22 mei 2012 om 00:00
iBOOD

Sabatier 2 Lions keramische messenset 2 stuks

Men zegt wel eens: “Die vent is een echte baas, hij is zo hard als staal”. Maar stiekem zijn er materialen die nog harder zijn dan staal. Een van die materialen is uiteraard diamant, maar om daar messen van te maken is natuurlijk een beetje te gek. Maar neem bijvoorbeeld Keramiek, dit is een materiaal gemaakt van zirconiapoeder wat onder speciale omstandigheden samengeperst en geslepen is. Sterker nog, er is diamant voor nodig om dit keiharde materiaal voor het eerst te kunnen slijpen. Door deze ontzettend hoge hardheid, op de hardheidsschaal van Mohs scoort dit materiaal een 8.5, waar staal het met een 6je of maximaal een 6.5 moet doen, blijven de messen veel langer scherp dan stalen messen. Vul daarom je huidige keukengerei aan met deze razendscherpe rakkers.
  • Merk: Sabatier 2 lions
  • Type: Ceramix
  • Materiaal: Zirconia/Keramiek
  • Keukenmes: 10 cm
  • Keukenmes: 15 cm
  • Houten cadeauverpakking
  • Kleur van de messen: zwart
  • Inclusief mesbeschermers
  • Met thermische, rubberen handvatten
  • Afmetingen verpakking 36 x 11 x 3 cm
  • Snij metchirurgische precisie
  • Wettelijke garantie: 2 jaar garantie
22 mei 2012 om 00:20
Diner Gebruiker

Hoe kan dit product nu 8,95 euro verzendings kosten zijn…………. normaal 5,95, zelfs voor grotere artikels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22 mei 2012 om 00:35
danny.caine Gebruiker

belachelijke strategie van ibood, goedkoop product duur verzenden.
spijtig dat het zo moet.

on topic: mooi product

22 mei 2012 om 01:17
jlsjonas Gebruiker

heeft waarschijnlijk te maken dat het messen fzo zijn; ofwel heeft de ibood medewerker ‘per ongeluk’ 8.95 aangeduid…

had zo ook onlangs in mail verzending 0.00, maar tegen dat ik op de site kwam netjes de volle 5.95

22 mei 2012 om 08:10
dre667 Gebruiker

Normaal gezien worden de verzendingskosten bepaald op het gewicht dacht ik ( en niet de grootte).

Schiet me niet dood als ik mis ben, maar ik dacht dat de grens 3kg is…. ( dus 5,95 onder de 3kg).

–> het zou me nu ook wel verwonderen dat dit 3kg weegt…    0_0

22 mei 2012 om 10:52
yumiru Gebruiker

Zelfs tot 5kg zijn de verzendkosten 5.95€ (zie FAQ)!

Of ligt er een plak lood bij in ‘t doosje?!

Kan er iemand vertellen hoeveel elk mes weegt?

22 mei 2012 om 00:43
n.impens Gebruiker

Hoe kan je zo’n harde messen ooit terug slijpen?

Opnieuw diamant gebruiken?

22 mei 2012 om 08:31
DrHouse Gebruiker

15 cm is het grootste mes… spijtig wel een beetje klein.

22 mei 2012 om 12:37
player69 Gebruiker

Is het nog iemand opgevallen dat er op de foto 2 verschillende soorten messen staan? (die in de doos en die niet in de doos)

22 mei 2012 om 14:50
yumiru Gebruiker

Ja… Bij die in de doos zit de bescherming rond het lemmet zo te zien…

Maar de handvaten zien er wel anders uit … ?!

De messen in het kistje zijn de messen zoals deze geleverd worden, met inderdaad een bescherming rond het lemmet
Edited by: Admin

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.