22 mei 2012 om 00:00
iBOOD

Set Kitchengrips Chef’s Mitts anti-slip Ovenhandschoenen

Ovenschotels zijn lekker en gemakkelijk. Wat niet gemakkelijk is, is dat er maar zelden goeie ovenhandschoen in de buurt zijn. Of er zitten gaten in, of je pakt een veel te dunne handdoek en verbrandt alsnog je vingers. Iedereen heeft een dergelijk tafereel weleens meegemaakt. Uiteindelijk draait het koken voor vrienden dus vaak uit op een belletje naar de pizzeria om de hoek, want dat is wel zo veilig. Gelukkig zijn er betere oplossingen dan eten halen, of het alsnog proberen met een stel afgebrand, vieze ovenhandschoenen. Neem de Cheff’s Mitt van KitchenGrips, deze speciaal ontworpen ovenhandschoenen zijn gemaakt van flexibel en ademend materiaal. Deze jongens beschermen je tere vingertjes zelfs als ze nat zijn, dus ook geen brandwonden door stoom meer. Sterker nog, ze beschermen je handen tegen temperaturen tussen de -96°C en de 260°C. De coating van deze slimme handschoenen zorgt er bovendien voor dat ze vuil- en waterafstotend zijn. Mocht je toch vinden dat deze handschoenen vies zijn geworden? Met het grootste gemak gooi je ze in de wasmachine, of zelfs in de vaatwasser! Kortom deze KitchenGrips Chef’s Mitts zijn in jouw keuken net zo onmisbaar als een goede pannenset.
  • Merk: KitchenGrips
  • Type: Cheff’s mitts
  • Materiaal: FLXaPrene, een buigzaam en anti-bacterieel materiaal
  • Te gebruiken bij temperaten tussen de -96°C en de 260°C
  • Anti-sliplaag voor extra grip
  • Water en vuilbestendig
  • Vaatwasser- en wasmachinebestendig
  • Maat: Generous Fit 11 inch/28cm
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
22 mei 2012 om 00:03
weerzownd Gebruiker

betekent duo pack 2 handschoen of juist 2×2 … dus 4?

22 mei 2012 om 00:08
acidophilus Gebruiker

Dat vraag ik me ook af…

22 mei 2012 om 00:13
michelleyuen Gebruiker

kan iem. mij duidelijk maken wat met DUO PACK bedoeld wordt?

22 mei 2012 om 00:19
Baron84 Gebruiker

Heb een vraag welke maat de handschoenen zijn? Ze zijn nl. verkrijgbaar in drie maten.

Bij wehkamp verkopen ze de handschoenen voor twintig euro PER STUK!

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Resultaten.aspx?N=186&Nty=1&Ntk=ART&CC=&Ztb=False&VIEW=Grid&cm_pi=Zoeken&cmid=WEHZOE&Ntt=kitchen+grips

Erg goede deal dus!

Groeten

22 mei 2012 om 00:40
D2FValinor Gebruiker

idd vraag ik me ook af.

Als er staat een set ovenhandschoenen en vervolgens duo pack dan verwacht ik wel 2 x 2 dus 4 handschoenen….

Maarja Ibood kennende is het beste om te wachten op een duidelijk antwoord.

22 mei 2012 om 00:59
sedbas82 Gebruiker

Deze ovenhandschoenen worden normaal per stuk verkocht. dus ik ga er vanuit dat je er bij deze aanbieding 2 ovenhandschoenen krijgt.

22 mei 2012 om 00:59
klaasvaker Gebruiker

Er staat een set handschoenen en dan een duopack. Dus dat lijken me 4 stuks in totaal. Het zou wel erg goedkoop zijn op die manier.

Ik wacht ook even op antwoord voor ik bestel.

22 mei 2012 om 01:11
Admin Admin Admin

De aanbieding bestaat uit 2 ovenhandschoenen.

22 mei 2012 om 01:38
klaasvaker Gebruiker

Ik ga ze toch bestellen. Als enthousiaste hobby kok heb ik altijd de illusie dat 2 theedoeken ook voldoen. De talloze keren dat ik met een hand onder de kraan stond terwijl de rest zat te eten bewijzen echter het tegendeel.

22 mei 2012 om 01:54
ibood05 Gebruiker

Besteld, en ter info omdat het er niet bijstaat (na betaling pas) : “De verwachte verzenddatum is 6 juni 2012.”

Goed ingekocht iBood, .. Amazon en eBay komen niet onder deze prijs!

