10 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Voucher: Foto op Aluminium | 60 x 40 cm

Voucher: Foto op Aluminium

Je mooiste foto aan de muur maakt je inrichting meteen een stuk persoonlijker en gezelliger!

Specificaties

Type: Voucher: Foto op Aluminium  
Inwisselbaar bij: Fotoproducten.nl
Geldig tot: 10-07-2019

• Hoogwaardig materiaal
  • Ook leuk om cadeau te doen!
  • Kies wit of geborsteld aluminium

SIZE

Verzendkosten voor het toesturen van de foto op aluminium zijn € 7,50 per foto op aluminium.

Kenmerken

• Foto op aluminium in het populaire formaat 60 x 40 cm.
  • Je foto wordt geprint op hoogwaardig aluminium.
  • Je hebt de keuze tussen geborsteld aluminium en wit aluminium. Geborsteld aluminium geeft je foto een stoere uitstraling omdat de aluminiumstructuur duidelijk zichtbaar is door je foto heen. Een witte aluminiumachtergrond zorgt voor een scherpe afdruk zonder aluminiumstructuur.

Belangrijke info

• Na je bestelling wordt de voucher opgestuurd per mail.
  • Deze voucher kun je tot en met 10-07-2019 hier verzilveren.
  • Je kunt op Fotoproducten per voucher 1 foto op aluminium bestellen.
  • Je kunt per bestelling 1 voucher tegelijk inleveren.
  • Voor deze voucher betaal je geen verzendkosten, voor het laten bezorgen van de foto op aluminium betaal je € 7,50.
  • Geen restitutie mogelijk.
  • Verlenging geldigheidsduur niet mogelijk.
VOUCHER

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

10 januari 2019 om 00:10
ikkoopbijibood Gebruiker

Vraag: is de dikte het product bekend?

Beantwoorden

10 januari 2019 om 00:12
Moderator Paul Moderator

https://www.fotoproducten.nl/foto-op-aluminium

Jouw foto op aluminium is 3 millimeter dik

Beantwoorden

10 januari 2019 om 03:47
TheAnd Gebruiker

Is dit geschikt voor buiten?

En moet een ophangsysteem er los bij worden gekocht? Of kan dat makkelijk zelf gefabriceerd worden, hoe wordt zoiets bevestigd?

Beantwoorden

10 januari 2019 om 08:18
Official Product Expert Fotoproducten Expert Official Product Expert

De foto op aluminium is geschikt voor buiten. Ophangsysteem kan optioneel bij worden besteld. Het is een plakhaak die er op kan worden geplakt.

Beantwoorden

10 januari 2019 om 07:59
cpiets Gebruiker

Graag hoor ook ik iets over het ophangsysteem. Op de site van fotoproducten.nl staan er verschillende genoemd. Moet dat dan daar apart los besteld worden en kan dat dan ook?

Beantwoorden

10 januari 2019 om 08:10
KingNothing Gebruiker

In de voorwaarden staat dat je deze voor 4.95 kunt bijbestellen omdat deze niet meemee de is.

Beantwoorden

10 januari 2019 om 08:20

Ophangsysteem kan optioneel tijdens het bestelproces worden bij gekocht.

Beantwoorden

10 januari 2019 om 08:25
cpiets Gebruiker

Dank je voor het meedenken. Maar waar heb jij die voorwaarden gevonden? Op de site van iBOOD vind ik het niet en op de site van fotoproducten kost het goedkoopste ophangsysteem euro 6,47.

Beantwoorden

10 januari 2019 om 08:15
rsw130 Gebruiker

Waarom zijn aanbiedingen van foto’s op canvas, aluminium, etc. bij iBood altijd 60×40? Een keer een paar maten groeten (bijv 100×80 of 120×90) zou leuk zijn. Is maar een tip… :-)

Beantwoorden

10 januari 2019 om 08:15
rsw130 Gebruiker

*groter

Beantwoorden

10 januari 2019 om 08:22

Dankjewel voor je opmerking, dit kunnen wij zeker meenemen in overleg! Wij kiezen altijd voor het formaat 60×40 cm omdat dit het formaat is wat het meest gekozen wordt door de klant. Het is wel mogelijk om een groter formaat te selecteren, de waarde van de voucher 60×40 cm gaat dan van de totale waarde af.

Hoop je voldoende te hebben geïnformeerd.

Beantwoorden

10 januari 2019 om 08:32
cpiets Gebruiker

Product expert, u geeft als antwoord: “Ophangsysteem kan optioneel tijdens het bestelproces worden bij gekocht”. Tijdens het bestellen van de voucher bij iBOOD kom ik die mogelijkheid niet tegen.

