2 juni 2012 om 00:00
iBOOD

BambinoBike loopmotor plus hobbelpaard in één, rood

BambinoBike is één van de topmerken van gave fietsen voor kids. Door middel van hoogwaardige kwaliteitsproducten hebben ze deze sterke positie bereikt. De Bambinobike stoere loopmotor plus hobbelpaard in één is het ideale verjaardagscadeau. Met dit speelgoed kunnen kids als baby lekker schommelen en als ze 2 jaar oud zijn, kunnen ze hem ook gebruiken als loopmotor voor binnen en buiten. De Bambinobike is gemaakt van het beste multiplex. Het zadel is voorzien van kunstleer en bovendien traploos verstelbaar van 28 tot 40 cm hoogte. Dankzij de luchtbanden met profiel is hij *vroom vroom* overal inzetbaar. Bovendien is hij extra veilig dankzij de stuurbeveiliging tegen te scherp sturen. Kies dus eens voor een duurzaam cadeau wat meerdere jaren meegaat en ga voor de rode BambinoBike loopmotor plus hobbelpaard in één!
  • Merk: BambinoBike
  • Type: Hobbelpaard + Loopmotor
  • Het ideale 2 in 1 verjaardagscadeau
  • Gemaakt van het beste multiplex
  • Luchtbanden met profiel
  • Stuurbeveiliging tegen te scherp sturen
  • Zadel voorzien van kunstleer
  • Duurzaam
  • Zadel traploos verstelbaar van 28 tot 40 cm hoogte
  • Kleur: rood
  • Gewicht: 8.8 kg
  • Afmeting pakket: 900 mm x 550 mm x 360 mm
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
2 juni 2012 om 00:06
Ben Naaktgeboren Gebruiker

Mijn neefje is dol op de motor, die roept de hele tijd ‘auto, auto’ en ‘motor, motor’. Ik denk daarom dat dit wel een mooi kado voor hem kan zijn

2 juni 2012 om 00:08
Lantique Gebruiker

Zoiets had ik nou niet verwacht van ibood, maar ik moet zeggen dat het wel een grappig iets is.

2 juni 2012 om 00:11
Mensje van Steen Gebruiker

Hehe een hobbelpaardmotor, grappig hoor, maar niet echt hele jonge kids in de familie. Die van mn schoonzus is inmiddels bijna 3, dus dan is het hobbelpaardgeval al niet meer nodig denk

2 juni 2012 om 00:46
ksnapdeKloeNie Gebruiker

Mooi kado zeg, zal morgen eens binnen de familie informeren

2 juni 2012 om 12:33
Erikkie7 Gebruiker

Quote “..zal morgen eens binnen de familie informeren “

Dat lijkt me handig bij Ibood ;)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.