15 mei 2012 om 00:00
iBOOD

Philips witte LivingAmbience Tafellamp - Het juiste licht voor het juiste moment

Stijlvol magenta en gedimd warm wit voor een gezellig avondje met vrienden. Dromerig blauw en helder wit voor ontspannen lezen. Laat je huis baden in een zee van eindeloze kleurenvariaties met precies de juiste hoeveelheid wit licht. Deze opvallende stijlvolle tafellamp staat goed in elke ruimte in je huis. En met een bereik van 16 miljoen kleuren en elke variatie van wit licht heeft deze lamp alles in huis om die ruimte precies zo uit te lichten dat de sfeer helemaal past bij het moment. Met de handige afstandsbediening kun je niet alleen de kleur veranderen, het licht dimmen of de intensiteit van de kleur aanpassen, maar ook andere Philips SmartLink-lampen zoals een LivingColors of een LivingWhites bedienen. Je kunt de lamp ook automatisch door het hele kleurenpallet laten lopen en daarbij zelfs kiezen of de lamp in 5 seconden of in een uur van blauw naar paars moet gaan. Met het witte licht op volle sterkte wordt de ruimte helder verlicht, maar door het te dimmen krijg je een veel warmere uitstraling. Verder kun je voor deze armatuur of een combinatie van armaturen ook je favoriete instellingen bewaren onder 1 van de drie sfeerknoppen en deze op elk gewenst moment weer oproepen. Een stijlvolle tafellamp om het juiste licht te kiezen voor het juiste moment: deze Philips LivingAmbience Tafellamp!
  • Merk: Philips
  • Type: LivingAmbience Wit
  • Het juiste licht voor het juiste moment
  • Speciaal ontworpen voor de woonkamer & slaapkamer
  • Kies jouw sfeer met oneindig veel kleuren
  • • 16 miljoen kleuren en elke variatie wit licht
  • • Dimfunctie en instelbare kleurintensiteit
  • • Instelbare snelheid voor automatische kleurenloop
  • Creëer een warme sfeer met gedimd wit licht
  • • Dimbaar wit licht van hoge kwaliteit
  • Experimenteer met licht om de juiste sfeer te creëren
  • • Afzonderlijk of gecombineerd aanpasbare gekleurde en witte verlichting
  • • Pas je lampen afzonderlijk aan of in elke gewenste combinatie
  • • Bedien deze lamp en andere SmartLink-lampen met één afstandsbediening
  • • Creëer en bewaar tot 3 favoriete lichtsferen
  • Stel al je lampen in één keer bij
  • • Gebruiksvriendelijke afstandsbediening
  • • Activeer opgeslagen sferen met één druk op de knop
  • Materiaal: kunststof
  • Afwerking: Chroom
  • Netstroom: 230 V, 50-60 Hz
  • Lamptechnologie: halogeen, 12 V
  • Wattage van meegeleverde lamp: 30W
  • Maximale levensduur lamp: 4000 uur
  • Afmetingen: 44 x 37 x 37 cm
  • Gewicht: 6,3 kg
  • Garantie: 2 jaar
15 mei 2012 om 00:03
eikkie Gebruiker

Mooie lamp!

15 mei 2012 om 00:04
wouterhemmel Gebruiker

niet 150 euro mooi

15 mei 2012 om 00:05
Admin Admin Admin

We zijn LIVE! We hopen op veel leuke bijdrages op het forum van iBOOD Home & Living!

Team iBOOD

15 mei 2012 om 00:05
unimatrix02 Gebruiker

Leuk, kan de lamp in de wijnkoeler!

15 mei 2012 om 00:06
oinkoink12 Gebruiker

Wat een prijsverschil zeg, nachtje over slapen :)

15 mei 2012 om 00:13
rinkelen Gebruiker

Zit hier nu in feite ook een LivingColors in? Prachtige aanbieding!

Mooi prijsverschil http://www.beaumotica.nl/philips-living-ambiance-tafellamp-transparant

15 mei 2012 om 00:15
mohsen.behvar Gebruiker

Maximale levensduur lamp: 4000 uur
Garantie: 2 jaar

Lamp gaat dus maar 166 dagen mee, en je hebt 2 jaar garantie. Laten we zeggen, Lamp haalt zijn maximale levensduur, wat doen we dan ? Dure speciale lamp kopen ?

