15 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

KitchenAid Pannenset | 5-delig

KitchenAid Pannenset (5-delig)

Dit is een absolute must voor iedereen die op zoek is naar een kwalitatief sterke pannenset.

Specificaties

Merk: KitchenAid
Type: 5-delige Pannenset | KC2H1S08KD
Garantie: 2 jaar

• Vaatwasserbestendig
  • Alle warmtebronnen en inductie
  • Hard geanodiseerde aluminium constructie

Kenmerken

• Zware 4,5 mm hard geanodiseerde aluminium constructie, snelle en gelijkmatige verwarming
  • Magnetische roestvrijstalen basis van rand tot rand voor het gebruik op inductieplaten
  • Even Induct Stainless Steel Base Technologie
  • Teflon Select anti-aanbaklaag
  • Gegoten roestvrijstalen handgrepen met siliconen inserts
  • Geschikt voor gebruik op alle warmtebronnen en inductieplaten
  • Vaatwasserbestendig
  • Ovenbestendig tot 250ºC (met deksel tot 180ºC)

In de doos

• Koekenpan 20 cm
  • Koekenpan 24 cm
  • Kookpan met deksel 24 cm
  • Steelpan met deksel 16 cm
  • Steelpan met deksel 18 cm
15 oktober 2018 om 06:02
jerre1987 Gebruiker

Toevallig ineens 20euro minder waard..

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 07:08
Zplus Gebruiker

Lange discussie de vorige keer en nu is hij 5 delig en toen 8 delig omdat jullie deksel meetellen…..lol.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 22:27
Moderator Paul Moderator

De manier van tellen kan per fabrikant verschillen. KitchenAid beschouwt deze set als 8-delig, maar iBOOD heeft besloten om de set als 5-delig weer te geven om verwarring (i.v.m. de 3 deksels) te voorkomen.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 08:23
Balleuuh Gebruiker

In de reacties van de vorige verkoop van dit product meld er iemand dat de kwaliteit van deze pannen te wensen over laat (kromtrekken door hitte, snel versleten, niet goed werkend op inductieplaten). Iemand hier enige ervaring mee?

PS: Wij koken op inductiekookplaat.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 09:58
Moderator Jelle Moderator

Hopelijk zijn er mensen die hun ervaring willen delen hier.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 08:44
theworker Gebruiker

Ik was zeer enthousiast in het begin, lichte pannen, zeer goed over heel de lijn maar na een eind gebruik ondervonden dat deze potten en pannen héél teer zijn voor beschadiging door lepels en dergelijke meer ! ik wéét natuurlijk wel dat je geen roestvrij stalen materiaal mag gebruiken maar toch….

ik ben héél ontevreden geworden ! en kan er geen goed woord meer over kwijt! heb tussenkomst gevraagd maar niet gekregen ! Niet kopen die handel !

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 09:09
caeles1 Gebruiker

Jouw opmerking verwart mij: heb je metale voorwerpen (lepels e.d) gebruikt in een anti-aanbak pan? In dat geval snap ik dat het de duurzaamheid ernstig verkort. De anti-aanbak pannen die ik wens te vervangen hebben nooit een metalen hulpmiddel erin gehad. Kunststof en hout.

Dus als dat je enige reden is om spijt te hebben van de koop, zal dat mij niet afschrikken van de aanschaf.

Kromtrekken, zoals hierboven genoemd, is een groter probleem. Dus als daar (mindere) gebruikerservaringen voor zijn?

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 10:20
theworker Gebruiker

tja, verwarren ? zelfs met houten of pvc lepels is de laag vlug beschadigd, gekrast

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 09:44
erwin208 Gebruiker

Teflon is niet zo fijn voor de gezondheid… http://www.gezondheidscentrum-trivia.nl/blog/1/vanaf-2015-teflon-verboden-anti-aanbaklaag-in-pannen-giftig

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 10:26
theworker Gebruiker

inderdaad !

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 20:53
eva864 Gebruiker

In de teflon van tegenwoordig zit geen PFOA, de stof waar het om draait, meer. Die informatie is intussen dus achterhaald.

https://www.consumentenbond.nl/kookplaat/informatie-antiaanbaklaag

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 21:25
mr_toh Gebruiker

Op Amazon is het gros er toch behoorlijk enthousiast over… Ik ben benieuwd….

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.