9 november 2018 om 00:00
iBOOD

Joseph Joseph Snijplankenset + Chefsmes

Joseph Joseph Snijplankenset + Chefsmes

Deze luxe snijplankenset van Joseph Joseph komt in een elegante dispenser. Een sieraad op je aanrecht of buffet!

Specificaties

Merk: Joseph Joseph
Type: Snijplankenset + Chefsmes
Garantie: 2 jaar

• Met gratis chefsmes!
  • Een sieraad in je keuken
  • Voor elk ingrediënt een snijplank

• 4 snijplanken (29,8 x 20 x 0,8 cm)
  • Handige, stijlvolle dispenser
  • BPA-vrij
  • Vaatwasmachinebestendig
9 november 2018 om 08:10
sakoers Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

9 november 2018 om 08:26
Tommymeister11 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

9 november 2018 om 08:43
Jadajada Gebruiker

Waar als ik vraden mag?

Beantwoorden

9 november 2018 om 12:59
Moderator Jim Moderator

Hi Tommy!

Top dat je meedenkt! Afbeeldingen hoeven ook niet, alleen de link naar de Productpagina op Bol.com waar je het product goedkoper aantreft, dat is genoeg. Helaas mogen we anders geen prijsvergelijkingen toestaan, om het wel eerlijk te houden :-)

Beantwoorden

9 november 2018 om 13:11
Tommymeister11 Gebruiker

Het was toen een zeer tijdelijke aanbieding en 5 minuten nadat mijn bestelling was gedaan, werd de prijs weer “de oude” van 64 euro o.i.d.

Dus voor nu zijn jullie de goedkoopste aanbieder, maar ik mag mijzelf gelukkig prijzen dat ik het nóg goedkoper heb weten te kopen.

Beantwoorden

9 november 2018 om 13:13
Moderator Jim Moderator

Top Tommy! Uiteindelijk delen we hetzelfde doel, de beste producten zo goedkoop mogelijk krijgen! Gefeliciteerd met de aankoop, ik hoop dat hij bevalt! :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

9 november 2018 om 14:55
Shonatjuh Gebruiker

Ik heb zojuist deze besteld en betaald. Toen is er iets mis gegaan tijdens de bevestiging met de verbinding (denk ik). Ik heb dus wel betaald maar mijn bestelling is niet bij ibood door gekomen. Wat Nu? Ik wil niet nogmaals bestellen gaan.

Beantwoorden

9 november 2018 om 14:57
Shonatjuh Gebruiker

Hij zit ook nog steeds in mijn mandje omdat het mis is gegaan vanuit de betaling naar de bank terug naar de website van ibood. En staat dus ook niet bij mijn bestellingen.

Beantwoorden

9 november 2018 om 15:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Shonatjuh,

Ik zie dat je bestelling goed is doorgekomen!

Je mag de snijplankenset dus met een gerust gevoel uit je winkelmandje verwijderen.

Als je de bestelbevestiging nog niet ontvangen hebt, zal dit binnen enkele ogenblikken gebeuren :-)

Beantwoorden

9 november 2018 om 19:45
Shonatjuh Gebruiker

Is helemaal goed gekomen! Bedankt. Ik kan niet wachten tot ie er is. Zo veel goede recensies gelezen????????

Beantwoorden

9 november 2018 om 15:11
Vispastei Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.
Dit is een andere set. De planken hebben onder andere een ander design en er wordt geen gratis mes meegeleverd.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.