24 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Bureaustoel Manager

Product expert aanwezig

Bureaustoel Manager

Zitten als een baas doe je in de Manager bureaustoel, speciaal ontworpen om uren comfortabel op te werken.

Specificaties

Type: Manager Bureaustoel
Garantie: 2 jaar

• Ondersteunt je onderrug en armen
  • Verstelbaar (in hoogte), verrijdbaar & draaibaar
  • Zeer geschikt voor zwaardere en grotere mensen

Kenmerken

• Voorzien van neigmechaniek waarmee de stoel naar achteren kan hellen
  • Vijfster met vijf medium wielen, geschikt voor nagenoeg iedere vloer
  • Lumbale ondersteuning (onderrug)
  • Armleuningen bekleed

Afmetingen
Breedte: 66 cm
Hoogte: 111 - 121 cm
Zitbreedte: 52 cm
Zitdiepte: 50 cm
Zithoogte: 43  - 53 cm 
Armhoogte: 68 - 78 cm

Draaggewicht
Max.: 130 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Bureaustoel Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

24 oktober 2018 om 00:19
247 Gebruiker

Hey wat leuk. De bureaustoel waarvan de gasveer 3 maanden na de garantie kapot gaat en Ibood dan zegt dat ze niets kunnen betekenen en niet meer weet welke leverancier dit heeft geleverd omdat dat toen een partij was die is opgekocht.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 00:54
Moderator Tom Moderator

Dag 247

na garantie kunnen we op dat vlak inderdaad niets meer betekenen.
Tijdens de garantie kunnen we producten doorsturen naar een bepaalde reparatiedienst.

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 08:14
247 Gebruiker

Hallo Tom,

Maar dan dit antwoord krijgen: “Het is een mogelijkheid dat jij de stoel naar ons reparatie centrum opstuurt ( retour kosten zijn voor je eigen rekening omdat deze buiten garantie is) en ze kunnen daar kijken wat er aan de hand is. Hierbij ontvang je een prijsopgave welke waarschijnlijk hoger ligt dan de stoel zelf.”

Ik snap dat ik buiten de garantie mijn portemonnee kan trekken maar de hele stoel opsturen? Het constateren heb ik zelf al gedaan dus misschien een prijsopgave van een nieuwe gasveer? Nee, in het kader van duurzaamheid zegt Ibood: Gooi maar weg en koop een nieuwe!

Dat is toch niet meer van deze tijd!?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 08:51
Official Product Expert Bureaustoel Expert Official Product Expert

Hallo Tom,

Stuur even een mailtje naar bestellingen@vince-design.nl en je krijgt gewoon een nieuwe gasveer. Die dingen horen inderdaad niet te sneuvelen ;) Er zit altijd wel een zwakke gasveer tussen, dat is helemaal niet spannend. Vandaag mailen, morgen gasveer thuis! Ok?

Groet,

Vince Design

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 09:54
svliegen Gebruiker

Binnen 6 maanden na aankoop moet de leverancier volgens het consumentenrecht aantonen dat jij de stoel kapot gemaakt hebt. Zo niet dan zijn zij verplicht tot kosteloze reparatie of vervanging.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 09:57
svliegen Gebruiker

Sorry, niet goed gelezen. Jij schreef 3 maanden *na de garantietermijn*.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 11:57
247 Gebruiker

Beste Vince Design,

Bedankt voor je antwoord, de email is verstuurd.

Met vriendelijke groet,

Ronald

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 15:16

Graag gedaan Ronald! Volgende keer gewoon contact met ons opnemen! Gasveer kost vrij weinig, natuurlijk krijg je altijd garantie op een gasveer! :)

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 01:50
Huuggie Gebruiker

Di lijkt niet zo’n hele geweldige deal. Ik heb zo al 4 verkopers gevonden van exact dezelfde bureaustoel met een prijs variërend tussen de € 89,95 en € 130,- . Is € 249,95 dan niet een beetje overdreven / misleidend als prijs voor de korting is toegepast? Jammer, want ik ben wel op zoek naar een nieuwe bureaustoel..