15 mei 2012 om 00:15
mohsen.behvar Gebruiker

Maximale levensduur lamp: 4000 uur
Garantie: 2 jaar

Lamp gaat dus maar 166 dagen mee, en je hebt 2 jaar garantie. Laten we zeggen, Lamp haalt zijn maximale levensduur, wat doen we dan ? Dure speciale lamp kopen ?

15 mei 2012 om 00:25
whaley Gebruiker

De halogeenlampen zijn GY6.35 30W 12V en zo te zien vrij standaard. Als de LEDs het binnen 2 jaar begeven heb je wel een probleem ja, dan geeft de lamp geen kleurenlicht meer.

15 mei 2012 om 00:27
whaley Gebruiker

eh, na 2 jaar dus :-)

15 mei 2012 om 18:33
itsafruityworld Gebruiker

Ik laat mijn lampen sowieso al geen 24h per dag branden, dus je komt minstens 1,5 jaar toe met de halogeen lampjes. Je kan die trouwens ook overal kopen en makkelijk zelf vervangen. Gewoon letten op de juiste kleur en eigenschappen: 30W, 12V, GY 6,35 fitting, 3000K, warm wit. Een beetje LED-verlichting zou normaal gezien toch minimaal 50.000 uur moeten meegaan, en als het een beetje degelijk in elkaar is gezet zelf tot 150.000 uur.

Dus als je al zo’n lamp wilde kopen, is dit een buitenkans :)

15 mei 2012 om 00:21
gmvw Gebruiker

Nu dat de oudste mayakalender geen teken blijkt te bevatten van het einde der tijden…KUNNEN WE NOG EXTRA LANG GENIETEN VAN DEZE NIEUWE AANBIEDINGEN, LEVE IBOOD!!!

15 mei 2012 om 00:28
creto Gebruiker

Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van de zusjes! een welkome aanvulling op de normale ibood :) leueke lamp ook, en d’r is weer een hoop van de prijs af!

rituals pakket op de andere site ziet er ook een mooie aanbieding uit, die ga ik ook nog ff checken!

15 mei 2012 om 00:29
BountyHunter Gebruiker

Leuk Ibood! mooie lamp voor een scherpe prijs om mee te beginnen, ik ben benieuwd naar wat er nog allemaal komen gaat, heb er zin in!

15 mei 2012 om 00:29
Sqantrax Gebruiker

zo, ik begin inmiddels al een behoorlijke moodlampen verzameling op te bouwen dankzij jullie ibood! heb destijds nog even getwijfeld over de yantouch, maar ben b,ij dat ik voor een philips livingcolors heb gekozen! Ben echt fan van mn huis verlichten en met de mogelijkheid ze te koppelen echt te gek!

15 mei 2012 om 00:30
juggler1988 Gebruiker

Jammer dat jij het geen goede aanbieding vindt. Wij hebben echter gevraagd wat men graag wilt zien op deze nieuwe sites, niet specifiek naar de eerste dag gericht. Hopelijk kunnen we je in de toekomst wel blij maken.

Edited by: Vincent

15 mei 2012 om 01:03
ErAdiCToR Gebruiker

Zeer mooie aanbieding dit. Ben net als velle fan van de philips living series. Deze zit wel aan de hoge kant van het segment prijs technisch. Deze moet ik dan ook echt eerst in het echt zien. Wat ik namelijk graag zou willen, is een livingcolours lamp die in pure kleurmodus een kamer ECHT goed kan verlichten. Ik denk dat deze voor het kleurenspectrum hetzelfde in zich heeft als een standaard living colours. En als dat het geval is, is deze lamp het puur voor het halageen gedeelte niet waard voor mij.

Maar wel een mooie aanbieding, precies wat je mag verwachten van deze nieuwe iBood. KEEP M COMING!

15 mei 2012 om 01:06
martijnjuh Gebruiker

Moet zeggen dat deze lamp niet helemaal mijn ’stijl’ is, maar ik kan me wel voorstellen dat als je dit mooi vindt dit een goede aankoop is…
Wat ik alleen jammer aan dit product vind is dat ze er alsnog een halogeen lamp in stoppen.. Philips is toch wel een van de voorvechters van LED-techniek, het was mooi geweest als ze als de hoofdlamp ook een LED-unit hadden gepakt. Ik zie sowieso op ebay dat er LED-lichtjes zijn op GY 6.35 fitting. Jammer dat Philips dan voor dit geld (zeker wat deze lamp normaal kost) niet de Halogeen voor een goede LED-unit heeft vervangen.

