28 mei 2012 om 00:01
iBOOD

Kahla Set van 12 Kwarx glazen; behouden hun glans en blijven transparant, voor altijd!

Maak je vaak gebruik van wijnglazen, niet elke dag, maar vaker wel dan niet? En vind je, net als wij, dat er veel te veel sneuvelen? We weten niet hoe het bij jou zit, maar bij ons breken ze altijd bij het in- en uitruimen van de vaatwasser, of wanneer je ze ff haastig, en dus te ruw, met de hand wast, je hoeft ze vaak maar even per ongeluk tegen de kraan te tikken en PATS, het is gebeurt. Misschien is dat de reden dat we goedkopere glazen kopen dan van die mooie van kristal. Die laatste zijn namelijk nog al prijzig. Kortom, we hebben een beter alternatief nodig, en de opties zijn of toch maar duurder en steviger kristalglas, of .... Kwarx. Kwarx is een revolutionair nieuw glas materiaal dat verondersteld wordt 3 kwaliteiten te hebben: kracht, transparantie, en de mogelijkheid om bijna eindeloze wasbeurten te doorstaan, zonder dat dof te slaan in de vaatwasser. Maar wat ons vooral zo blij maakt is dat ze 35% minder breekbaar zijn, je kunt ze met een gerust hart van 40 cm hoogte op tafel laten kletteren, zonder dat ze breken! Eureka! Deze iBOOD omvat 4 wittewijn-, 4 rodewijn- en 4 waterglazen, precies wat we nodig hebben!
  • Merk: Kahla
  • Type: Set van 12 Kwarx glazen
  • Altijd het perfecte glas voor elke gelegenheid
  • Gemaakt van het revolutionaire nieuwe materiaal Kwarx
  • Extreem hoge breeksterkte
  • Zelfs na honderd wasbeurten in de vaatwasser, geen glansverlies
  • Helder en glanzend als glas
  • Kleurloos
  • Set bestaande uit:
  • - 4 wittewijnglazen
  • - 4 rodewijnglazen
  • - 4 waterglazen
  • Afmetingen: 40x24x26cm
  • Gewicht: 0,85 kg
  • Garantie: 2 jaar
28 mei 2012 om 00:04
HN89 Gebruiker

Heeft iemand deze ooit gekocht?
Wil je dan mss een foto posten / link ernaar delen zodat ik ze eens ‘in real’ kan aanschouwen :-)

28 mei 2012 om 00:06
HN89 Gebruiker

Zijn er afmetingen van de glazen beschikbaar?

28 mei 2012 om 00:12
richardnoya Gebruiker

Ik heb ze met de hunt gekocht, vind ze mooi, maar wel gigantisch. Hebben echt keukenkastjes anders moeten indelen om de glazen kwijt te kunnen.

28 mei 2012 om 00:21
kettingslot Gebruiker

hoeveel cl water kan er in de waterglazen?

28 mei 2012 om 00:52
dunhill Gebruiker

Ik heb ze ook, het waterglas is heel erg mooi, het ‘kleine’ wijnglas is al een behoorlijk groot glas, het grote wijnglas is echt te groot voor gebruik en de meeste wijnen. Ik heb even geen meetlint bij de hand, maar ze zijn echte (te) groot.

Verder een goede aanbieding, het waterglas en het kleine wijnglas zijn de prijs wel waard als je er meerede kan kopen voor 1x de de verzendkosten.

28 mei 2012 om 10:05
rpgerrets Gebruiker

Bij wijnglazen is het absoluut niet de bedoeling om het glas bijna vol te schenken. Ongeacht de maat van het glas schenk je 6 tot 8 glazen uit een standaard fles. Bij heel grote glazen betekent dat dus dat er voor je gevoel maar een bodempje in zit. De rest van de ruimte is bedoeld om het bouquet (de geur) van de wijn bij je neus te concentreren, zodat je de wijn optimaal ruikt.

Op veel terrassen zie je dat het bedienend personeel dit niet weet: ze schenken een wijnglas doodleuk helemaal vol. Dat is leuk (want goedkoop) als je de wijn per glas betaalt, maar niet waar een wijnglas voor ontworpen is.

28 mei 2012 om 01:13
dunhill Gebruiker

@me wat ik was vergeten is dat ze dus best wel sterk zijn, ik ben lomp en grootgebruiker in wijnglazen, maar deze kunnen echt veel meer hebben dan normale glazen. Maar voor 4 sets ben je wel wat kwijt

28 mei 2012 om 01:48
cdzicher Gebruiker

Erg blij dat deze actie herhaald wordt, daar mijn systeem vastliep tijdens de hunt. Ook fijn dat de wijnglazen lekker groot zijn en bestand tegen lompheid.

28 mei 2012 om 03:25
SimonC Gebruiker

Afmetingen gevonden op 1Dayfly:

4 Rode wijn glazen (23 x 9cm)4 Witte wijn glazen (20,5 x 8cm)4 Water / frisdrank glazen (12×7,5cm)

28 mei 2012 om 11:52
Chiqquita Gebruiker

Ik wou deze set kopen tijdens de hunt, maar toen liep het systeem van Ibood vast. Dus hier ben ik heel erg blij mee! Ik hoop dat ze de Bialetti wok ook herhalen.

28 mei 2012 om 17:24
syl70 Gebruiker

Hebben deze een paar maanden geleden ook gekocht. Aanbieding was toen iets anders water glazen kon je apart bij bestellen. Wij zijn heel tevreden over deze glazen en zeker niet te groot dat oogt mooi ;).

28 mei 2012 om 17:34
syl70 Gebruiker

Euh foutje. Was zoals iemand hier boven melde via andere site. Maar wel identiek dezelfde aanbieding zelfde prijs en wat ik apart bij heb besteld waren de likeur glazen. Denk te veel wijn gedronken ;).

28 mei 2012 om 20:01
IL2006 Gebruiker

Ik heb ze onlangs bij de laatste hunt besteld en baalde achteraf dat ik maar 1 doos heb besteld. Ik vond juist de rode wijn glazen erg mooi. Wel groot, maar dat vind ik juist wel chique en mooi staan. Ik koop ze nu nog een keer, wel vreemd dat dit dezelfde prijs is als de hunt……

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.