gebruiker

Heb deze set al eerder hier aangeschaft, maar viel me toch wel tegen. Zeer matige kwaliteit. Bestek krijgt allemaal bruine plekjes als je het in de vaatwasser hebt gewassen.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 08:17
Globetrotter1 Gebruiker

Kwestie van uit de vaatwasser halen als deze klaar is en ff nadrogen met de theedoek, probleem opgelost.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 08:30
Aapje-Ding Gebruiker

Inmiddels het bestek een jaar in huis, maar erg tevreden. Geen bruine plekken of iets dergelijks te zien. Ze zeggen dat het bruin worden ligt aan het chloor gehalte, zout, soort afwasmiddel/tablet en al dat samen.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 10:01
Selkk Gebruiker

Is het model ‘piemont’ wel eens in de aanbieding geweest??? wellicht kan die keer aangeboden worden….dan wacht ik nog even.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 10:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ook de Piemont hebben wij meerdere keren aangeboden. Als je deze nog eens wilt zien passeren kun je hierrr onze inkopers tippen.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 11:45
alainvwg Gebruiker

Korte tijd geleden de Sola bestek set (2x) besteld.Gisteren bestelling ontvangen maar daar zaten 6 heel kleine theelepels ipv 6 kleine vorken zoals vermeld bij de aanbieding.

Foute levering of specificaties bij aanbieding dat weet ik niet.Gisteren reeds mail voor gestuurd!

Wil eventueel de 2 foute sets van sola wel ruilen tegen deze?Of kunnen jullie toch de juiste sola leveren??Prijs is idem als ik me niet vergis.

Mvg Alain

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 11:49

Hoi Alain,

Goed dat je dit gisteren direct hebt opgemerkt!

Als je via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek “Wrong Delivery” indient, dan gaan mijn collega’s dit voor je uitzoeken en kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 11:58
alainvwg Gebruiker

Ok,heb ik net gedaan. Maar krijg ik hier nog reactie op voor deze aanbieding is afgelopen? Anders kan ik deze mss al beter bestellen en annuleren moesten jullie toch de juiste Sola sets kunnen leveren?

Alvast bedankt.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 13:45

Hi Alain,

We gaan onze best doen jouw melding z.s.m. in behandeling te nemen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 14:32
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste Alain, 

Je hebt zojuist per email een reactie op jouw melding ontvangen. 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 14:57
alainvwg Gebruiker

Inderdaad en een mooie oplossing voor mij maar blijkbaar kan deze bestek set niet naar Belgie worden verstuurd??

Die melding krijg ik althans wanneer ik wil bestellen.

grts

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 16:05
alainvwg Gebruiker

Blijkbaar was ik plots bij Ibood.nl ipv.be!

Wel gelukt nu. Bedankt voor jullie snelle en meer dan correcte oplossing!

mvg Alain

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.