25 december 2018 om 00:01
iBOOD

G3Ferrari Pizza-Oven Delizia

G3Ferrari Pizza-Oven Delizia

Met deze toffe Italiaanse pizza-oven van G3Ferrari heb jij binnen slechts vijf minuten de lekkerste, knapperigste pizza op je bord liggen.

Specificaties

Merk: G3Ferrari
Type: Pizza Express Delizia Oven met 1 steen
Garantie: 2 jaar

• Verwarmt tot 400ºC
  • Inclusief 2 pizzaplankjes
  • Ook voor taarten, wraps & meer

• Timer: 5 minuten met signaalfunctie
  • Instelbare thermostaat tot 400°C
  • Vuurvaste pizzasteen ø31 cm
  • Twee RVS verwarmingselementen
  • Indicatielampje
  • Accessoires: 2 houten pizzaplankjes
  • Vermogen 1200 Watt
  • Afmetingen: 33,5 x 20 x 35 cm (L x H x D)
  • Gewicht: 5,4 kg
25 december 2018 om 00:58
nikonman Gebruiker

Iemand hier ervaring mee ? Dank alvast.

Beantwoorden

25 december 2018 om 01:19
Moderator Paul Moderator

Reacties van een vorige keer, om je alvast op weg te helpen. :)

Beantwoorden

25 december 2018 om 01:24
Remmes Gebruiker

Een keer kunnen gebruiken bij een vriend, werkte zeer goed.

Beantwoorden

25 december 2018 om 01:31
Ronaldo1966 Gebruiker

Al zo vaak voorbij zien komen, iedere keer veel goede reacties (ook bij Bol en Coolblue), nu dan maar eens besteld

Beantwoorden

25 december 2018 om 08:26
vandecruys Gebruiker

Al paar jaar in mijn bezit . Goed degelijk toestel . . Lekkere knapperige pizza.  Ofwel zelf deed maken voor de bodem ofwel klaargemaakt deeg aankopen , beleggen met wat je zelf lekker vindt en op een kleine 8min is je pizza klaar.  Of een tip : na elk gebruik de baksteen goed proper maken met een glas mesje.  Na veelvuldig gebruik wordt hij wel  vuil en zwarte vlekken op , mijn tip hiervoor is steen eruit halen en lichtjes afscheuren met fijn slis papier .

Kortom voor deze prijs kopen , verdiend zijn eigen terug , je maakt voor 2 a 3 euro een pizza , die lekkerder is dan de meeste pizza die je koopt

Beantwoorden

25 december 2018 om 08:28
vandecruys Gebruiker

Heb zelf toen het toestel 175 euro betaald

Beantwoorden

25 december 2018 om 09:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen vandecruys,

Bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

25 december 2018 om 09:33
razor911 Gebruiker

Pizza’s uit de diepvries kosten 2,50. Natuurlijk is hij ietsje lekkerder als je hem zelf maakt, maar dit soort apparatuur verdien je niet terug.

Daarbij is het weer meer stuff die voor maar 1 doeleinde is. Denk daar ook eens over na.

Beantwoorden

25 december 2018 om 09:37
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen razor911,

Wanneer je dit doet in plaats van pizza’s bestellen bij een pizzeria, dan verdien je hem zeker wel terug :-)

Beantwoorden

25 december 2018 om 10:46
WiCo Gebruiker

@razor911:  Inderdaad, pizza’s uit de diepvries kosten € 2,50. Enige nadeel: ze zijn niet te vr….! Eigengemaakte pizza’s (van eigengemaakt deeg) zijn iets meer dan “ietsje lekkerder”! Dit apparaat is de beste aankoop, die ik ooit heb gedaan!

Beantwoorden

25 december 2018 om 11:34
johtem Gebruiker

Inderdaad, wij maken al jaren zelf pizza’s. Als je dat eenmaal gewend bent zijn die diepvriesdingen vrijwel zonder uitzondering smakeloze flauwe happen

Beantwoorden

25 december 2018 om 12:15
lucensonia Gebruiker

karton is nog goedkoper en heeft dezelfde smaak als de 2.5 Euro pizza’s.

Hoeveel eetbaars zal hier op liggen voor 2.5 euro? Denk daar maar eens over na.

Beantwoorden

25 december 2018 om 12:46
vandecruys Gebruiker

Diepvries kan je helemaal niet vergelijken met vers .als u diepvries pizza’s even lekker vindt als verse …sorry dan heb je weinig verstand van lekker eten

Afhaal pizza kost ongeveer 10 euro stuk met gezin van 4 personen is dit 40 euro per keer . 4 verse pizza’s kost ongeveer 8 euro , verschil van 32 euro .na 3x heb je deze al terug verdiend …..denk daar is over na .

Beantwoorden

25 december 2018 om 12:49
vandecruys Gebruiker

Deeg Aldi 80 cent , groentjes , tomatensaus,  prijs 2.5 euro

Beantwoorden

25 december 2018 om 10:04
Iza.Jp Gebruiker

Dit toestel hier op iBood gekocht tijdens de laatste promo.

Top apparaat voor super lekkere pizza’s. Alles werkt zoals het hoort behalve de houtenplankjes. Die heb ik direct vervangen door rvs. Pizza is supersnel klaar en erg tasty. Net als bij echte goede pizzeria.

Beantwoorden

25 december 2018 om 12:11
lucensonia Gebruiker

Top toestel. Met eigen deeg, zelf beleggen, eindeloze variaties. 4 -5 min en klaar. Smaak is niet te evenaren.

Onlangs twaalf stuks; 12×5 in 60 min klaar. 12 Variaties en iedereen erg tevreden. Wel wat voorbereiding en de 60 min doorwerken.

Beantwoorden

25 december 2018 om 15:21
DGConsulting Gebruiker

Gekocht bij vorige aanbieding / top toestel, werkt perfect en ook leuk, kinderen vinden het geweldig om echte verse pizza te maken.

Voor de barbaren die denken diepvries pizza van 2,5 euro hiermee te kunnen vergelijken, eet vooral smakelijk!

Beantwoorden

25 december 2018 om 17:38
Danielle1987 Gebruiker

Ik krijg geen lekkere pizza’s uit dit apparaat, ligt denk ik aan mijn deeg. Iemand een recept voor een fatsoenlijk pizzadeeg? De mijne is zo slap als (laat je fantasie los en vul zelf in)…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.