29 mei 2012 om 00:00
iBOOD

Leitmotiv design bijzettafel TN331

Leitmotiv staat voor een zorgvuldig samengestelde collectie van kleine meubels en verlichting. De designers reizen twee keer per jaar de wereld over om inspiratie op te doen. En dit geeft jou weer de mogelijkheid om de allernieuwste ontwerpen van over de hele wereld in huis te halen. Er wordt zeer kritisch naar de producten gekeken, waardoor alleen de allerbeste ontwerpen in de collectie worden opgenomen. Het woord Leitmotiv is de Duitse vertaling van het woord 'leidmotief', wat verbonden staat met de woorden emotie en gedachte. Deze moderne bijzettafel heeft drie tafelbladen, waarvan er twee in verschillende richtingen kunnen worden gedraaid. Zo kun je de tafelbladen eenvoudig uitschuiven wanneer je de tafel nodig heeft, maar je kunt ze ook weer eenvoudig terugdraaien als je de tafel wilt opbergen. Met deze iBOOD Home & Living haal je nu deze praktisch, mooi designde tafel tegen een zeer goede prijs in huis!
  • Merk: Leitmotiv
  • Type: Bijzettafel TN331
  • Stijlvolle, driedelige salontafel met verstelbare tafelbladen.
  • Materiaal: Verhard glas en verchroomd staal
  • Kleur: Transparant
  • Diameter: Onderste tafelblad: 52 cm, bovenste twee tafelbladen: 37 cm
  • Afmetingen: 43 x 58 x 50 cm
  • Gewicht totale pakket: 11 kg
  • Garantie: wettelijke garantie 2 jaar
29 mei 2012 om 00:04
yanco Gebruiker

Ok.

29 mei 2012 om 00:08
cdzicher Gebruiker

Informatie over de afmetingen zou handig zijn.

29 mei 2012 om 00:15
josabbe Gebruiker

Afmetingen: 43×58x50cm. Dat laatste is de hoogte. Twee bovenste tafelbladen zijn verdraaibaar. Twijfel over hoe mooi het er in werkelijkheid uitziet… Wel erg goedkoop. Elders minstens 125 euro en heel dikwijls 150 euro.

8 juni 2012 om 20:53
josabbe Gebruiker

Super salontafeltje vandaag aangekomen. Heel handig, heel mooi. Wel erg summiere handleiding om het in elkaar te zetten, maar gelukt! Tevreden met de aankoop. Designstuk!

29 mei 2012 om 00:09
hoflandj Gebruiker

IMO

Mooi is anders :)

29 mei 2012 om 00:14
dmster Gebruiker

Heeft deze tafel nou drie tafelbladen in één? Wel handig zeg goh!

29 mei 2012 om 00:14
oinkoink12 Gebruiker

• Afmetingen: 43×58x50cm• Kleur: Chroom• Materiaal: Glas/Metaal

29 mei 2012 om 00:56
timmyvites Gebruiker

Mijn ouders hadden vroeger zo n tafeltje als ik me goed herinner, Wat ik er van kan herinneren was dat het ding erg zwaar is.

Wat er over de prijs wordt gezegd klopt. 4van de 5 keer wordt hij voor 150 euro aangeboden. 1 keer voor 129  dus qua prijs een goede deal als je een zeer handig tefeltje kan gebruiken. Je kan er als het ware 1 grote tafel van maken als je de buitenste 2  bladen uitklapt.

Zelf 1 genomen , ga er wel een plekje voor maken

29 mei 2012 om 10:51
josabbe Gebruiker

Zo, eentje gekocht. Beetje opzoekingswerk gedaan en dit is prijs-kwaliteit een uitstekende koop. De tafeltjes zijn ‘ingeklapt’ niet erg groot en daardoor zeker niet lomp. Mooie iBood!

29 mei 2012 om 15:27
terberg Gebruiker

ik zoek al een tijdje dit model enz een vraag is hij ook met zwart glas te bestellen  mooie bood in het zwart welkom .

29 mei 2012 om 16:10
Moderator Renate Moderator

Neen, helaas. Het product is enkel in deze uitvoering bij iBOOD verkrijgbaar.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.