4 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Voucher: Foto op Canvas | 50 x 50 of 60 x 40 cm

Voucher: Canvas 50 x 50 of 60 x 40 cm

Een foto op canvas is natuurlijk leuk voor jezelf, maar ook een super origineel en smaakvol cadeau!

Specificaties

Merk: Fotoproducten.nl
Type: Voucher voor een foto op canvas van 60 x 40 of 50 x 50 cm
Voucher is inwisselbaar tot en met: 04-04-2019

• Een herinnering in het groot
  • Gespannen op houten frame
  • Voucher geldig t/m 04-04-2019

• Je ontvangt de voucher(s) per email 
  • Je foto op canvas is gespannen op een houten frame van kwaliteitshout van 2 cm dik
  • Gebruik je eigen onvergetelijke foto
  • Je kunt op Fotoproducten.nl per voucher 1 canvas bestellen
  • Geen restitutie mogelijk
  • Verlenging geldigheidsduur is niet mogelijk
  • Voor de voucher betaal je uiteraard geen verzendkosten, je ontvangt 'm via e-mail

NB: Voor het toesturen van de foto op canvas betaal je verzendkosten van € 7,50 per foto op canvas.

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

4 oktober 2018 om 08:30
mserlet Gebruiker

Niet kopen! Vorige keer een canvas besteld op Fotoproducten.nl en gekregen vol plooien(niet goed aangespannen). Ik heb mijn beklag gedaan bij Fotoproducten.nl maar nooit iets van antwoord terug gekregen!

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 08:37
Official Product Expert Fotoproducten Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

Wij lossen altijd alle klachten binnen 24 uur op. Wellicht dat jouw e-mail in de spambox terecht is gekomen.

Graag ontvang ik jouw ordernummer zodat ik dit kan uitzoeken voor je en uiteraard oplossen.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 08:39
peterz67 Gebruiker

Jouw ervaring is heel anders dan die van mij.

Ik heb tijdens de laatste flash sale een voucher gekocht. Ik heb er een prima kwaliteit afdruk mee gekregen die netjes opgespannen was. Ik had er een ophangsetje bij besteld maar dat zat er niet bij. Dat heb ik via e-mail doorgegeven en er werd direct een setje nagestuurd.

Prima service dus.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 09:54
amcam Gebruiker

Vorige week ook een afdruk op Canvas besteld, met Ibood Voucher, afdruk kwaliteit is in orde maar inderdaad heel slecht (raar) opgespannen.

Moet dit nog melden aan Fotoproducten.nl

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 10:21
amcam Gebruiker

mijn ordernummer:

Order #4600011839

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 08:45
Klaasbosma Gebruiker

Top deal! Erg voordelig en mijn zus was erg blij met het cadeau. Kwaliteit en kleuren waren prachtig.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 13:23

Klaasbosma,

Bedankt voor je positieve reactie!

Fijne dag!

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 09:10
eckerdt Gebruiker

Is het toevallig ook mogelijk om tegen meerprijs een groter formaat te bestellen?

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 09:20

Goedemorgen Eckerdt,

Het is mogelijk om tegen een meerprijs een groter formaat te bestellen. De waarde van de voucher zal er dan afgaan. Het resterende bedrag kun je bijbetalen.

Fijne dag!

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 09:21
MarkWestbroek Gebruiker

Wel verzendkosten per frame. Da’s wel jammer. Zou er gerust een paar willen bestellen. Die gaan dan niet samen in 1 verzending? Ook qua ‘footprint’… :-/

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 09:57

Goedemorgen MarkWestbroek,

Helaas is dat niet mogelijk, dit in verband met ons systeem die per bestelling maar 1 kortingscode kan verwerken. Alsnog een super scherpe deal!

Fijne dag!

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 11:16
jules.frederix Gebruiker

Beste,

Online kost canvas (60×40cm) 40 euro. Is de voucher 9,95 euro voor de canvas, of 32,95 – 9,95 = 23 euro korting wat in dit geval 17 euro is?

Daarnaast wilde ik vragen of de verzendkosten ook 7,50 euro zijn voor zendingen naar België?