22 mei 2012 om 01:55
ibood05 Gebruiker

Amazon meldt trouwens een fabrieksgarantie van 5 jaar….

22 mei 2012 om 08:19
ESteg Gebruiker

Zoals Baron84 boven mij al vroeg: welke maat zijn de handschoenen?

22 mei 2012 om 08:53
peagreen Gebruiker

Dit zijn geweldige ovenhandschoenen. Ik gebruik ze al jaren.

Omdat het een neopreen-achtig materiaal is, laat het geen water door. Andere ovenhandschoenen/wanten of de opgevouwen theedoek van klaasvaker hierboven, als ze nat zijn geworden, laten je hand bijna net zo snel verbranden als wanneer je ze niet eens had aangetrokken – deze hebben dat nadeel niet. Ze schuiven over je hele hand en pols zodat je moeilijk met je onderarm tegen de ovenwand komt.

22 mei 2012 om 09:09
Tjakalagi Gebruiker

Tsja, nog steeds geen antwoord over de maat van de ovenhandschoenen. Je hebt ze in 28 cm en 35,5 cm.

iBood, graag antwoord.

22 mei 2012 om 09:13
MindstorM Gebruiker

Normaal zou je toch zeggen dat overhandschoenen ‘one-size-fits-all’ zijn, overige aanbieders spreken dat echter tegen, dus ook ik ben hier heel benieuwd naar alvorens ik deze handschoenen aanschaf.

22 mei 2012 om 09:20
fuzun Gebruiker

Hoeveel stuks zijn het er…zo is het voor mij ook onduidelijk..2 Duopack…??

Edited by: Moderator
Graag even lezen, de admin heeft deze vraag reeds beantwoord

22 mei 2012 om 09:24
valith Gebruiker

De maat is handig om te weten, wat echt nog belangrijker is om te weten imo… en dat ligt in de discussie van het duo pak of een set van ovenhandschoenen:

Gaat het hier om een duo pack van twee rechter handschoenen?? (dat is niet echt handig)
Graag zou ik duidelijkheid krijgen over of dit echt wel een set is, met een linker en een rechter handschoen.
Graag een aanpassing van iBood op de specificatie pagina.

Het is of een set met een linker en een rechter handschoen. Of het is geen set maar een duo pack van twee rechter handschoenen. Graag uw reactie..

22 mei 2012 om 09:28
MindstorM Gebruiker

Het is inmiddels wel duidelijk dat het gaat om 2 overschoenen (1+1), en wellicht dat het gaat om ovenschoenen welke dubbelzijdig zijn. Dus voor zowel links als rechts te gebruiken.

@ iBood: Een bevestiging van bovenstaande zou echter fijn zijn.

22 mei 2012 om 09:49
fuzun Gebruiker

35 cm is voor het barbyknoeien en dat zijn deze niet zo te zien…hallo Ibood, zijn jullie er nog

22 mei 2012 om 10:06
evdkieft Gebruiker

Als je op de website van Kitchen Grips kijkt zie je dat de Chef’s Mitt twee verschillende zijden heeft. M.a.w. als dit 2x dezelfde handschoen is lijkt het niet mogelijk met twee handen een grote ovenschaal uit de oven te halen (of een pan met piepers af te gieten), handiger zou zijn een linkshandige en een rechtshandige, zoals op deze afbeelding:

http://www.kitchengrips.com/Euro-Design-Chefs-Mitt-11-inch-2-Pieces-plu110102.html

Dit zou ik graag willen weten iBood!

22 mei 2012 om 10:15
C0rl3on3 Gebruiker

Volgens mij zijn ze dubbelzijdig te gebruiken. Kijk maar eens goed naar de foto: je ziet daar bij de gekleurde handschoen een flapje van de rubberen nopjes-zijde.

Het gaat volgens mij dus om deze: http://www.kitchengrips.com/Euro-Design-Chefs-Mitt-11-inch-2-Pieces-plu110102.html in het rood of simpelweg om 2x deze: http://www.kitchengrips.com/Euro-Design-Chefs-Mitt-11-inch-plu110101.html ook in het rood. Dus de 28 cm versie.

22 mei 2012 om 10:20
evdkieft Gebruiker

Misschien, maar toch vraag ik me af waarom op die eerste foto er twee verschillende soorten oppervlakken te zien zijn, een gladde en eentje met rubberen nopjes.