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 02:14
Jocrisse Gebruiker

Dan koop je ‘m toch bij een van die 4 andere verkopers?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 08:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Huuggie,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de prijs die het product van de fabrikant kreeg toen het voor het eerst uit kwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 09:34
ruud0181 Gebruiker

Toch is dit niet helemaal waar, dit stond een tijdje geleden op de website van Kassa: Veel winkels lokken klanten nog steeds met nep-aanbiedingen, blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond onder 65 winkels. Met van-voorprijzen suggereren aanbieders flinke kortingen, terwijl de doorgestreepte ‘van-prijs’ nooit is gerekend. Volgens de wet moet een doorgestreepte ‘van-prijs’ echter daadwerkelijk voorafgaand aan de aanbieding gerekend zijn.

Volgens toezichthouder Autoriteit Consument & Markt moet de ‘van-prijs’ in de drie maanden voorafgaand aan de ‘voor-prijs’ zijn gecommuniceerd. De Consumentenbond peilde daarom drie maanden lang de prijzen bij vijftien supermarkten, vijf drogisterijen, vijf bouwmarkten en veertig webwinkels. Vooral webwinkels gaan de fout in, blijkt uit het onderzoek.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 09:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ruud0181,

Dat klopt inderdaad helemaal. Doordat iBOOD geen vaste voorraad heeft en dus artikelen niet in de drie voorgaande maanden voor een bepaalde prijs heeft aangeboden, moeten ze wel de originele adviesprijs hanteren die de fabrikant het product heeft meegegeven.

Mocht je hier nog vragen of opmerkingen over hebben, dan mag je altijd een mail sturen naar community@ibood.com.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 11:24
henny28 Gebruiker

Jocrisse

wat een STOM antwoord .zeg dan niks

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 11:58
Zplus Gebruiker

Helemaal mee eens. Dit is gewoon een manier zoeken om huidig kortingen te kunnen handhaven. Ik ga ook nooit af op de korting maar check altijd op internet de prijs. Ik denk dat IBood meer kwaad doet met die kortingen dan dat ze dit extra omzet zal opleveren. Dit zal wel berekend zijn dus houden ze het zo ondanks de negatieve feedback van hun klanten.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 22:39
Moderator Paul Moderator

Hoi Zplus,

Volgens de regels van de ACM is iBOOD als dagdealaanbieder gebonden aan de adviesprijs als referentieprijs. Vandaar dat iBOOD het op deze manier aangeeft.

De link van Niek geeft ook meer uitleg over dit onderwerp.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 04:48
Badshah Gebruiker

Rugleuning niet verstelbaar?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 08:52

Nee, de rugleuning is niet verstelbaar. Wel zit er een neigmechaniek op de stoel. :)

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 05:31
veltes Gebruiker

Na half jaar gasveer erdoor!!! Als deze origineel 250 euro kost snap ik het niet , zeer slechte kwaliteit,  rug leuning zit veel te recht , kan niets positief zeggen over deze stoel

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 08:52

Hallo Veltes,

Stuur even een mailtje naar bestellingen@vince-design.nl en je krijgt gewoon een nieuwe gasveer. Die dingen horen inderdaad niet te sneuvelen ;) Er zit altijd wel een zwakke gasveer tussen, dat is helemaal niet spannend. Vandaag mailen, morgen gasveer thuis! Ok?

Groet,

Vince Design

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 07:57
tdebie Gebruiker

Ook geschikt voor harde tegelvloeren en steentapijten/korrelvloeren?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 08:54

Beste Tdebie,

Kunststof wieltjes op tegels is inderdaad geen gelukkig huwelijk. Het werkt, maar het stuitert er hard over.Het is overigens lastig om een bureaustoel te kopen met gepaste wielen. Wellicht kun je overwegen geschikte wielen apart aan te schaffen.Alle wielen zijn universeel en click je vrijwel in iedere vijfster!

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 08:33
ErikDols Gebruiker

Kom op iBood, dit begint lachwekkend te worden. Jullie kunnen beter dan dit. Iedere paar maanden bieden jullie deze kwalitatief armoedige stoel aan en iedere paar maanden staan de reacties op het forum vol van mensen die het afraden om te kopen. De gasveer gaat snel kapot, onderdelen breken af, het nepleer gaat snel stuk. En dat is mijn persoonlijke ervaring, maar ook wat je steeds weer van anderen terugleest. Logisch ook voor die prijs, goedkoop = duurkoop in dit geval. Mensen, voor dit geld kun je beter naar de Zweedse meubelgigant gaan of een andere partij. Blijf weg van deze stoel. En dat zeg ik als iemand die graag en best veel van iBood koopt.