Met vriendelijke groeten,

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 11:21

Beste Jules,

Dat is een foutje en zal worden aangepast. De waarde van de voucher is €40,00. Dus als je canvasdoek 40×60 of 50×50 cm bestelt dan hoef je alleen de verzendkosten te voldoen. Eventueel kun je altijd een groter formaat kiezen tegen bijbetaling.

Verzendkosten zijn ook € 7,50 naar België.

Fijne dag!

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 11:17
Juliafb Gebruiker

Vorige week mijn bestelde canvasdoek binnengekregen. Erg tevreden en klantenservice heeft mij geadviseerd naar aanleiding van mijn vraag hoe ik de foto zou laten afdrukken.

Top service en kwaliteit!

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 13:22

Juliafb,

Bedankt voor je positieve reactie!

Fijne dag!

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 11:23
asjoja Gebruiker

Blijkbaar heeft iedereen zo zijn ervaringen goed of slecht, ook ik heb gebruik gemaakt van de voucher en keurig netjes het doek ontvangen. Ook ik heb nog even moeten attenderen dat het ophangsetje ontbrak maar dit werd direct geregeld en had ik de volgende dag in huis. Al met al zeer tevreden.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 12:08
Moderator Jelle Moderator

Bedankt voor je positieve reactie asjoja.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 12:08

Bedankt voor je positieve reactie asjoja.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 14:13
megarijknogniet Gebruiker

Is het erg moeilijk om het ophangsetje gewoon altijd mee te leveren?

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 17:08

We doen ons best om zo nauwkeurig mogelijk te werk te gaan. Uiteraard wordt er wel eens één vergeten. Dit lossen wij dan altijd z.s.m. op!

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 18:05
bertsiska Gebruiker

Beste,

u reageert dat de verzendkosten naar België ook 7.50 euro zijn.

Als ik de voucher wil kopen, kan ik mijn afleveradres in België niet invullen omdat jullie niet leveren in België. Dat staat er bovenaan…

Klopt dit?

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 19:38

Goedenavond bertsiska,

Waarschijnlijk zit je dan op de Nederlandse website.

Voor de Belgische: http://www.ibood.com/home-living-be/nl/

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 20:59
bertsiska Gebruiker

Inderdaad, bedankt!

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 18:27

Wij leveren wel in Belgie. Dit is geen enkel probleem.

Je koopt de voucher via ibood, vervolgens krijg je via de mail een vouchercode en deze bestel je via http://www.fotoproducten.nl

Verzendkosten € 7,50

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 21:00
bertsiska Gebruiker

Bedankt, ondertussen al gelukt!

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 08:38
Jan86 Gebruiker

Beste,

Ik heb gisteren de voucher gekocht, wanneer zal ik deze via mail ontvangen?

mvg

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 18:28
Caartjekip Gebruiker

Hoeveel kost een bevestigingset om de canvas op te hangen?

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 18:41

Het ophangsysteem kost € 3,67

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 18:44
Caartjekip Gebruiker

Dankjewel voor deze informatie!

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 22:35
Stefs Gebruiker

Een hele tijd geleden bestelde ik ook 2x deze voucher.  Ik herinner me nog dat het ophangsetje inclusief de prijs van € 9,95 was.  Deze keer dus zonder ophangsetje ? Maar nog aan dezelfde prijs…?

Voor de rest tevreden van de kwaliteit.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 14:15
gnor Gebruiker

Zojuist mailtje gehad van iBood met de code. maar helaas en typisch:  fotoproducten meldt dat de code niet geldig is!. Beide helpdesks gemaild, maar ik moet uiterlijk twee dagen geduld hebben voor een reactie. Hebben meer mensen hier last van? Typisch een DOA lijkt mij.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 16:08
Moderator Bas iBOOD Moderator

Goed dat je dit bij ons en Fotoproducten.nl gemeld heeft. Ik verwacht dat Fotoproducten.nl z.s.m. bij je terugkomt met meer informatie. In de tussentijd heb ik je melding ook nog even bij onze Customer Service neergelegd!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 16:43
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste gnor,

Let op dat je de link uit de email gebruikt en bij het kopiëren van de vouchercode geen spatie meeneemt. Mogelijk heeft fotoproducten.nl de vouchercodes nog niet volledig vrijgegeven in hun systeem en zal het vanaf morgen wel beschikbaar zijn.

Laat je het nog even weten of het via hen opgelost wordt of onze hulp nog nodig hebt? 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.