22 mei 2012 om 10:26
C0rl3on3 Gebruiker

Misschien was ik niet helemaal duidelijk, maar je kunt ze volgens mij dus binnenstebuiten keren. Op de foto zie je dan ook een exemplaar met de rubberen nopjes-zijde aan de buitenkant en een binnenstebuiten gekeerd exemplaar met de gekleurde gladde kant aan de buitenzijde. Wat je als binnen- of buitenzijde definieert is uiteraard relatief.

22 mei 2012 om 10:39
evdkieft Gebruiker

Ah zo, dat begreep ik inderdaad niet uit je reactie. Dan zou het inderdaad wel kunnen. Echter, dat zou dus betekenen dat elke handschoen zowel binnen ALS buiten een gladde laag aan de ene kant EN een noppenlaag aan de andere kant heeft, anders zou het geen zin hebben ze binnenste buiten te keren. Zo’n noppenlaag aan de binnenkant lijkt me ook niet echt comfortabel zitten.

Blijft wachten op de reactie van iBood zelf :)

22 mei 2012 om 10:44
C0rl3on3 Gebruiker

Hmmm, blijkbaar had ik het toch mis: volgens een reviewer op amazon.com (http://www.amazon.com/Duncan-Euro-Design-Chefs-Black/dp/B003WIZRT6/ref=sr_1_2?s=home-garden&ie=UTF8&qid=1337675675&sr=1-2) is er wel degelijk verschil tussen het single- en het duopack! In het singlepack heeft de handschoen de rubberen nopjes-zijde aan de buitenkant en in het duopack krijg je een linker en een rechter handschoen, maar is de rubberen nopjes-zijde alleen aanwezig aan de zijde waarmee je het hete object oppakt. Er wordt dan ook geadviseerd niet het duopack aan te schaffen, maar 2x het singlepack!

Je kun het ook zien op deze foto van het duopack: 

22 mei 2012 om 10:46
C0rl3on3 Gebruiker

Voor de volledigheid: die gekleurde gladde kant is dus NIET hittebestendig!

22 mei 2012 om 10:49
evdkieft Gebruiker

Okee, dus als ik je goed begrijp zei die review in Amazon:

- Duopack heeft een linker- en rechterhandschoen met maar één hittebestendige zijde

- Single pack een handschoen waarbij aan beide zijden hittebestendig zijn (die kun je dus links- en rechtshandig gebruiken)

En vanuit dat oogpunt is 2x een single pack dus inderdaad nuttiger dan 1x een duopack?

22 mei 2012 om 10:50
evdkieft Gebruiker

En dan nog steeds blijft de vraag welke optie hier door iBood aangeboden wordt, de “officiële” duopack of 2x een single pack en noemt iBood het dus gewoon zelf “duo”. :)

22 mei 2012 om 10:53
C0rl3on3 Gebruiker

Precies! De vraag is nu natuurlijk: wat krijg je als je die iBood besteld?

Twee single packs of 1 inferieur duopack?

22 mei 2012 om 10:54
C0rl3on3 Gebruiker

Op de foto van iBood staan twee handschoenen uit een single pack afgebeeld, maar dat zegt natuurlijk niets…

22 mei 2012 om 10:57
MindstorM Gebruiker

Je verhaal/bron klopt in mijn ogen toch niet helemaal.
De afbeelding van het exemplaar dat iBood aanbiedt heeft namelijk een driehoekige metalen ‘ring’ om de handschoenen aan op te hangen.
De afbeelding welke jij hebt gevonden heeft een lusje/touwtje en is dus simpelweg niet de zelfde handschoen.

Begrijp me niet verkeerd, misschien klopt je verhaal wel en is alleen het ophangsysteem bij één van beide slechts een modificatie op het vorige model.
Nou kunnen we blijven speculeren maar het is en blijft wachten op een reactie van iBood om dit allemaal duidelijk uit te leggen.

22 mei 2012 om 11:09
C0rl3on3 Gebruiker

Daar heb je gelijk in, maar de foto was meer ter illustratie bedoeld. De bron (amazon.com) heeft wellicht een foto van een ouder model erbij gezet, maar de reviewer (nightowl) geeft het verschil tussen het single en het doupack wel degelijk aan.

Inderdaad, de enige die uitsluitsel kan geven is iBood, maar die houden zich angstig stil ;)

22 mei 2012 om 10:18
jtaverne Gebruiker

Ik wil ze graag bestellen met mijn vorige maand toegewezen kortingscodes. Maar deze worden niet geaccepteerd. Waarom werken ze niet bij deze bestelling?

