20 januari 2019 om 00:00
iBOOD

LED's Light LED Wand- en Plafondlamp met Sensor

Wand- en Plafondlamp met Sensor

Bang na een horrorfilm of struikel je íets te gemakkelijk in het donker? Met deze lamp met bewegingssensor hoef je je dáár geen zorgen meer om te maken!

Specificaties

Merk: LED's Light
Type: Wand- en Plafondlamp met Sensor (800510)
Garantie: 2 jaar

• Met bewegingssensor
  • Geschikt voor buiten (IP44)
  • 1050 lumen / 3000 K

Lichtbron

• Bron: LED
  • Type: SMD 2835 (36 stuks
  • Wattage: 18 W 
  • Wattage/lumen: 58 W/lm
  • Kleurtemperatuur: 3000 K (warm wit)
  • Lichtsterkte: 1050 lm
  • Opwarmtijd: < 2 s
  • Energielabel: A

Armatuur

• Dimbaar: Nee
  • Voltage: 230 V (50-60 Hz)
  • Levensduur: 30.000 branduren
  • Schakelcycli: 15.000
  • Lichthoek: 120⁰
  • RA: 80
  • CRI: 80-89
  • Beschermingsklasse: IP44

Sensor

• Detectieafstand: 16 x 6 meter
  • Gevoeligheid instelbaar

Algemene specifiacties

• Hoogte: 95 mm
  • Diameter: 330 mm
  • Gewicht: 580 g
20 januari 2019 om 00:10
Smullie Gebruiker

Kan ik zo’n lamp ook in een wisselschakeling plaatsen?

Beantwoorden

20 januari 2019 om 09:04
Andy1980, Gebruiker

Bij mij staan ze in wissel schakelingen ( 2 wissels en 1 kruis)

Je moet juist zorgen dat je schakelaars niet meer bruikbaar zijn en alles doorverbinden e ????

Beantwoorden

29 januari 2019 om 11:19
Official Product Expert LED Expert Official Product Expert

alles kan natuurlijk, maar waarom zou u een sensor lamp in een schakeling zetten?

Beantwoorden

20 januari 2019 om 00:49
EDWernars Gebruiker

Kijkt deze lamp zelf na het daglicht die binnenkomt en niet onnodig aangaat of moet je dit zelf regelen met een timer?

Beantwoorden

20 januari 2019 om 08:04
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen EDWernars,

Lichtgevoeligheid is ook instelbaar.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 03:21
honderdhertz Gebruiker

Ik heb deze helaas eerder gekocht via ibood. Het licht is mooi, maar de sensor is compleet waardeloos. Gaat nooit aan als ‘t moet en altijd als ‘t niet moet. Gaat bijvoorbeeld uit terwijl je ervoor staat en dan kun je als een gek staan zwaaien. Zo erg dat ik de lamp heb gedemonteerd. Zonde van het geld!

Beantwoorden

20 januari 2019 om 08:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen honderdhertz,

Het bereik van de sensor is ook instelbaar, had je deze wel op de sterkste stand ingesteld? Het zou ook kunnen dat de lamp niet goed functioneerde en je kunt hiervoor een serviceverzoek indienen om gebruik te maken van de garantie.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 09:00
Andy1980, Gebruiker

Ik heb er zo 2 gekocht! Ale setups al geprobeerd maar de lampen gaan te pas en on pas aan wanneer ze het zelf willen. Als er iemand passeert gaan ze zoizo aan maar ook als er niemand thuis is weten de buren mij te vertellen dat de lichten in de gang aan zijn :/ terwijl de timers op minimum tijd staan!

Beantwoorden

20 januari 2019 om 12:15
honderdhertz Gebruiker

Beste Niek,

Elke stand op deze lamp is waardeloos. Lees ook even de andere reacties.. Garantie is geen sprake van, want dit is hoe het product is ontworpen.

Ik heb nu een groot gat in het zicht in mijn plafond zitten dankzij deze miskoop

Het is dat ik groot ibood fan ben en regelmatig bestel, anders had ik er wel een groter probleem van gemaakt.

Dit wanproduct zouden jullie niet meer moeten aanbieden!

Beantwoorden

29 januari 2019 om 11:21

deze lamp bevat een sensor van het merk “merrytek” , dit merk wordt ook gebruik in de installatiemarkt. Kunt u eens een foto schieten van de lamp (want van buiten kun je niet zien of het dezelfde is).

Beantwoorden

20 januari 2019 om 08:17
arhouse Gebruiker

Hoelang blijft het licht aan na bewegings detectie ? En is dat ook in te stellen ?

Beantwoorden

20 januari 2019 om 08:38
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen arhouse,

Dit kun je inderdaad instellen. De instelbare lichtduur is van 5 seconden tot 30 minuten.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 09:13
maikelvandelaar Gebruiker

Is deze lamp nu waardeloos of zijn er ook mensen die tevreden zijn?

Beantwoorden

29 januari 2019 om 11:24

ik kan u garanderen dat er een goede sensor in zit. ik kan niet spreken voor klanten van iBood of men tevreden is, maar men kan niet reageren op de lamp op basis van uiterlijk terwijl het binnenwerk compleet anders kan zijn.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 09:35
cuijpa1 Gebruiker

Ik heb m ook een tijdje geleden gekocht; de sensor ziet beweging en reageert goed, maar de lamp gaat even maar en dan meteen weer uit, en 5 sec later gaat ie pas definitief aan.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 10:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen cuijpa1,

Gebeurt dit aldoor of heb je hem achter een schakelaar en heb je die dan eerst ingeschakeld?