Anyways, voor de mensen die deze lamp kopen, wellicht dat je zelf de Halogeen lamp voor een LED-unit kan vervangen [let er op dat je een lamp besteld met voldoende (leds en) vermogen anders heb je wat weinig lichtopbrengst, en dat je rond 3000k wat rustiger geler licht hebt], dan heb je deze lamp helemaal energiezuinig..

Verder leuk dat Philips verder gaat in het ontwerpen en op de markt brengen van lampen met nieuwe technologie (en design). Dit zorgt zeker voor meer innovativiteit en gewaagdheid op het gebied van verlichting.

15 mei 2012 om 02:39
Kammo Gebruiker

Besteld!

iBood bedankt voor de wijnkoeler!!

15 mei 2012 om 03:22
nickyv Gebruiker

Allereerst iBOOD proficiat met de aftrap van jullie nieuwe sites!

Nu even wat zinnigs over het product. Het productnummer is: 69162/31/PH

Hier een link voor de geïnteresseerden, twee filmpjes van deze lamp en de werking, maar ook van andere producten uit de LivingAmbiance lijn!

http://www.youtube.com/watch?v=GUbXQUm4nvM  en http://www.youtube.com/watch?v=3Ay0lcDVgTQ&feature=related

Hier nog een link naar twee gebruikersbeoordelingen: http://www.philips.nl/c/livingambiance/livingambience-6916231ph/prd/nl/?st=user&t=awards

En een link naar de hele Living Ambiance serie: http://www.philips.nl/c/living-ambiance/181062/cat/nl/#filterState0=LIVING_AMBIANCE_SU_NL_CONSUMER%3Dtrue

Hier ook nog een plaatje van de afstandbediening!

http://download.p4c.philips.com/files/6/6916231pu/6916231pu_rcw_.jpg

Wanneer je naar deze lamp opzoek bent dan hoef je niet verder te kijken, want goedkoper ga je hem niet vinden. Over smaak valt natuurlijk te twisten, maar ik vind het een mooi en strak design.

15 mei 2012 om 07:27
cverset Gebruiker

Ramp oh ramp,

Ik kocht net deze mooie, geweldige fantastische lamp

Maar hoe gezellig het ook met bezoek zal zijn,

Ik heb hem ook zeer graag lekker koel die wijn!

Dus please, denk ook eens aan deze Ibood fan, bij het verdelen van die laatste lamp…want ik vermoed dat ik niet meer nummer twee ben :/

15 mei 2012 om 08:45
JohanneG Gebruiker

Spijtig dat het niet de heldere versie is maar de witte, de heldere had ik meteen gekocht !

15 mei 2012 om 09:23
josabbe Gebruiker

Wat doet een verlichte geest? Hij koopt bij iBood. Een korting van liefst 65%, daar gaat mij een lichtje op. iBood kleurt je dag! Ben ik even blij met dit mooie lampje. Overal rondgekeken en nergens zo’n topaanbieding gevonden. Van een fantastische kick-off van iBood Home & Living gesproken! Op sommige sites betaal je ruim 400 euro voor dit designstuk (‘je living verlicht, maar je portemonnee serieus lichter’). Heb meteen ook het pakket van Health & Beauty gekocht. Twee vliegen in één klap op deze druilerige dinsdagmorgen. Ideaal voor een kleurrijke sfeerlamp én een lichamelijk opkikkertje. De lamp gaat naar een appartement met strakke lijnen aan zee. Een vleugje iBood aan de kust!

15 mei 2012 om 10:09
Annelore Gebruiker

Komt de luster ook nog langs ?
Deze zou ik ook nog wel willen maar in doorschijnend ipv mat wit.

15 mei 2012 om 11:12
jeweetog Gebruiker

Afwerking: Chroom

Wat moet ik me hierbij voorstellen aangezien ik geen chroom op het plaatje zie en daar de hele afwerking wit is

15 mei 2012 om 11:14
jeweetog Gebruiker

ach maakt ook niet uit ik bestel em wel

15 mei 2012 om 12:06
chantal-078 Gebruiker

oh deze wil ik zo graag hebben!! jammer dat de portemonnee het niet toelaat :-(

15 mei 2012 om 12:38
Sarcelle Gebruiker

Mooie lamp !!! Helaas geen budget voor op et moment…

15 mei 2012 om 12:45
krugerrand Gebruiker

Heb je iets te weinig zicht
dan brengt deze lamp je wel meer licht
wel 16 miljoen kleuren
dus daarover al niets te zeuren
hij brengt je heel veel sfeer
en nog zoveel dingen meer
van paars naar helder blauw
dat gaat als je wil heel gauw
of verkies je liever geel met wit
het geeft je altijd wel wat pit
zet je hem op volle kracht
of heb je liever lekker zacht
je kan hem op afstand ook bedienen
en je gaat veel geld er mee verdienen
want als je hem vandaag besteld
blijft in je portomonnee heel veel geld
wat een opener deze eerste dag
ben blij ik ibooder wezen mag
laat maar komen nog meer van dat
gebruiken kunnen we altijd wel wat

