1 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Bespaar tot 150 euro per jaar op je energierekening met de Besparingsbox!

Iedereen kan wel wat extra geld gebruiken. Maar waarom zou je daar heel veel moeite voor gaan doen terwijl je ook heel gemakkelijk op je huidige rekeningen kunt besparen? Met deze handige spulletjes kun je namelijk tot wel 150 euro per jaar op je energierekening besparen! De Lieventum waterbespaarder is een doorstroombegrenzer die op bijna elke kraan kan worden geplaatst. Het brengt de doorstroming van tapwater terug naar 7 L./ min. (normaal ca. 14 / 15 L.), waardoor er aanzienlijk bespaard kan worden. Met de standby-button voor je PC bespaar je letterlijk energie met één druk op de knop. Een gemiddelde desktopcomputer met LCD-monitor verbruikt jaarlijks ongeveer 230 kWh of 55 euro. Deze button bespaart je een boel energie, door de computer in de standby-mode te schakelen wanneer je op de knop drukt. De TV Power Buster heeft een speciale functie, hij zorgt ervoor dat de TV in de standby-mode geen onnodig stroomverbruik heeft. TV's hebben namelijk de nare eigenschap dat ze in de standby-mode nog steeds erg veel stroom gebruiken. De TV Power Buster plaats je tussen de stekkerdoos en de tv en schakelt de stand-by stand volledig uit. De energiekostenmeter vertelt je wat elk apparaat in huis verbruikt. Benieuwd welk apparaat in huis nu eigenlijk verantwoordelijk is voor die hoge energierekening. Steek de energiekostenmeter in het stopcontact en sluit hier het apparaat op aan. Vul de prijs van je elektriciteit in en op het scherm is direct af te lezen hoeveel het apparaat verbruikt. De Smart Battery Charger laadt niet alleen oplaadbare batterijen op, maar zorgt er voor dat ook de gewone alkalinebatterijen (wegwerp-batterijen) hergebruikt kunnen worden. Beter voor het milieu en voor je portemonnee. Radiatorfolie is erg effectief om warmte, die via de muren verdwijnt, binnen te houden. Radiatorfolie plak je op de muren achter de radiator zodat de warmte binnenblijft. Je kan hiermee tot wel 35 m3 gas per jaar besparen. Verspil nu dus niet langer energie en breng die energierekening flink omlaag met deze besparingsbox!
  • Merk: Diversen
  • Type: Besparingsbox
  • Bespaar tot 150 eu op je energierekening met de besparingsbox
  • 1 set van Lieventum waterbespaarder 2 stuks
  • Standby-button PC
  • TV Power Buster
  • Energiekostenmeter
  • Smart Battery Charger
  • HR Radiatorfolie
  • Verpakt in doos
1 juni 2012 om 00:03
fvandenreek Gebruiker

hmmm

1 juni 2012 om 00:06
B.A. Ware Gebruiker

Dat is wel iets om over na te denken zeg

1 juni 2012 om 00:08
drimble Gebruiker

Originele aanbieding weer, morgen eens kijken hoe goed die apparaten eigenlijk zijn, maar ik vin het wel een leuke selectie zo

1 juni 2012 om 00:10
krikkevt Gebruiker

Alkaline batterijen herladen?

1 juni 2012 om 00:12
krikkevt Gebruiker

Ook al claimen sommige fabrikanten dat ze alkaline batterijen kunnen herladen, kan het toch gevaarlijk zijn…

http://en.wikipedia.org/wiki/Recharging_alkaline_batteries

1 juni 2012 om 00:15
gekkedave Gebruiker

Ik heb hier zelf zo’n ding via iBOOD gekocht. Sommige batterijen zijn wel herlaadbaar, andere niet. Goed de handleiding doornemen. Maar iig zijn er al een hoop niet-herlaadbare opgeladen!! Zeker een aanrader!!

1 juni 2012 om 03:48
peetpp Gebruiker

Gebruik heel veel herlaadbare batterijen en heb me, tegen beter weten in, laten verleiden tot het aanschaffen van zo’n apparaat. Het werkt wel, enkel bij alkaline batterijen, maar opgepast, sommige batterijen (Duracell bvb) beginnen heel snel te lekken en kunnen schade veroorzaken. Bovendien is de opgeladen capaciteit zo gering en zo beperkt in de tijd dat ik grote twijfels heb aan het nut van zo’n apparaat, heb het vage vermoeden dat zo’n lader meer energie kost dan bespaart en niet in zo’n box thuis hoort. Je kunt er ook oplaadbare batterijen mee opladen maar dat gaat een stuk trager dan met een reguliere oplader.

1 juni 2012 om 09:49
Admin Admin Admin

Check even de beoordelingen van de oplader: http://www.bespaarbazaar.nl/smart-battery-charger-p-1824.html

1 juni 2012 om 00:14
hrichard Gebruiker

Een bespaarbox voor 50 euro :D

Laten we vandaag 50 euro besparen!

1 juni 2012 om 07:45
dre667 Gebruiker

:)

1 juni 2012 om 09:49
Admin Admin Admin

Vast de leukste thuis..

1 juni 2012 om 00:16
Anna Graham Gebruiker

Een besparingsbox, is weer eens wat anders dan de iboodbox. Maar hier weet je tenminste wat je krijgt

1 juni 2012 om 00:21
brittDekker Gebruiker

Hoppa! Bestel. Wilde al een tijdje aan energiebesparing doen, maar komt er maar niet van. Ik weet alleen niet zogoed of ik die radiatorfolie wel ga gebruiken

1 juni 2012 om 00:26
Connie Moeleker Gebruiker

Die pak ik mee!

1 juni 2012 om 00:46
kevin_mu Gebruiker

vind 50 euro nog te duur voor dit pakketje… alleen die waterbesparing dingetjes lijken me wel handig (3euro).

standbyknop voor pc ? deze kun je zelf in standby gooien.

en die power buster voor de tv is echt TE lomp voor woorden, de meeste mensen hebben een stekkerdoos waar de tv in zit, hoe moet je zo’n klomp van een apparaat er nou tussen krijgen als die vol zit met andere apparatuur… ik heb mijn stopcontacten op heup hoogte hangen wil zo’n ding ook niet daarin zien…

denk dat ik ook maar 50 euro ga besparen…

1 juni 2012 om 03:53
peetpp Gebruiker

akkoord, ook die oplader voor alkaline batterijen vind ik een broodje aap verhaal, die HR radiatorfolie vind ik dan wel nuttig voor mij maar daar staan dan weer geen afmetingen bij. Vraag me ook af of alle stekkers zijn berekend op de Belgische stopcontacten.

1 juni 2012 om 09:46
Admin Admin Admin

Afmeting radiatorfolie: 5 meter x 0,5 meter.

De TV Power buster past er prima in en is dan ook nog samen met enkele andere apparaten te gebruiken.

1 juni 2012 om 06:25
Krietjur Gebruiker

Dat waterbespaarding is grappig voor bijvoorbeeld een wastafel, in de keuken is het erg onpraktisch. Daar wil je nogal eens water pakken en een flinke pan vullen duurt dan dus ook flink langer.

De standby button voor de pc is een leuke gadget maar meer ook niet eigenlijk.

Verhaal over het opladen van niet-oplaadbare batterijen is al meerdere keren genoemd.. is niet echt zo positief vind ik.

Daarmee een hoop items in de box die ik niet zou gebruiken… nee, ik laat deze voorbij gaan,

1 juni 2012 om 09:40
bvanvelsen Gebruiker

enkel randaarding? dus niet bruikbaar in belgie?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.