Beantwoorden

20 januari 2019 om 09:49
Yepyepyep Gebruiker

Ik heb er een in de garage en deze werkt zeer goed. Instelbaar op gevoeligheid lichtsterkte en tijdsduur.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 09:52
letstalkmarcel Gebruiker

Ik heb er ook een maar de sensor is verschrikkelijk slecht ik moet soms 20x heen en weer zwaaien voordat hij reageert. Ik heb met de gevoeligheid van alles geprobeerd maar het is gewoon een slechte kwaliteit sensor. Aan de reactie van de meeste mensen hier te zien is dit heel normaal bij deze lamp dus ik raad sterk af deze te kopen.

Beantwoorden

29 januari 2019 om 11:25

kunt u eens een foto schieten van het binnenwerk? ben benieuwd of we over dezelfde lamp hebben. we gebruik namelijk een bekend merk als sensor van deze lamp

Beantwoorden

20 januari 2019 om 11:07
GeertCuykens Gebruiker

Advies: NIET kopen !

Slechte ervaring, ondanks de uitgebreide instelmogelijkheden heel wat problemen ondervonden.  Na een anderhalf jaar behoorlijk goede werking zijn de problemen begonnen.  Sensor die meer niet dan wel werkt, soms brandt de lamp zonder dat er beweging is en blijft die uren branden zonder dat je de lamp kan uitschakelen.  Je moet dan de stroom onderbreken, waarna de lamp meteen weer langdurig blijft branden.  Het armatuur maakt ook een fel zoemend geluid als de lamp niet brandt.  Zeer irritant en ik was net te laat om hier nog garantie te claimen… kortom dit product is van zeer bedenkelijke kwaliteit is absoluut NIET aan te raden.  Er zijn veel goedkopere en kwalitatief veel betere producten op de markt.

Advies: NIET Kopen

Beantwoorden

20 januari 2019 om 11:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen GeertCuykens,

Er zit twee jaar garantie op deze lamp, daar kun je voor deze problemen gebruik van maken. Gaat het wel om hetzelfde type en merk lamp? Er zijn namelijk ook meerdere merken en modellen.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 12:42
GeertCuykens Gebruiker

Dank voor de feedback, Niek.

Ja, het product is 100% identiek en – door mijn eigen schuld – te lang gewacht om de garantie te claimen, want ondertussen reeds meer dan 2 jaar oud.  Heb de lamp verwijderd en laten recycleren door recupel: beste bestemming voor de lamp.  Er hangt ondertussen een sensor-LEDlamp van €15 in de plaats die wél goed werkt en daarenboven nog zuiniger is.

Toch bedankt voor de reactie !

De reviews spreken voor zich verder.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 13:08
edwinhugo Gebruiker

Waar heb je de nieuwe lamp gekocht Geert?

Beantwoorden

20 januari 2019 om 17:57
GeertCuykens Gebruiker

Bij Hubo, een promo die er momenteel niet meer is blijkbaar…

Beantwoorden

20 januari 2019 om 21:10
edwinhugo Gebruiker

Ah dankjewel

Beantwoorden

29 januari 2019 om 11:27

hier hebben we het al, deze lamp uit deze aanbieding is geen jaar op de markt. Dit is een ander product waar u het over heeft

Beantwoorden

20 januari 2019 om 12:16
biercafe Gebruiker

Heb deze ook gehad. Mooi laten hangen voor de nieuwe bewoners. Mogen die gymnastieken om ze aan te krijgen.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 12:41
edwinhugo Gebruiker

Ik heb er ook een gekocht bij iBOOD, van het zelfde merk, irritant ding, ging  niet altijd  aan als het moest en niet uit als het moest… ging helemaal kapot net na de garantieperiode, dus weggegooid… zonde van het geld!

Beantwoorden

20 januari 2019 om 12:52
beautycase Gebruiker

Ook hier dezelfde slechte ervaring met deze lampen. 2 stuks hangen op zolder, maar gaan binnenkort de prullenbak in. Ze lijken een eigen wil te hebben, gaan spontaan aan en uit. Maar niet op het moment dat ik eronder sta te springen.

Beantwoorden

29 januari 2019 om 11:28

als de lampen nog hangen, kunt u eens het artikel nummer vermelden? Er is bij ons 1 probleem bekend bij 1 type lamp maar niet bij deze.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 13:57
jllj Gebruiker

Te goedkoop is dikwijls te mooi om waar te zijn…

Beantwoorden

20 januari 2019 om 19:24
Allibabbba Gebruiker

Detectieafstand: 16 x 6 meter.

96 meter is ook te mooi om waar te zijn.

Beantwoorden

29 januari 2019 om 12:27

bereik is 16m indien de lamp op 6m hoogte is geplaatst. (hoe hoger de lamp hoe verder het bereik)

Beantwoorden

20 januari 2019 om 19:36
sperwer Gebruiker

Ik heb twee zelfde type lampen een tijdje geleden via Ibood besteld. Ze bleven goed werken gedurende een 6tal  maanden maar nu blijven ze plots continu aanstaan, ook bij geen beweging. Ik heb de instellingen proberen anders in te stellen (minder lange duur) maar het werkt nog steeds niet, het blijft branden.

Weet u of hier een oplossing voor is? Reset mogelijk?

Beantwoorden

20 januari 2019 om 21:03
maikelvandelaar Gebruiker

Nou Ibood,

Ik vroeg eerder op het forum om goede ervaringen.  Deze blijken er vooralsnog niet te zijn.. Dus voor mij een no-go en ik denk dat ik namens velen spreek dat we deze lamp hier nooit meer willen zien.. Kan dat?

Beantwoorden

29 januari 2019 om 12:56

ik heb verschillende mensen gevraagd om het betreffende artikel te posten waar men het over heeft. Mijn vermoeden is dat het over een ander product gaat, we gebruiken juist een merk sensor waar bij ons geen klachten over bekend zijn.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.