25 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

2x Vince Design Barkruk Morris

2x Vince Design Barkruk Morris

Twee barkrukken: prachtig voor aan een hoge tafel, in je man cave, voor aan het kookeiland en noem maar op.

Specificaties

Merk: Vince Design
Type: 2x Barkruk Morris
Garantie: 2 jaar

• PU lederen zitting
  • Gepoedercoat stalen frame
  • Voetsteun voor extra comfort

Stoer meubelstuk met industriële uitstraling
Zachte en comfortabele zitting van PU kunstleder
Duurzaam en makkelijk te onderhouden
Decoratieve stiknaden
Materiaal frame: zwart gepoedercoat staal
Voetsteun voor extra comfort
Eenvoudig te monteren middels vier schroeven

Hoogte: 105 cm
Breedte: 45 cm
Diepte: 57 cm
Zithoogte: 77 cm
Zitbreedte: 39 cm
Zitdiepte:38 cm
Breedte zitting 35 cm achter
Breedte zitting 38 cm voor
Hoogte voetstang 30 cm

25 oktober 2018 om 08:09
percydraijer@gmail.com Gebruiker

Heeft Ibood toevallig een oneven aantal in het magazijn. Wij hebben 3 barkrukken nodig;)

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 08:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen percydraijer,

Bij deze deal kun je ze helaas alleen per 2 stuks kopen. Dan heb je wel één op reserve ;-)

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 08:30
Globetrotter1 Gebruiker

Ik ben op zoek naar barkrukken maar met PU kunstleer gaan deze het niet worden, en bij het bekijken van de foto,s zie je dat ze ook niet echt netjes zijn afgewerkt.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 10:34
Official Product Expert Vince Design Expert Official Product Expert

Beste Globetrotter1,

Ieder zijn ding natuurlijk! De Morris barkrukken zijn vervaardigd van kwalitatief goed kunstleer wat jaren meegaat.

Ook de afwerking is echt netjes, al is dit aan de hand van de foto’s wellicht niet goed te beoordelen.

Daarom hieronder enkele detailfoto’s. Mochten jullie deze van de andere kleuren ook wensen te zien, zal ik deze in een reactie plaatsen :)

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 11:46
Globetrotter1 Gebruiker

Kijk eens naar zijkant daar waar de zitting op het frame zit, daar wil je niet tegen aan kijken als je op de bank zit. Dat de onderkant andere stof is dat begrijp ik, maar zorg dan wel dat het binnen het frame zit en niet er buiten dat ziet er niet uit. Ik spreek de kwaliteit van het PU leder niet tegen ook al kies ik er niet voor, maar de afwerking laat te wensen over.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 09:23
ErwinHeukels Gebruiker

Valt hier nog iets met zithoogte te doen? Ik heb eigenlijk iets van 70-73cm nodig om goed onder het keukenblad te komen ;-)

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 10:03

Hallo Erwin,

Helaas is dit model niet in hoogte verstelbaar, gaat in jouw geval dus net niet passen!
Wellicht komt in de volgende aanbieding een model welke wel in hoogte verstelbaar is :)

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 11:22
daanlokkers Gebruiker

Zijn er foto’s beschikbaar van de verschillende kleuren zoals ze in het echt zien?

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 13:31

Beste Daan,

Zeker, zie hieronder!

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 11:46
Ik Funske Gebruiker

Ik vind op deze site dezelfde voor 109,25 ??

https://www.dekbeddengoed.nl/222-barkrukken-kopen

Edited by: Bas iBOOD
Posts samengevoegd

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 11:52
Moderator Bas iBOOD Moderator

Graag wijs ik je er op dat je op deze website de barkrukken per stuk bestelt. Bij ons krijg je voor de door ons geadverteerde prijs twee stuks en daarmee ben je per stuk (flink) goedkoper uit.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.