3 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Hailo Aluminium Keukentrapje met 10 jaar garantie

Mis jij ook net die 30 centimeter om het bovenste kastje te openen, dakraam te lappen of die ringmappen weer terug op de plank te zetten? De dubbelzijdige Hailo L90 trap is een praktisch hulpmiddel om zowel thuis, als op het werk te hebben en dus uitermate geschikt om dit probleem op te lossen. De Hailo L90 trap is gecertificeerd volgens de NEN-EN14183-standaard, wat betekent dat het beschikt over een maximale belasting van 150 kg en dus ook geschikt is voor professioneel gebruik. De trap is gemaakt van sterk, maar lichtgewicht aluminium en voorzien van zwarte bekleding. Door het gemakkelijke inklapsysteem is hij op elke plek op te bergen. De trap is niet alleen handig voor moeilijk bereikbare plekken, je kunt hem ook gebruiken als kruk wanneer je een momentje rust wilt pakken. Het loopvlak van de treden is geribbeld voor extra grip en de treden zijn bedekt met geribbeld, anti-slip kunststof. Door de scharnier-vergrendeling sta je zonder bibberende knieën stevig op de trap. Met de Hailo L90 trap is elk onbereikbaar plekje in of om het huis/kantoor verleden tijd!
  • Merk: Hailo
  • Type: Keukentrap L90
  • Praktisch dubbelzijdig trapje
  • Lichtgewicht aluminium
  • NEN-EN14183 gecertificeerd
  • Treden van anti-slip kunststof
  • Hoogte uitgeklapt: 46 cm
  • Maximaal gewicht: 150 kg
  • Afmeting in gesloten toestand: 19.2 x 34.9 x 50.3 cm
  • Gewicht pakket: 1.8 kilo
  • Garantie: 10 jaar!
3 juni 2012 om 00:03
Barry Cade Gebruiker

Die moest ik nou net hebben

3 juni 2012 om 00:11
Anna Graham Gebruiker

Nou, ik mis weleens 30 CM, ik kan nooit ergens bij

3 juni 2012 om 00:16
Connie Moeleker Gebruiker

Trapje erbij, hoppa!

3 juni 2012 om 00:31
josabbe Gebruiker

Mooie aanbieding! Meteen drie gekocht. De verzendingskosten stijgen dan helaas tot 8,95 euro, maar daar kunnen we het niet voor laten. Hoogstandje voor een laag prijsje :-)

3 juni 2012 om 00:46
Lantique Gebruiker

Vandaag is het wel een beetje twijfelen welke ibood aanbieidng ik moet kopen, kan ze natuurlijk moeilijk alle 3 kopen

3 juni 2012 om 01:20
janozzy Gebruiker

Betalen met iDEAL is nu niet mogelijk. Probeer het later nogmaals of betaal op een andere manier…anderen ook dit bericht?<

3 juni 2012 om 01:44
TonG Gebruiker

Dat heeft ING om de haverklap….

3 juni 2012 om 16:44
gebruikersnaamalingebruik Gebruiker

Gelukkig ben ik student, en heb dus altijd een bierkratje in huis !

(hoogte bierkrat: 40 cm of 30 cm, en als kruk ook heerlijk te gebruiken: je kan zowel de korte als hoge kant gebruiken, en als je er genoeg van hebt kan je m gewoon terugbrengen en krijg je je geld terug)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.