20 mei 2012 om 00:00
iBOOD

Karlsson wandklok in pocket watch design

Tijd, hetgeen wat je eigenlijk altijd te kort komt. Zelfs op een dag dat je niets hoeft te doen kom je tijd te kort. Niets is zo vervelend als erachter komen dat je tijd op is. Bijvoorbeeld tijdens je date, tijdens een lekker etentje of voor sommige mensen zelfs tijdens hun werk. Tijd is daarom ook een van onze belangrijkere levensbehoeften. We proberen op allerlei manieren grip te houden op “onze tijd”. Onderweg doen we dit op onze telefoon, of een mooi horloge maar ook thuis letten we constant op de tijd. Soms op een oude lelijke klok, of op een tablet of op televisie. Wij prefereren echter gewoon een lekkere oude klok! Het liefst een met een mooi design, bijvoorbeeld deze geweldig mooie Karlsson wandklok, die eruitziet als een mooi zakhorloge. Door de rode wijzers weet je voor de volle 100% zeker hoe laat het is en op welk tijdstip jij je bevindt. Check jij net als wij ook graag elke dag of het al eens 0:00 uur is voor weer een nieuwe iBOOD? Doe dat dan voortaan lekker op deze Karlsson wandklock met pocket watch design!
  • Merk: Karlsson
  • Type: Pocket watch (KA5056BK) wandklok
  • Diameter 25cm
  • Werkt op 1xAA (niet meegeleverd)
  • Kleur: Chroom + Zwart
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
20 mei 2012 om 00:11
ghostygod Gebruiker

Maakt de secondewijzer een tikkend lawaai bij deze klok ??

20 mei 2012 om 00:22
iboodelix Gebruiker

prijs is echt oke als je hier van houd. het zou een mooi uurwerk zijn als die lelijke zogenaamde opdraaiknop er niet aan zat. heeft deze een functie of is die knop ervan af te halen.

20 mei 2012 om 01:40
misterbennie Gebruiker

Dat is juist het design :-)
Een groot zakhorloge dus.

20 mei 2012 om 11:48
evdkieft Gebruiker

Het is een grappig idee, maar om eerlijk te zijn ik vind het er ook niet uitzien.

20 mei 2012 om 15:26
paultje123 Gebruiker

Ik vind hem wel mooi en desnoods sloop ik die knop eraf.

Even kijken hoe het staat.

20 mei 2012 om 15:37
RandyvanSchaijk Gebruiker

Hallo,

Is deze geschikt voor je slaapkamer? Dus volledig stil?

Ik hoor het graag!

Groetjes,

Randy

20 mei 2012 om 18:55
damluc Gebruiker

Het zou leuk zijn als ie radiogestuurd was en zonder die knop.

20 mei 2012 om 23:01
CvhG Gebruiker

Wanneer het nou een echt zakhorloge was geweest in deze stijl had ik hem wel gekocht.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.