5 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Fruitschaal van Alessi Girotondo Design

De Girotondo fruitschaal van Alessi is ontworpen door de welbekende “King-Kong”. Nee, niet die grote gorilla uit de films, maar deze naam werd van 1985 tot 1989 aangenomen door Stefano Giovanonni en Guido Venturini. Onder de naam “King Kong” brachten zij veel producten uit in hun vrolijke, kleurrijke en vooral leuke stijl. In de jaren ’90 kon niemand in de designwereld om het duo heen en de producten van King Kong kennen grote succes vanwege het toegankelijk karakter van de producten. Deze vrolijke fruitschaal van Alessi heeft dan ook een prachtig design. Met wat heerlijk vers fruit erin is het een pronkstuk op de eettafel, maar zelfs zonder inhoud is deze schaal een echte blikvanger. Door zijn ronde vorm en leuke poppetjesdesign heeft de fruitschaal een speelse uitstraling. Deze poppetjes staan inmiddels bekend als de “Standing Men” en je ziet deze vormen terug in vele verschillende producten van Italiaans designmerk Alessi. Wil jij je huis opfleuren? Mis je nog een mooie fruitschaal? Kies dan voor deze unieke Girotondo design fruitschaal met de vrolijke poppetjes!
  • Merk: Alessi
  • Type: Girotondo Design Fruitschaal Large
  • Mooie fruitschaal met fraai poppendesign
  • Materiaal: RVS 18/10
  • Maat: Large
  • Afmetingen: H 12,2 x Ø 23 cm
  • Gewicht pakket: 670 gram
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
5 juni 2012 om 00:03
hammetjek Gebruiker

dan maar in het bakje van de ah..

5 juni 2012 om 00:06
Patty Koot Gebruiker

Wat een goeie prijs! Die neem ik mee

5 juni 2012 om 00:11
Cam Payne Gebruiker

Mooie uitbreiding voor in de keuken, ik had nog geen fruitschuil, dus komt goed van pas.

5 juni 2012 om 00:21
tattoos Gebruiker

Ik vind deze zelf niet zo heel erg mooi, maar het is wel een bekend merk, dus kan me goed voorstellen dat veel mensen deze zouden willen voor deze prijs

5 juni 2012 om 00:33
josabbe Gebruiker

Lieve mensen van iBood, willen jullie a.u.b. ophouden met ons in de verleiding te brengen? Design met naam voor een prijs die nergens elders te vinden is! Fruit of niet, daar wordt onze bankrekening niet gezonder van :-) Tweemaal gekocht: eentje om te houden, eentje om weg te geven. Alessi is topklasse.

5 juni 2012 om 00:36
TimberLeek Gebruiker

Dat is leuk, ik heb hier al het dienblad van dus wel erg leuk om ook andere dingen in die stijl te hebben. Ze hebben echt heel veel van deze serie http://www.alessi-shop.nl/ashop-nl/_search.php?q=girotondo&page=4

5 juni 2012 om 00:41
Ben Naaktgeboren Gebruiker

Ja, ook ik pak deze mee, erg handog weer :-)

5 juni 2012 om 02:05
heirablue Gebruiker

Ik zou graag de Mary Biscuit, Biscuit box in het blauw zien passeren, maar zoveel geluk zal ik niet hebben zeker???

5 juni 2012 om 07:58
Mitch_s Gebruiker

tip het ibood team in het juiste forum onderdeel :)

5 juni 2012 om 12:25
liesbethd Gebruiker

Ben ik de enige die niet begrijpt waarom mensen hier zoveel geld aan geven? =/

Gewoon omdat het een bekend designmerk is?

5 juni 2012 om 14:04
josabbe Gebruiker

@Liesbeth. Ik hoop inderdaad dat je de enige bent. Een mens leeft niet van brood alleen :-) En trouwens: voor deze prijs is dit soort design spotgoedkoop!

5 juni 2012 om 13:51
hajenius Gebruiker

Grote fruitschaal van 12 cm hoog bij 23 cm? Wat voor fruit past daar in, trosje druiven? 18/10 staal dat dan weer wel, maar ajb, verkoop het niet als groot, zeker met dat plaatje van fruit erbij geeft het een vertekend beeld.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.