Zijn er afmetingen van de glazen beschikbaar?
Ik heb ze met de hunt gekocht, vind ze mooi, maar wel gigantisch. Hebben echt keukenkastjes anders moeten indelen om de glazen kwijt te kunnen.
hoeveel cl water kan er in de waterglazen?
Ik heb ze ook, het waterglas is heel erg mooi, het ‘kleine’ wijnglas is al een behoorlijk groot glas, het grote wijnglas is echt te groot voor gebruik en de meeste wijnen. Ik heb even geen meetlint bij de hand, maar ze zijn echte (te) groot.
Verder een goede aanbieding, het waterglas en het kleine wijnglas zijn de prijs wel waard als je er meerede kan kopen voor 1x de de verzendkosten.
Bij wijnglazen is het absoluut niet de bedoeling om het glas bijna vol te schenken. Ongeacht de maat van het glas schenk je 6 tot 8 glazen uit een standaard fles. Bij heel grote glazen betekent dat dus dat er voor je gevoel maar een bodempje in zit. De rest van de ruimte is bedoeld om het bouquet (de geur) van de wijn bij je neus te concentreren, zodat je de wijn optimaal ruikt.
Op veel terrassen zie je dat het bedienend personeel dit niet weet: ze schenken een wijnglas doodleuk helemaal vol. Dat is leuk (want goedkoop) als je de wijn per glas betaalt, maar niet waar een wijnglas voor ontworpen is.
@me wat ik was vergeten is dat ze dus best wel sterk zijn, ik ben lomp en grootgebruiker in wijnglazen, maar deze kunnen echt veel meer hebben dan normale glazen. Maar voor 4 sets ben je wel wat kwijt
Erg blij dat deze actie herhaald wordt, daar mijn systeem vastliep tijdens de hunt. Ook fijn dat de wijnglazen lekker groot zijn en bestand tegen lompheid.
Afmetingen gevonden op 1Dayfly:
4 Rode wijn glazen (23 x 9cm)4 Witte wijn glazen (20,5 x 8cm)4 Water / frisdrank glazen (12×7,5cm)
Ik wou deze set kopen tijdens de hunt, maar toen liep het systeem van Ibood vast. Dus hier ben ik heel erg blij mee! Ik hoop dat ze de Bialetti wok ook herhalen.
Hebben deze een paar maanden geleden ook gekocht. Aanbieding was toen iets anders water glazen kon je apart bij bestellen. Wij zijn heel tevreden over deze glazen en zeker niet te groot dat oogt mooi ;).
Euh foutje. Was zoals iemand hier boven melde via andere site. Maar wel identiek dezelfde aanbieding zelfde prijs en wat ik apart bij heb besteld waren de likeur glazen. Denk te veel wijn gedronken ;).
Ik heb ze onlangs bij de laatste hunt besteld en baalde achteraf dat ik maar 1 doos heb besteld. Ik vond juist de rode wijn glazen erg mooi. Wel groot, maar dat vind ik juist wel chique en mooi staan. Ik koop ze nu nog een keer, wel vreemd dat dit dezelfde prijs is als de hunt……
Heeft iemand deze ooit gekocht?
Wil je dan mss een foto posten / link ernaar delen zodat ik ze eens ‘in real’ kan aanschouwen :-)