Beantwoorden

10 januari 2019 om 08:38
Moderator Jim Moderator

Hi Cpiets!

Hoogstwaarschijnlijk kan je bij het invoeren van de voucher bij Fotoproducten.nl het ophangsysteem erbij kopen :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

10 januari 2019 om 09:09
bekkes75 Gebruiker

Beste expert,

Wat betreft de verzendkosten: op de site van Fotoproducten.nl staat enkel een algemene uitleg. Zijn de verzendkosten hetzelfde voor België als voor Nederland?

Groeten

Beantwoorden

10 januari 2019 om 11:58
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Bekkes,

Zowel op de Nederlandse als op de Belgische site zijn de verzendkosten 7,50 per foto.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

10 januari 2019 om 09:21
character Gebruiker

Het is een beetje onduidelijk of je wel 2 voucher kan kopen en bij 2 verschillende bestellingen kan verzilveren? Of kan je 1 voucher inleveren per klant?

Beantwoorden

10 januari 2019 om 10:25
Moderator Jim Moderator

Hi Character!

Je kan wel twee (of meer) vouchers kopen, echter kan je er maar één per bestelling verzilveren. Met andere woorden, je betaalt per product verzendkosten!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

10 januari 2019 om 09:47
hannesvermote Gebruiker

2 maand geleden een 60×40 besteld. 3 maal werd mijn foto gedeukt, geplooid of slecht geprint geleverd. Daarna heb ik aan de helpdesk laten weten dat ze geen nieuwe foto meer moesten opsturen… Ik kan niet begrijpen dat er na 2 klachten geen extra controle kan gedaan worden op het product alvorens op te sturen naar de klant. Jammer van het geld maar bij fotoproducten.nl bestel ik niet meer.

Beantwoorden

10 januari 2019 om 11:03
fLufM Gebruiker

Oei dat is naar :(

Beantwoorden

10 januari 2019 om 13:15

Beste,

Dat is erg naar om te horen dat je een minder goede ervaring hebt. Wat is het ordernummer van de bestelling? Dan gaan we het oplossen en ervoor zorgen dat je tevreden bent over het product en onze service. :)

Alvast bedankt en ik zie je reactie graag tegemoet!

Beantwoorden

10 januari 2019 om 09:49
Vopol Gebruiker

Bij een vorige iBood een aantal vouchers besteld. Prima product, prima kwaliteit. Het ophangsysteem was standaard meegenomen en daarom was dit een goede aanbieding. Zit dit keer het ophangsysteem er niet bij?

Beantwoorden

10 januari 2019 om 10:24
Moderator Jim Moderator

Hi Vopol!

Goed om te horen dat hij bevalt! Voor zover ik kan zien (http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/products/169426-190110/voucher-foto-op-aluminium/#comment-81457) wordt deze niet standaard in de voucher meegenomen deze keer.

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

10 januari 2019 om 15:27
tcdejong Gebruiker

In de kerstvakantie bij deze site voor het eerst een bestelling gedaan, 60×40 op 3mm plexiglas (ook via iBood). Vond het spannend omdat de ervaringen op internet wel wisselend leken. Mijn afdruk was echter goed gelukt en in goede staat geleverd. Take from that what you will :)

Beantwoorden

10 januari 2019 om 15:33
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen tcdejong! Ook bedankt voor het delen van je ervaringen! :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

10 januari 2019 om 17:08
Vopol Gebruiker

Hi Jim,

Zojuist 2x 4 bestellingen geplaatst. Alleen krijg ik nu slechts 1 x bevestiging. Weet jij hoe dit zit?

Beantwoorden

10 januari 2019 om 17:12
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Vopol,

Staan beide bestellingen wel in je account?

Beantwoorden

15 januari 2019 om 19:32
Stefler Gebruiker

Goedemiddag,

Ik zag dat de verzending van de vouchers op 14 januari zou gebeuren. Ik heb echter nog niets ontvangen. Dit was de vorige keer toen ik dese voucher had precies hetzelfde. Wat gaat er mis?

Groeten

Beantwoorden

16 januari 2019 om 10:15
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Stefler,

Ondertussen al de vouchers binnen gekregen anders moeten we even gaan kijken wat er fout gegaan is.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

17 januari 2019 om 07:20
Stefler Gebruiker

Nee helaas, nog niet ontvangen.

Beantwoorden

17 januari 2019 om 23:24
Stefler Gebruiker

Nu wel ????????

Beantwoorden

17 januari 2019 om 23:28
Moderator Paul Moderator

Hoi Stefler, fijn dat je de vouchers inmiddels ontvangen hebt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.