15 mei 2012 om 12:54
podfreelo Gebruiker

Bij deze wil ik jullie een proficiat wensen bij de lancering van de dochter website “Home Living”, dit is echt een supper iniatief en ga alleen maar meer bestellen in de toekomst. Eindelijk niet alleen maar gadgets die je in het dagelijks leven niet echt basis nodig hebt. Ibood ik ben alleen maar een grotere fan geworden. En dan beginnen met deze topaanbieding. Echt de top Ibood!!!

De kwaliteit van deze lamp is uitstekend ik gebruik deze lamp bijna iedere avond en heb hem nu reeds 1 jaar. Hij werkt nog steeds op de oude (eerste lamp) die er was bijgeleverd. Het programma van het kleuren pannel werkt nog steeds uitstekend. Heb er momenteel 4 en die zetten wij elk in elke slaapkamer (2) en in de woonkamer (2)en dan doen wij alle lichten uit en dan krijg je een aangenaam effect. door de schijn van deze tafellampjes, dit is ook perfect te gebruiken als nachtlamp.

Het leuke aan deze lamp is dat je voor elke gelegenheid wel een gepast kleurtje met deze lamp kunt vormen.
Ik gebruik hem bij verschillende feesten/ emoties. Bv. bij Pasen hebben wij gekozen voor een gele kleur. Bij Kerst staat hij meestal op een rode kleur deze kleur gerbruiken wij ook bij Valentijnsdag. Dus kortom dit is een lamp die aan te passen is aan elke sfeer en emotie. Een nadeel is dat je veel te veel kleurtjes hebt ik kan niet altijd een keuze maken. Dit is eigenlijk een luxeprobleem. Deze lamp vind ik ook stukken beter dan een vorige lamp die op ibood is verschenen. Dit omdat Philips een veel betere duurzaamheid heeft en dus veel langer meegaat. Deze lamp kan je rust geven in stress periodes en plezier geven in periodes dat je eens uit de bol wil gaan. Dus een aanrader, nu wordt ik tenminste wakker met een leuk kleurenpalet en niet die saaie ene kleur (wit) dit maakt je dag vrolijk bij het opstaan.

Kortom iedereen die een beetje van sfeer houdt bij feesten en emoties moet deze lamp kopen, je krijgt deze lamp echt wel meerdere keren terug in waarden want het plezier dat je hier aan beleeft is echt top…

15 mei 2012 om 12:57
podfreelo Gebruiker

Indien je deze lamp wilt bijbestellen wanneer deze is stuk gegaan kost die ook een pak goedkoper dan sommige concurrenten durven vragen voor een nieuwe lamp. Dit vind ik zeker een voordeel want anders kan dit soms wel eens duur uitkomen.

15 mei 2012 om 14:20
podfreelo Gebruiker

Je kunt ook de andere lampen, moet wel van de zelfde reeks zijn bedienen vanaf één dezelfde afstanbediening. Kleuren die je graag hebt kun je ook vastzetten, zo moet je ze niet steeds opnieuw vormen, en opgeslagen kleuren kun je ook aanpassen doormiddel van de afstanbediening.

15 mei 2012 om 14:23
podfreelo Gebruiker

Wel moet je met oppassen met één waarschuwing deze afstanbediening kan soms ook andere toestellen regelen. Dus is het best dat je deze gebruikt in een ruimte waar geen tv staat of radio met afstandbediening

15 mei 2012 om 15:00
krugerrand Gebruiker

Jij hebt er zo 4 zeg je en je raadt aan om de afstandsbediening niet te gebruiken waar een tv staat of radio.En je hebt er 2 in de woonkamer staan?Ik neem aan dat toch ook daar je tv staat?Misschien vergis ik mij wel en lees ik het verkeerd.Mag ik ook weten hoeveel jij ze betaalde?