Oh, en let op: zo af en toe beweert een helder licht van iBood met droge ogen dat deze stoel toch echt een andere stoel is dan ze de afgelopen keer aanboden. Gezien de commentaren een paar maanden daarna blijkt dat toch niet helemaal waar te zijn…

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 08:58

Hallo Erik,

Nou nou, wat een negativisme ;) De stoel komt regelmatig weer online omdat er duizenden van verkocht worden op dit platform. Oftewel, er is nog enorme vraag naar de stoel en mensen worden er voor 99% blij van. Ik zie 2 mensen met een gasveerprobleem wat ze vandaag opgelost krijgen, en jij bent niet blij (maar volgens mij ben jij geen klant van deze stoel). Dat is drie reacties op een paar duizend stoelen! :D

Als je echt concreet een klacht hebt, kom je die dan gewoon melden? Kunnen we je helpen en service bieden. Zelfs binnen 24 uur lossen we het voor je op. Zo snel is de Zweedse meubelgigant niet ;)

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 10:08
ErikDols Gebruiker

>volgens mij ben jij geen klant van deze stoel

Jawel, vier jaar geleden gekocht, binnen paar maanden gasveer kapot, nepleer versleten en toen brak een leuning af. Dat staat ook gewoon in mijn bericht “dat is mijn persoonlijke ervaring”.

Iedere keer dat deze stoel in de ramsj wordt gegooid regent het dit soort berichten. Je kunt dat nu met drogredenen weg proberen te wuiven maar dat maakt het nog geen goede stoel.

Als ik de factuur van vier jaar geleden doormail, krijg ik dan mijn aankoopbedrag terug? Of hoe wil je dit binnen 24 uur voor me oplossen?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 15:04

Hallo Erik,

Ja hoor, mail de orderbevestiging maar naar bestellingen@vince-design.nl ;)
Vier jaar geleden werd deze stoel nog niet aangeboden. Het zou fijn zijn als je reageert op stoelen die je ook daadwerkelijk hebt gekocht, dit is niet helemaal fair richting potentiële kopers.

Stuur de orderbevestiging maar door. Mocht je je vergissen en bedoel je met vier jaar wellicht 1,5 jaar, dan vergoed ik je het volledige bedrag!

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:45
ErikDols Gebruiker

Precies wat ik al voorspeld had: bij te veel kritiek is het zogenaamd een andere stoel.

Het zegt ook al veel over jullie dat je een sneer naar me uitdeelt dat ik niet fair zou zijn.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 09:59
svliegen Gebruiker

iBood zet nou eens een fatsoenlijke bureaustoel te koop, van echt rundleer in plaats van die PU rommel. Zo’n plastic toplaag gaat onherroepelijk stuk na een tijdje, dat ziet er niet uit en dan kun je je stoel weggooien.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 15:07

Hallo SVliegen,

Probeer deze stoel maar! Als deze binnen een jaar plekken vertoont, mag je hem terug sturen. Jouw opmerking is niet meer van deze tijd ;)
Leer behoeft onderhoud, is veel te gevoelig. Kunstleer is tegenwoordig voor de drukke mens een veel betere oplossing.

Leer koop je in de winkel, met een kop koffie er bij en drie keer de prijs ;)

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 16:38
Globetrotter1 Gebruiker

Ik begrijp dat je als expert je eigen product niet afkraakt, maar het blijft een flut product. Ja ook ik heb geen goede ervaring met deze en vergelijkbare bureaustoelen van de dag aanbieders. Sinds 3 jaar in het bezit van een Gispen stoel kost een beetje maar heb je wel wat, en geloof mij meneer de expert uw product kan hier niet aan tippen.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 10:07
d.e.r Gebruiker

Ik zou sowieso zoiets nooit kopen.. op voorhand al.. goedkoop<>duurkoop

Beantwoorden

Als je voor dit bedrag 2 jaar garantie krijgt, vraag ik me af in welke mate goedkoop duurkoop kan zijn. ;)

Beantwoorden

woutertju Gebruiker

last van je rug of nek kan erg duur zijn

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 10:16
xtreem88 Gebruiker

Jammer dat een niet een keer een design bureaustoel bij Ibood word aangeboden…

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 10:43
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt onze inkopers altijd een klein tipje geven! Dat kun je hier doen: Nederland | België.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 18:23
Abidelii Gebruiker

Beste leden,

Bedankt voor alle waarschuwingen. Ik stond op punt om dit stoel te bestellen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.