21 mei 2012 om 00:00
iBOOD

Kookboekenbundel met drie waanzinnige boeken waarbij je je vingers aflikt

De bezuinigingen vliegen ons natuurlijk dagelijks om de oren en ook in Nederland en België zal de broekriem aangetrokken moeten worden. Kortom elke week uit eten zit er simpelweg niet meer in. Maar waarom zou je eigenlijk per se uit eten moeten als je de beste koks ook gewoon in huis kunt halen? Door alle lekkere menu’s in deze kookbundel is het überhaupt nog maar de vraag of je nog wel een broekriem nodig zult hebben. Vandaag presenteren wij jou het volgende drietal: Uit Engeland “Gordon Ramsay’s Beste Menu’s” en van eigen bodem “Pierre Wind’s Kokologico” en “Herman den Blijker’s Dichtbij en soms ver weg”. In “Gordon Ramsay’s Beste Menu’s” staan, zoals de verwachting die de titel schept, de allerbeste en overheerlijkste menu’s van deze sterrenchef. Pierre Wind met zijn Kokologico probeert juist in zijn boek van elke keukenkluns een topchef te maken. Hij leert je een paprika schoonmaken, de beste biefstuk bakken of een kwarteltje vullen. Herman leert ons op zijn beurt dat producten van zowel ver weg als ontzettend dichtbij heel goed materiaal zijn om eens flink mee uit te pakken. Hij borduurt hiermee verder op zijn eerdere boek “Kijken, Knijpen, voelen enz.”. Hij leert ons dat producten die met liefde en ambachtelijkheid gemaakt zijn, het allerlekkerst zijn om mee te koken. Met deze drie boeken en een beetje oefenen kun je in no time zelf een restaurant beginnen! Echter willen wij je toch aanraden de menu’s even met vrienden te testen met een lekker wijntje. Dus waar wacht je op, haal die herrie naar jouw keuken!
  • Kookboekenbundel met 3 top titels
  • Pierre Wind’s – Kokologico
  • Gordon Ramsay’s - Beste Menu’s
  • Herman den Blijker’s - Dichtbij (en soms ver weg)
  • Vele avonden een spectaculair diner op tafel!
21 mei 2012 om 01:49
juggler1988 Gebruiker

jammer van die kookgek en herman de blijker .
gorden ramsey top boek had ik wel willen hebben dit pakket .
als het gorden was met 2 andere koks denk ik .
ojah btw geen nederlandse koks .

21 mei 2012 om 07:22
ernaverveer Gebruiker

Ik zie twee verschillende aanbiedingsprijzen, 14,95 op het `voorblad` van de aanbieding en hier ineens in de 30 euro. Wat is het nou?

21 mei 2012 om 07:42
maryancka Gebruiker

Ik zie 22,95 en 39,95. He boek van Den Blijker vind je in de ramsj, zoals bijna al zijn boeken trouwens.

21 mei 2012 om 07:53
maryancka Gebruiker

De prijs op het voorblad is dezelfde als die van de hunt-aanbieding en verandert dus steeds. Misschien even iets aan doen?

21 mei 2012 om 09:26
drimble Gebruiker

Ik vindt dit een leuke bundel hoor! Ben net op mezelf en heb wel wat briefjes van mams mee gekregen (ze denkt dat ik anders niet kook ;)) maar paar van dit soort boekjes in de kast kan zeker geen kwaad, of je nou fan van ze bent of niet, het zijn BOEKEN, je hoeft alleen het recept te koken.
En of je ze nou vervelend vind op de buis of niet, koken kunnen ze echt wel, dus ik bestel ze!

21 mei 2012 om 10:22
juggler1988 Gebruiker

weet heus wel dat ze kunnen koken jah of neej .
maar daar gaat het niet om .
het gaat er om omdat ik zelf ook kok ben .
en toch al bijna 100 boeken in de kast heb staan .
heb ik liever kookboeken van toffe gasten .
dan een adhd kok .
en een die zon arogante sarcastisch hoofd heeft .
want deze gasten heben boeken die allemaal opelkaar lijken en dat zuigt .
dat is waar ik mee zit .
als ze niet konden koken maakte ze ook geen boeken .

21 mei 2012 om 09:27
Ben Naaktgeboren Gebruiker

inderdaad, leuke boekjes dit was wel beetje uitgekeken op mn huidige receptenboekjes. En als je veel etentjes voor vrienden geeft ben je op een moment idd wel uitgepoept qua ideeen dus dit komt mooi van pas :D

21 mei 2012 om 09:38
B.A. Ware Gebruiker

denk dat ik vooral het boek van Ramsay veel zal gebruiken, heb al een boek van ‘m en eigenlijk alles wat ik er uit probeer bevalt me. Die andere twee zullen vast ook wel leuke/lekkere receopten bevatten

21 mei 2012 om 09:42
Barb Dwyer Gebruiker

leuk zeg! iBood ik moet zeggen dat ik de nieuwe sites tot nu toe erg leuk vind wat de aanbiedingen betreft. Helaas vandaag geen BE hunt, maar ben hier ook blij mee!

gheghe laatst ergens leuk filmje gezien van Gordon Ramsay toen ie klein was:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WcZqwR9tbJE

14 juni 2012 om 00:23
basil Gebruiker

Wanner denken jullie dit nu verzenden?? Ik wacht nog steeds op mijn boeken!! was een leuk vaderdag cadeau geweest voor mij, ben erg teleurgesteld Ibood!!!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.