26 mei 2012 om 00:00
iBOOD

Zoku Trio Ijsjesmaker inclusief gratis receptenboek

I SCREAM FOR ICECREAM!!! Yay, eindelijk is het zomers weer! Echt op zijn Hollands is het uiteraard gelijk ontzettend warm. Dat vraagt om verkoeling! En hoe kun je dat nu beter doen dan met heerlijke ijsjes. Het probleem met ijsjes is dat deze behoefte vaak plotseling opkomt, en dan moet je natuurlijk nog ijsjes halen bij de supermarkt, of weer heel erg duur bij een ijsstalletje. Eigenlijk heel gek, want iedereen heeft thuis wel goede ingrediënten om ijs te maken, maar dan duurt het weer een dag voordat je ijsjes bevroren zijn. Gelukkig is dat wachten nu voorgoed verleden tijd met de Zoku trio ijsjesmaker. Zorg dat je het basisstation minimaal 24 uur van tevoren in de vriezer hebt gezet, daarna kun je de ijsjesmaker draadloos gebruiken. Zet ‘m op het aanrecht en hij kan in 30 minuten tot 9 ijsjes maken, zonder stroom, of kabels! En je hebt zelf helemaal in de hand waar die ijsjes uit bestaan. Vers fruit? Geen probleem. Yoghurt? Geen probleem. Frisdrank? Geen probleem. Wij gaan liever experimenteel, wat denk je bijvoorbeeld van bier-, koffie-, of champagne-ijsjes? En dan kun je natuurlijk ook nog kiezen voor culinaire hoogstandjes met verrassende vullingen, of mooi ontworpen met sierlijke strepen. Pro-tip: bewaar het basisstation continue in de vriezer, zodat je altijd aan de slag kunt zodra je zin in ijs hebt + na gebruik hoeft het basisstation nog maar 2 uur terug in de vriezer voor een volgende ‘vriesronde’. De Zoku kit bevat zes duurzame, herbruikbare plastic stokjes die het ijs stevig vasthouden. Een speciaal ontworpen Super Tool helpt om het snel bevroren ijs los te krijgen uit de mal. Geniet dus deze zomer extra goed en verras jezelf en je vrienden met zeer originele ijsjes!
  • Type: IJsmaker Trio
  • Maakt in enkele minuten heerlijke ijsjes
  • Zet het basisstation 24 uur van tevoren in de vriezer
  • Daarna kun je 30 minuten draadloos de ijsjesmaker gebruiken
  • Bevat:
  • Basisstation
  • 6 sticks en houders
  • Supertool voor nog creatievere ijsjes
  • Afmeting: 15 x 15 x 21 g
  • Gewicht: 2120 g
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
26 mei 2012 om 00:08
webbasterd Gebruiker

Ziet er gaaf uit! Nog niet eerder gezien. Ik ga er even een nachtje over slapen.

26 mei 2012 om 01:07
GerardRuiter Gebruiker

Fantastisch, naar deze ijsjesmaker was ik deze week nog op zoek, goed moment iBood :)

26 mei 2012 om 02:57
iBOOD222 Gebruiker

Hai iBood.. leuke aanbieding, maar komt dit ook met de accesoire kit zodat je de nog creatievere ijsjes kunt maken (met sterretjes en vullingen etc – zie dit filmpje op Youtube.. http://www.youtube.com/watch?v=x9AxJgkmwdE&feature=related

Ikhoor het graag.

26 mei 2012 om 07:25
enriko Gebruiker

Leuke ibood…

Maar wat is dit: supertool voor nog creatievere ijsjes?
Is dit gewoon de tool voor het eruit halen van de ijsjes? Want zo lijkt net alsof er nog een tool bij zit waarmee je nog creatiever ijsjes kan maken (bijv. met sterretjes oid, zoals ibood222 zegt).

En krijg je dus ook het receptenboek erbij? Want dat staat verder nergens in de bijschrijving.

Ik wil deze wel graag bestellen maar ik wacht nog even de antwoorden op mijn vragen af.

26 mei 2012 om 08:00
wesmsn Gebruiker

Ik heb 1 besteld erg goedkoop!!

26 mei 2012 om 09:01
dre667 Gebruiker

het ziet er heel funky en design uit….

maar eigenlijk zie ik het nut er niet helemaal van in.

Je hebt toch evengoed die lekker ouderwetse vormpjes voor in de vriezer?

26 mei 2012 om 09:56
albadalejo Gebruiker

Yep, maar die heb ik nu net niet (meer). Dit lijkt me wel een praktisch systeem :-) Ik ga het zo meteen bestellen!

26 mei 2012 om 10:53
knirfie Gebruiker

Leuk product, maar geen geweldige aanbieding. Als je nog een accesoire erbij wil dan kan je net zo goed bij de zokushop terecht (geen bezorgkosten bij bestellingen boven de €50).

26 mei 2012 om 12:54
hetwich Gebruiker

Besteld!

26 mei 2012 om 15:25
elgrandoneuso Gebruiker

Receptenboekje kost ook nog eens een tientje op de site, dus gewoon een goede aanbieding!

Meteen besteld. Op een mooie zomer!!

26 mei 2012 om 17:07
terrym Gebruiker

zoals ik t zie zit er geen toolset en geen receptenboekje bij, alleen het basis station met 6 stokjes, evengoed een mooie prijs!

26 mei 2012 om 17:50
elgrandoneuso Gebruiker

Ik denk dat je door de hitte bevangen bent :). Blader naar boven en lees de kopregel “inclusief gratis receptenboek”. Supertool hoort gewoon bij de basisset, toolset is op de site van de leverancier te bestellen.

26 mei 2012 om 19:48
terrym Gebruiker

dat klopt maar verder naar beneden bij “bevat” noemen ze geen recepten boekje..

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.