27 mei 2012 om 00:00
iBOOD

Berghoff Cubo 33-Delige Design Barbequeset RVS in Luxe Aluminium Koffer

Daar komt ‘ie aan hoor, de BBQmeister, in zijn bermuda en op zijn slippertjes. Verscholen achter zijn zonnebril, de kraag van zijn blouse hoog en in zijn hand een dubieus aluminium koffertje. Hij knikt even naar de aanwezigen in de huiskamer en beent gelijk door naar de achtertuin. Daar keurt hij de aanwezige barbecue en zet zijn koffertje op de tafel ernaast. “Klik”, “Klik”. Wanneer hij het koffertje opent proberen de gasten een glimp op te vangen van de inhoud. En die liegt er niet om. In de goed gevulde luxe aluminium koffer zit alles om het barbecuefeestje tot een succes te maken. Van peper- en zoutvaatjes, tot een volledige steak bestek-set, maar ook alle benodigde tangen, schrapers en een borsteltje. Zelfs maiskolfhouders ontbreken niet. Alles vervaardigd van hoogwaardig RVS. Zie je jezelf al aan komen lopen met deze strakke, luxe Berghoff Cubo 33-delige design barbecueset? Jawel hè? Nodig dus snel al je vrienden uit en ga heerlijk buiten eten deze zomer!
  • Merk: Berghoff Cubo
  • Type: 33-delige design Barbequeset
  • Zeer volledige set maakt van je barbecue een succes
  • Handgrepen van polypropyleen
  • Van roestvrij staal
  • Verpakt in elegante aluminium koffer
  • 1 x Zoutvaatje
  • 1 x Pepervaatje
  • 6 x Maiskolfhouder
  • 6 x Steakmes
  • 6 x Steakvork
  • 1 x Barbecue mes
  • 1 x Grilschraper
  • 1 x Gegleufde bakspaan
  • 1 x Borsteltje
  • 1 x Vleesvork
  • 1 x Tang
  • 6 x Skewer
  • 1 x Koffer
  • Gewicht: 5120
  • Afmeting: 510 mm x 315 mm x 90 mm
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
27 mei 2012 om 00:52
juggler1988 Gebruiker

vink nog best prijzig eerlijk gezecht waren er misschien geen andere bbq setjes ? misschien minder uitbereidt maar wel veel leuker per prijs .

27 mei 2012 om 01:15
Xfade Gebruiker

Niks mis met de prijs aangezien het uitgebreid is heh :)

27 mei 2012 om 03:11
SiGNe Gebruiker

Luxe of niet productiekosten liggen rond de €10-€15 en er zitten ook een hoop overbodige spullen in.

Messen en vorken heeft iedereen wel in huis en de rest is voor een paar euro bij de blokker te krijgen.

27 mei 2012 om 12:09
Boekternie Gebruiker

Hallo,

De produktiekosten worden door 2 belangrijke faktoren bepaald : ontwikkelingskosten (design, toolings, etc) en produkt-kosten (materiaal, verpakking, transport, service). Voor deze set is enkel hoogwaardig roestvrij staal gebruikt en het is dermate stevig gemaakt dat het niet na een paar keer gebruik gaat doorbuigen. Onze produkten blijven levenslang in goede vorm bij normaal gebruik en ditto onderhoud. Dit is het grote verschil met de standaard produkten die, met alle respect, in de markt te vinden zijn.
Steakbestek onderscheidt zich van normaal bestek doordat vooral het mes een stuk steviger en stabieler is gemaakt. Hierdoor gaat het snijden van vlees heel vlot en moet je veel minder kracht zetten. Doordat je minder kracht moet zetten, wordt het hanteren ook een stuk veiliger, want niets zo onveilig als een slap en onstabiel mes.

BergHOFF

27 mei 2012 om 09:53
R_iino Gebruiker

Wanneer wordt dit product verzonden?

27 mei 2012 om 12:16
Boekternie Gebruiker

Hallo,

Eind van deze week leveren wij bij iBOOD aan dus een paar dagen later heeft u het in huis.
Er is voldoende voorraad gereserveerd voor deze aktie.

Groeten,

BergHOFF

27 mei 2012 om 10:12
MitchV Gebruiker

# Bericht: 27-05-2012 10:12

In de US schijn me 30 jaar garantie te krijgen hierop. Hoe kan dat @Berghoff-Expert

27 mei 2012 om 12:02
Boekternie Gebruiker

Hallo,

Gezien ik niet kan posten met mijn Expert-account, heb ik mijn eigen account gebruikt.

Alhoewel hier vermeld staat dat er 2 jaar garantie gegeven wordt, geven wijzelf inderdaad 30 jaar garantie op dit artikel. Dit is geldig wanneer blijkt dat er owv produktie-technische redenen defekten zijn. Als blijkt dat er problemen komen owv verkeerd gebruik, dan geldt deze regel niet.
In het vakjargon komt deze 30 jaar garantie overeen met een “Lifetime Warranty”.

BergHOFF

27 mei 2012 om 10:16
quorumz Gebruiker

Hm volgens mijn zijn dit soort setjes veel goedkoper te krijgen (Berghoff of niet (want merken in de usa hoeven hier niets te zeggen))

een voorbeeld hier:*** (ook van Berghoff toevallig) voor 46 euro

ik pas:)

Edited by: Renate
Graag alleen linken naar hetzelfde product in dezelfde uitvoering.

27 mei 2012 om 12:14
Boekternie Gebruiker

Hallo,

Bedankt voor de link, want hier is duidelijk iets misgegaan bij het opzetten van de OAD-website.
De kostprijs van de Eclipse 33-d bbq-set ligt zelfs een stuk hoger dan hetgeen men aanbiedt.
Helaas kan ik dit vandaag niet verhelpen, maar dinsdag wordt dit rechtgezet, want met verlies verkopen mag niet.
Ook de prijzen van onze andere produkten staan totaal verkeerd, zowel in positieve als negatieve zin.
Dus nogmaals dank voor de opmerkzaamheid.
Voor wat betreft de prijs hier bij iBOOD : de adviesprijs is echt wel de echte adviesprijs van deze schitterende set.
In de USA staat deze set ook rond dit prijspunt gepositioneerd.
De aanbieding vandaag is echt wel vlijmscherp voor een produkt van deze omvang en kwaliteit.

Groeten en nog een fijne dag,

BergHOFF

27 mei 2012 om 14:09
houseguru Gebruiker

net besteld, ben benieuwd naar de kwaliteit, kon helaas weinig goede reviews vinden voor deze set. Qua prijs zeker een scherpe aanbieding voor wat je krijgt voor accessoires.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.