10 oktober 2018 om 00:01
iBOOD

2x Brandon Eetkamerstoel

Product expert aanwezig

2x Brandon Eetkamerstoel

Industriële stoelen, prachtig voor aan de eettafel maar ook zeer geschikt voor in de serre, op kantoor, wachtkamers en noem maar op!

Specificaties

Type: 2x Brandon Eetkamerstoel
Garantie: 2 jaar

• Mat afgewerkt stalen frame
  • Zitting en armhoesjes van PU leder
  • Max draaggewicht: 150 kg

Materiaal zitting: PU kunstleder
Frame: rustiek mat metaal
Armhoesjes: PU kunstleder
Rubberen vloerbeschermers
Max draaggewicht: 150 kg

Breedte: 55 cm
Totale diepte: 61 cm
Zitdiepte: 42 cm
Zitbreedte: 46 cm
Hoogte: 85 cm
Frame dikte: 2,5 cm
Zithoogte: 46 cm
Arm hoogte: 65,5 cm
Gewicht: 9 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Brandon Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

10 oktober 2018 om 00:12
sambody Gebruiker

Ik heb de soortgelijke stoelen van de aanbieding op 20 september. Leuke stoelen, maar de uitvoering laat veel te wensen over: kromme frames, kapotte leuninghoesjes, zitting en dopjes die niet passen… Ik wacht nog steeds op een goede afhandeling van ibood/leverancier.

Ik wens iedereen die deze stoelen gaat bestellen een betere zending.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 00:14
Moderator Niek Moderator

Goedenacht sambody,

Wat vervelend dat de stoelen niet voldeden. Heb je hierover al contact gehad met iBOOD?

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 00:20
sambody Gebruiker

Ja, op verzoek direct foto’s en een overzicht van gebreken opgestuurd. Reactie gekregen dat het wordt doorgestuurd naar de leverancier, maar sindsdien stil gebleven. Helaas weer een bevestiging van de vaak moeizame iBood service.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 00:21
Moderator Niek Moderator

Ik ga dit even voor je doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover contact met je opnemen. Excuses dat het wat langer duurt!

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 03:27
VKJ Gebruiker

Ik had ze ook besteld. En ben er tot nu toe erg tevreden over.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 07:13
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen VKJ,

Leuk om te horen dat ze goed bevallen :-)

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 08:46
Official Product Expert Brandon Expert Official Product Expert

Goedemorgen Sambody,

Vervelend dat je een slechte ervaring hebt met de aankoop van stoelen via iBood.
Deze deal betreft echter een primeur van deze stoelen en ’soortgelijke stoelen’ is een wel erg breed begrip.
Jouw bestelde stoelen van 20 september betreft zowel een andere leverancier als een ander model.

Bovenstaande klachten zijn ons bij de Brandon stoelen dan ook niet bekend :)

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 00:26
sambody Gebruiker

Dank je. Ik ben benieuwd.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 09:23
iprchris Gebruiker

Ik had de vorige keer 6 besteld maar de dopjes maakte putjes in het zeil dus ze er allemaal uitgehaald moet alleen nu iets anders er onder doen misschien weet de leverancier een oplossing verder tot nu toe prima stoelen

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 11:36
pirato Gebruiker

Ik heb deze ook al besteld een tijdje terug.

Was inderdaad 1 hoesje van een armleuning beschadigd, maar via ibood contactgegeven gekregen van de leverancier.

Deze heeft zeer snel 2 vervanghoesjes gestuurd en dus zijn wij zeer tevreden van deze aankoop. Prijs kwaliteit een aanrader.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 11:45
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen pirato,

Leuk om te horen dat ze goed bevallen en dat service zo goed was :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.