18 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

2x Sleepmed Memory Foam Kussen | Deluxe

2x Sleepmed Memory Foam Kussen

Slaap heerlijk en wordt helemaal uitgerust wakker zonder krampen of een stijve nek. Deze memory foam kussens zorgen daarvoor door de juiste ondersteuning en drukverdeling te bieden.

Specificaties

Merk: Sleepmed
Type: 2x Memory foam kussen | Deluxe
Garantie: 2 jaar

• Ventilerend
  • Hypoallergeen
  • 100% Memory Foam (ontwikkeld voor NASA)

• Zorgt voor goede ondersteuning
  • Verdeeld de druk gelijkmatig voor een gezonde bloedsomloop tijdens de slaap
  • 100% Memory Foam (polyurethaan) kern
  • Zachte katoenen buitenlaag
  • Buitenhoes is afneembaar en wasbaar op 30ºC
  • Buitenhoes is hypoallergeen
  • Afmeting 60 x 40 x 12 cm
18 oktober 2018 om 00:18
Pvdvenis Gebruiker

Vorige keer hier gekocht. Mij valt de dikte tegen. Doordat het zacht schuim is zakt het in. De mevrouw op plaatje 4 houdt haar hoofd omhoog, in werkelijkheid zak je er veel verder in. Verder erg mooie kwaliteit en hij ligt heerlijk, maar ik had hem toch liever iets minder zacht gewild…

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 00:40
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Pvdvenis,

Bedankt voor het delen van je ervaringen en jammer om te horen dat de dikte wat tegenvalt. Gelukkig ligt hij desondanks heerlijk!

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 08:49
hulkie Gebruiker

Zijn het memory vlokken of geheel stuk?

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 09:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit deluxe kussen bestaat uit meerdere delen traagschuim.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 09:48
louisw Gebruiker

Jammer dat al deze traagschuim-kussens een kleinere maat hebben dan gewone hoofdkussens. Hierdoor zit je dan te knoeien met het kussensloop dat er niet goed omheen past. De Nederlandse standaardmaat is 60×70 cm dus waarom dan niet deze maat leverbaar?

@hulkie: ik heb zo’n superdeluxe ;) kussen gehad en omdat ik deze te hard vond uit elkaar gehaald. Zit vol met memory stukken in verschillende maten ( ws restafval wat overblijft bij het maken van traagschuim matrassen  ) en daaromheen zit dan een dun laagje gewoon schuim zodat je die harde stukken niet zo goed voelt.. Daarna lag het kussen heerlijk.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 08:55
Moderator Jelle Moderator

Dank voor je reactie. Helaas geen antwoord kunnen vinden op je vraag.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 13:41
Erik_dee Gebruiker

Ik heb ook 2 kussens gekocht. Ze voelen zeer hoogwaardig aan maar ze zijn inderdaad te klein voor kussenslopen en te laag! Eigenlijk moet je er 2 op elkaar in 1 sloop doen voor een goed resultaat. Ook kun je hem niet schuin zetten tegen je muur/hoofdbord omdat als je er tegenaan hangt hij zo plat wordt en vervormt dat het geen effect heeft. Ik heb nu totaal 4 kussens en daar baal ik van. Als deze kussens groter en dikker zijn heroverweeg ik dat zeker! Overigens is het ook logisch dat het tegenvalt als je de bruto en netto prijs ziet… gewoon dump vanwege bovenstaande punten. En van 2 tientjes ga ik niet failliet ;-)

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 13:42
Erik_dee Gebruiker

Ik zie nu ook foto 4 met de dame erop, dit is echt NIET correct. Klopt zeker niet dat het kussen zo hoog en vol is.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 14:34
SKRP Gebruiker

Allen, bedankt voor de feedback. Ik had namelijk 2×2 kussens besteld, maar na het lezen van jullie ervaringen, heb ik het meteen geannuleerd. ????????

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 08:57
Moderator Jelle Moderator

Gelukkig hebben wij ook hele andere leuke aanbiedingen ;-)

Groet,

Jelle

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 15:23
DaeJim Gebruiker

ZALIGE kussens, al eens gekocht hier en ze liggen nog steeds perfect.
Véél minder nekpijn (of een vaste nek) sinds ik deze heb, zéér content!

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 15:31
Pieterdv Gebruiker

In een Belgische (IKEA) sloop passen ze perfect.  De dikte is voor mij prima.  Dit hangt waarschijnlijk ook van je matras af (hard/zacht & hoe diep je schouder in de matras zakt).  Ik heb ze een kleine maand geleden hier gekocht en ben er super tevreden van!

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 15:36
Rob Vanmechelen Gebruiker

Waarom al die opmerkingen over kussenslopen? Het is helemaal niet de bedoeling dat je dit type kussen in een kussensloop steekt aangezien deze niet elastisch is en de werking van kussen gedeeltelijk teniet doet. De afbeelding is inderdaad misleidend wat de dikte betreft, maar voor dit geld vind ik het absoluut goede kussens. Persoonlijk slaap ik er perfect op, ik vind heb liever een niet te dik kussen. Ieder zijn voorkeur.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 20:40
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Rob Vanmechelen,

Leuk om te horen dat ze goed bevallen en bedankt voor de aanvullende informatie.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 22:28
Vall Gebruiker

Vorige keer er gekocht en super tevreden van! Sindsdien geen nekpijn meer. Zelfs mijn katten liggen er graag op. Dus heb heb ik er opnieuw besteld  ;-)  no catfight anymore :-)

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 09:43
wfkens Gebruiker

Niemand last van de chemische lucht van deze kussens?

Had er vorige keer 2 besteld, maar vind de lucht hiervan afkomt

erg chemisch ruiken

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 12:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi wfkens,

Blijft deze chemische geur ook hangen nadat het kussen een tijdje gelucht heeft?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.