22 mei 2012 om 11:50
Moderator Vincent Moderator

Neem hiervoor even contact op met de klantenservice. Je kunt een coupon code maar 1 keer invullen, ook als je de bestelling niet afrondt, wordt hij ongeldig gemaakt.

22 mei 2012 om 13:03
jtaverne Gebruiker

Ik had ze nog niet eerder ingevoerd.

22 mei 2012 om 10:22
Tjakalagi Gebruiker

iBood geeft niet thuis. Zeker allemaal druk met de hunt.

22 mei 2012 om 10:36
Tjakalagi Gebruiker

Kan ook zijn dat de medewerkers van iBood het nu ook niet zeker weten en proberen contact te krijgen met hun leverancier. Indien dit zo is, kunnen ze dit hier ook even melden.

22 mei 2012 om 11:21
fuzun Gebruiker

Hallo iBood ik wil er 25 van bestellen kan dat ook?

22 mei 2012 om 11:46

Je kunt er maximaal 4 per bestelling aanschaffen, en maximaal 4 bestellingen per account.

22 mei 2012 om 11:40
Het_Orakel Gebruiker

mag wel hopen dat het een linker en rechter handschoen is, zou lullig zijn als het 2x rechts of 2x links is hehehe

22 mei 2012 om 11:50

Over de maat heb ik de volgende informatie beschikbaar: Generous Fit 11 inch/28cm

Betreffende de linker of rechter handschoenen, heb ik navraag gedaan.

22 mei 2012 om 11:56
C0rl3on3 Gebruiker

Dus dan gaat het niet over de Euro Design zoals op de foto. Die zijn nl. Slim-Fit.

22 mei 2012 om 12:07
Tjakalagi Gebruiker

OK. Dan wachten we het antwoord nog even af.

22 mei 2012 om 15:05
Tjakalagi Gebruiker

Hoi Vincent,

Is er al iets meer bekend?

22 mei 2012 om 18:00
Tjakalagi Gebruiker

Moderator!!

Wordt dit nog wat met een antwoord, of moeten wij in het ongewisse blijven?!

22 mei 2012 om 12:44
basvl Gebruiker

We kunnen in ieder geval vaststellen dat de combinatie van plaatje en daadwerkelijk aangeboden product niet klopt.

-Foto is van de slim fit (“euro-design”). Uit de info van iBood (Tekst bij aanbieding en opmerking Vincent, 11:50) blijkt echter dat het gaat om de Generous fit (“originaldesign”)

-De foto suggereert twee tweezijdig te gebruiken handschoenen, de tekst bij de aanbieding (“Set van 2″) suggereert een linker en rechterhandschoen.

Zelf heb ik de dubbelzijdige en die zijn echt super. Ik zou graag nog een paar willen bestellen maar dan wel weer dubbelzijdig, generous fit. Daarmee kun je je niet vergissen en je kunt ze met één hand aantrekken. Het moet niet zo moeilijk zijn om de juiste informatie te achterhalen en daarbij dan ook het juiste plaatje te laten zien. Kan e.e.a. aangepast worden?

22 mei 2012 om 13:05
Larrrrs Gebruiker

Klopt. Ik ben afgegaan op de foto, en dan zijn er twee mogelijkheden:

1) twee rechterhandschoenen die je niet links kunt gebruiken. Het lijkt me duidelijk dat het pakket dan meteen terug gaat want daar heb je niets aan

2) twee dubbelzijdig uitgevoerde, en dus links en rechts te gebruiken, handschoenen. Perfect.

iBood, bespaar jezelf een hoop rompslomp en kosten en geef hier nu duidelijkheid over zodat we kunnen annuleren voor verzending indien nodig!

22 mei 2012 om 13:07
Larrrrs Gebruiker

Oh en als de foto niet blijkt te kloppen is het gelijk gedaan uiteraard :-)

22 mei 2012 om 13:18
MindstorM Gebruiker

Jos (de moderator) kan helaas niet reageren op dit forum, bijgaand de conversatie op het forum van de Hunt:

Jos
Moderator
Moderator

MindstorM @ 22-05-2012 12:53

@Jos,

Beste Jos,

Je bent aardig actief op het productforum van de Hunt, wellicht dat jij ook wat meer informatie kan verstrekken op het productforum van Ibood Home & Living (http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/17086-set_kitchengrips_chefs_mitts_anti-slip_ovenhandschoenen/)?
Vincent was hier al achteraan gegaan en ik vroeg me af of er inmiddels een antwoord binnen is want de onduidelijkheid is alleen maar groter geworden.