15 mei 2012 om 19:45
podfreelo Gebruiker

Ja maar ik heb hier problemen mee gehad met mijn vorige televisie van Panasonic. Ik zeg je dan ook niet dat deze afstandbediening steeds de tv aan en afzet. Maar dit kan wel eens het geval zijn. De prijs die ik heb betaald is wel een stuk duurder (375euro per stuk) Dit was toen in een aanbieding bij een Lampenzaak in Antwerpen Massieve. Je bent best dat je jouw zender van jouw tv eens meeneemt naar een lampenzaak daar kun je testen of jouw afstandbediening van je tv of radio invloed heeft op de lamp. Maar ik zeg je nogmaals ik heb dit niet bij de televisie die ik onlangs heb aangekocht.

15 mei 2012 om 13:53
smileyzip Gebruiker

Hoi,
Een mooie lamp zoals deze dus brengt heel veel sfeer en gezelligheid in huis.Hoe je je ook voelt door middel van de juiste kleurencombinatie geraak je steeds weer onder de indruk van het effect van het licht.Ben je blij of juist triest,verkies je romantiek of wil je gewoon een boek lezen.De mogelijkheden zijn gewoon onbeperkt.Vanuit je luie zetel bedien je jezelf met de keuze van het licht dat je verlangt.Het werkt heel eenvoudig via de afstandsbediening.Wil je de kleuren laten overlopen geen enkel probleem.De tijd tussen de overgang kies je helemaal zelf.Heb je bepaalde favoriete kleuren dan zet je deze gewoon vast zodat je niet eens  hoeft te zoeken.Je kan zelfs andere Philipslampen bedienen met je afstandsbediening.Licht werkt echt wel op je gemoed.Zeker in de donkere winterdagen.Als je dan fel wit licht kiest voel je de energie zo naar boven komen net alsof het je geest wakker schud.Met het blauwe licht kan je zo wegdromen.Is je partner in de buurt kies dan voor het rode licht en dim dan na een tijdje heel stiekem het licht.Ongewild gaat je partner erin mee.Met licht kan je echt heel veel doen.Je gaat dan ook heel veel vreugde beleven met deze prachtige tafellamp van Philips.En vooral je gaat er indruk mee maken bij je familie,vrienden en kennissen.Dan gaan ze je zeker vragen waar je hem vandaan hebt en wat die kost.Je kan ze dan ook meteen doorverwijzen naar Ibood en hopen dat ze dan daar ook hun slag kunnen slaan.Hopelijk vinden jullie mijn bijdrage leuk!!

15 mei 2012 om 14:24
podfreelo Gebruiker

Wel oppassen met de afstanbediening kan soms voor problemen zorgen, zo kan deze andere apparatuur besturen en dat wil je natuurlijk niet…

15 mei 2012 om 15:18
podfreelo Gebruiker

Daarnaast moet je ook rekening houden dat jouw opgeslagen kleuren gelimiteerd zijn.

15 mei 2012 om 21:20
smileyzip Gebruiker

Er staat wel tafellamp maar je kan hem echt  overal zetten.Het lijkt me een goed idee om hem zelfs tijdens zwoele zomernachten gewoon op je terras te zetten.Zo creeer je meteen een heel leuk extra sfeertje.Wel opletten als je teveel gedronken hebt want dan ga je ineens wel heel veel licht zien,hahaha

15 mei 2012 om 14:14
krugerrand Gebruiker

Vandaag onder dit mooie licht
is geboren een nieuw gezicht
ibood home en living is haar naam
en het werd dus geen miskraam
de bevalling liep heel goed
dat geeft ons zeker goede moed
want wat ze ons nu hebben gegeven
gaan wij nog heel veel plezier aan beleven

Proficiat!!

15 mei 2012 om 15:38
Boogiebeest Gebruiker

Zojuist eens een belletje gepleegd naar de heren Philips. Zij gaven aan dat het hier ging om de Halogeenlamp die pak em beet 4000 branduren heeft. Maar dat deze met alle gemak te vervangen is. De LED lampen voor de kleuren moeten langer mee gaan. Kortom, zo spannend is dat allemaal niet, voor een klein prijsje koop je zo een halogeenlampje bij een Gamma of Praxis en die draai je er even in.

15 mei 2012 om 20:45
smileyzip Gebruiker

Zeker weten want ledlampen gaan veel langer mee en tegenwoordig hoor je niet anders dan led!

15 mei 2012 om 15:46
Admin Admin Admin

Beste iBOOD’ers,

De 4000 branduren hebben betrekking tot de halogeen lamp. Deze is makkelijk te vervangen en te koop in alle bouwmarkten etc. De LED lamp heeft veel meer branduren en hoeft dus niet na 4000 uur vervangen te worden.

Team iBOOD

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.