4 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Triple-pack Design Food Cups van Rösle 15 cm

Rösle staat voor Duitse degelijkheid. Ze maken keukengereedschap van de allerhoogste kwaliteit. Bovendien wordt er bij Rösle, behalve de functionaliteit, ook nagedacht over de vormgeving. En dat is dan ook de reden dat veel van hun producten door de jaren heen diverse designprijzen hebben ontvangen. Zoals deze multifunctioneel inzetbare design Food Cups. In 2007 sleepte ze hiermee de Red Dot Design Award binnen! Deze Food Cups zijn behalve heel erg mooi ook nog eens heel erg nuttig. Zo kun je ze bijvoorbeeld ideaal als snack-, of partyschaal gebruiken. Je vult er één met nachos en de anderen met salsa en guacamole dip. Bovendien zijn ze door de schenktuit ook uitermate geschikt als sauskom. Voortaan serveer jij de saus bij het diner dus heel sjiek in deze mooie schalen, die overigens uit één stuk roestvaststaal zijn vervaardigd. RVS heeft als voordeel dat het een hygiënisch en hoogwaardig materiaal is, wat geen smaak- en geurstoffen absorbeert of afgeeft. Ze zijn bovendien gemakkelijk schoon te maken, stapelbaar en kunnen gewoon in de afwasmachine. Bij deze deal krijg je niet één, niet twee, maar drie Food Cups thuisgestuurd. Doe dus eindelijk die niet bij elkaar passende bakjes weg en serveer je hapjes en sauzen voortaan in stijl!
  • Merk: Rösle
  • Type: Design Food Cups
  • 1 pakket van 3 stuks Food Cups
  • Eyecatcher op je tafel
  • Ideaal als snack-, of sausschaal
  • Materiaal: roestvaststaal; binnenzijde glanzend, buitenzijde mat
  • lengte: 15 cm
  • Inhoud: 0,5 liter
  • Hoogwaardige Duitse kwaliteit
  • Winnaar Red Dot Design award 2007
  • Totaal gewicht: 400 g
  • Afmeting pakket: 230 mm x 150 mm x 70 mm
  • Garantie: 5 jaar
4 juni 2012 om 00:06
TimberLeek Gebruiker

Weer een lekker geprijsde aanbieding!

4 juni 2012 om 00:16
Piet Saman Gebruiker

Hmmmmm grappige schaaltjes en niet duur

4 juni 2012 om 00:22
BountyHunter Gebruiker

Ik denk dat deze wel mooi staan in mijn huis. Heb nu inderdaad allemaal verschillende schaaltjes die totaal niet bij elkaar passn

4 juni 2012 om 10:05
jj34 Gebruiker

drie keer gekocht voor mijn twee dochters en ikzelf  – wow zal mooi staan op hun tafel

4 juni 2012 om 11:36
TimberLeek Gebruiker

Prijs is echt goed hoor!! Hier is een bakje al 29,95
http://www.surprisekookgerei.nl/catalogus/merken/75-rosle/productgroepen-9/productgroep-2180-rosle+foodcup?selected=4160

Mn zwager is kok en heeft het wel is over dit merk. Schijnt wel een gerenommeerd merk te zijn wat qua kwaliteit top of the bill is. Voor deze prijs op iBOOD het overwegen waard!

4 juni 2012 om 11:59
creto Gebruiker

Kijk, dit is een mooi cadeau om te geven! Ik houd er 2 zelf en geef er een cadeau. Als keukenmens hecht ik veel waarde aan kwaliteit in de keuken. heb al aardig wat van rosle en het is werkelijk waar subliem! Enige minpunt is de prijs :P

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.