Bvd & mvg,

MindstorM

Blijkbaar loopt er iets fout Mindstorm, ik raak niet ingelogd op die pagina (ban?).  Ik merk maar 2 vragen die steeds terugkomen: het aantal handschoenen en de maat.

Beide vragen zijn daar reeds door Admin beantwoord.

22 mei 2012 om 13:21
Tjakalagi Gebruiker

Ja de maat en het aantal, maar niet of de 2 stuks een linker en rechter zijn of 2 rechter cq linker handschoenen. Aangezien slechts 1 zijde van de handschoen hittebestendig is, is deze informatie van belang.

Vincent (moderator) heeft ook aangegeven dat hij hierover navraag heeft gedaan en zou er nog op terugkomen. Daar is het wachten nu op.

22 mei 2012 om 13:19
MindstorM Gebruiker

Jos
Moderator
Moderator

# Bericht: 22-05-2012 13:15
Afkeuren | Wijzigen

suus6 @ 22-05-2012 13:09

En of het 2 linker, 2 rechter of gewoon -zoals men verwacht bij 2 handschoenen- een rechter en een linker.

Maar omdat het een duopack is is dat niet duidelijk…

Ik heb toevallig heel wat van dergelijke handschoenen in huis en die zijn allemaal bruikbaar voor zowel de linker- als de rechterhand. Ik veronderstel dat dit hier ook zeker het geval is.

Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat een bedrijf een dergelijke handschoen op de markt brengt, verpakt per stuk, waarbij de klant een doosje moet gaan uitzoeken voor ofwel rechter- ofwel linkerhand. Dit lijkt mij heel gek, hoor.

22 mei 2012 om 13:29
Larrrrs Gebruiker

> Ik heb toevallig heel wat van dergelijke handschoenen in huis en die zijn allemaal bruikbaar voor zowel de linker- als de rechterhand. Ik veronderstel dat dit hier ook zeker het geval is.

De fabrikant maakt nu eenmaal twee soorten: een soort met aan twee zijden warmtebestendig materiaal (verpakt per 1 stuk) en een soort met aan één zijde warmtebestendig materiaa, en aan de andere zijde een kleurtje (verpakt per 2 stuk).

> Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat een bedrijf een dergelijke handschoen op de markt brengt, verpakt per stuk, waarbij de klant een doosje moet gaan uitzoeken voor ofwel rechter- ofwel linkerhand. Dit lijkt mij heel gek, hoor.

Klopt, dat is dus ook niet zo. Dus de echte vraag is dan: is dit

A) een duopak gemaakt door de fabrikant (dan zal het links en rechts zijn, klopt de foto niet en is er slechts één zijde warmtebestendig), of

B) heeft iBood van twee enkelstuksverpakkingen één aanbieding gemaakt, in welk geval het waarschijnlijk zal gaan om de exemplaren die aan beide zijden warmtebestendig zijn en dus aan beide handen te dragen zijn.

Aangezien beide varianten bestaan kun je dat niet af doen met een “het lijkt me sterk dat”…

Ook de vraag slim (Euro) fit vs. generous (Original) is nog niet beantwoord. Plaatje zegt Euro, Vincent zegt Original. BEn benieuwd!

22 mei 2012 om 13:21
evdkieft Gebruiker

Vincent, je merkt hierboven dat we graag willen bestellen, als we maar zeker weten dat het één van de volgende opties is:

1. Een linker EN een rechter

2. Twee dubbelzijdige

Hoe sneller je antwoordt hoe meer mensen gaan bestellen, doe er je voordeel mee! ;)

22 mei 2012 om 13:25
C0rl3on3 Gebruiker

Ik ben alleen geïnteresseerd in het pakket waar 2x de universele handschoen in zit. Het duopack heeft, zoals hierboven al aangegeven, inderdaad een rechter en een linker handschoen, MAAR daarvan is alleen de handpalm zijde hittebestendig en niet de zijde waar de rug van de hand zich bevindt.

Als je bijvoorbeeld iets uit een hete oven haalt, kan je de rugzijde beschadigen.

22 mei 2012 om 14:22
Zigzig Gebruiker

Idem! Wil ook graag bestellen, maar wil wel graag weten of:

1. Een linker EN een rechter

2. Twee dubbelzijdige

22 mei 2012 om 14:04
tattoos Gebruiker

gekocht!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.