7 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Simplehuman Rectangular New Generation Trashcan 38L Antraciet met 10 jaar garantie

Simplehuman, het bekende merk met designaccessoires voor in huis heeft maar één doel voor ogen; het vereenvoudigen en efficiënter maken van de alledaagse handelingen in het leven. Om dit te ondersteunen wordt er bij de ontwikkeling van hun producten veel gebruik gemaakt van roestvast staal (vingerafdrukvrij) en sensors. Dit is vooral terug te vinden in de Simplehuman afvalemmers. Dankzij vooroplopende technologieën en gebruikte materialen zijn de afvalemmers enorm gebruiksvriendelijk en duurzaam. Bij het ontwerp van deze vierkante afvalemmer ging SimpleHuman uit van gemak, schoonheid en hygiëne. Alle drie deze aspecten zijn dan ook ruim vertegenwoordigd in de Rectangular New Generation Trashcan met maar liefst 38 liter inhoud. Het deksel sluit langzaam door de demper, de Fingerprint Proof Coating voorkomt vette vingerafdrukken. Wat ook erg handig is, is het geurfilter wat voorkomt dat je keuken naar afval gaat ruiken. Bovendien gaat het verwisselen van een vuilniszak simpel en snel wanneer je de binnenemmer omhoog zet. De bodem is zo ontworpen dat hij geen krassen veroorzaakt en een handig systeem voorkomt dat het deksel tegen de muur klapt. En ze zijn zo van de kwaliteit van deze afvalemmer overtuigd, dat je een dikke 10 jaar garantie krijgt. Vervang dus die oude, vieze, stinkende prullenbak en sier je huis op met deze kekke designprullenbak!
  • Merk: SimpleHuman
  • Type: Rectangular New Generation Trashcan
  • Gemak, schoonheid en hygiëne
  • Inhoud: 38 Liter
  • Materiaal: Roestvast staal
  • Fingerprint Proof Coating voorkomt vette vingerafdrukken
  • Geurfilter
  • Deksel met demper
  • Kleur: antraciet
  • Afmeting: 65 x 39.8 x 34.9 cm
  • Gewicht: 7 kg
  • Garantie: 10 jaar
7 juni 2012 om 00:13
Piet Saman Gebruiker

Mooi prullenbakkie hoor!

7 juni 2012 om 00:20
Hancay Gebruiker

Niet echt scherp qua prijs. Ik zie ‘m voor minder op internet.

7 juni 2012 om 00:23
Hancay Gebruiker

Foutje….. Al die modellen lijken ook zo vreselijk op elkaar :-)

7 juni 2012 om 01:04
Sarrr Gebruiker

Ik begrijp nog steeds niet wat mensen bezielt om zoveel geld neer te tellen voor een prullenbak.

7 juni 2012 om 01:08
udinkv Gebruiker

Hier staat de kleur antraciet vermeld. Is dit dan de uitvoering grijs of RVS?

http://www.simplehuman-webshop.nl/product/simplehuman-afvalemmer-rectangular-new-generation-38-l/34686/#37680

7 juni 2012 om 01:11
udinkv Gebruiker

OF

7 juni 2012 om 10:11
oinkoink12 Gebruiker

Antraciet, de linker dus

7 juni 2012 om 03:24
techno2004 Gebruiker

haha dat wil ik beslist niet vuil maken voor 99€, :)

7 juni 2012 om 09:17
BenjaminD Gebruiker

Waarom “Fingerprint Proof Coating” als hij overduidelijk open kan met de voet?

7 juni 2012 om 09:24
marlien5 Gebruiker

Ik zou zeggen dat het die grijze is. Dat vind ik ook de mooiste trouwens, maar hij is voor mij een beetje te duur.

7 juni 2012 om 10:59
knirfie Gebruiker

Gaat er nog iets aan de prijs gedaan worden? Want hij is elders gewoon €3,95 goedkoper…

7 juni 2012 om 11:14
Vincent101 Gebruiker

Als Ibood zijn naam eer aan wil doen moeten ze toch op ze minst de goedkoopste zijn!
Doet Ibood nog wel eens wat aan de prijs in de loop van de dag?

7 juni 2012 om 11:17
knirfie Gebruiker

Het komt wel eens voor ja. Ik wacht wel tot begin van de avond.

7 juni 2012 om 11:40
S. Veldheer Gebruiker

Een prachtige bak, maar ik vraag mij gewoon af wat iBood nu als toegevoegde waarde heeft, op de site van Simplehuman is het inclusief verzendkosten idd goedkoper…dan bestel ik liever direkt. Dus kom iBood…laat zien waarom je bestaat…en geef een korting waarmee je je echt onderscheidt! €65,= ofwel ±35%…dan is ‘ie wel verkocht en dan neem ik die (ook voor veel andere produkten) belachelijk hoge verzendkosten wel op de koop toe.

7 juni 2012 om 13:43
oinkoink12 Gebruiker

Komt wel vaker voor dat Fonq volgt op een aanbieding. Kun je natuurlijk weinig aan doen.

7 juni 2012 om 14:51
Admin Admin Admin

De prijs op de dag van onze aanbieding verlagen is een teken dat ze normaliter dus veel meer marge pakken op de producten die ze aan jou verkopen. Wellicht eens nadenken of je bij zo’n partij wilt bestellen. Morgen is de prijs namelijk weer de oude.

7 juni 2012 om 20:20
bikootje Gebruiker

Grote bak, maar voor zo’n prijs…. bij mij is alles handbediening… als rolstoeler rijdt ik overal even makkelijk een deuk in….

Dus ja garantie tegen krassen op een deksel… zegt me niks… tot morgen!

7 juni 2012 om 11:52
paultje123 Gebruiker

Ik heb gisteren besteld en voel me nu wel enigszins in de zeik genomen, maar misschien is Ibood zelf ook wel in de zeik genomen met deze aanbieding.

Als ze wisten dat het elders goedkoper was, zouden ze deze aanbieding niet doen, lijkt me.

Een kortingscoupon is wel het minste wat ze kunnen doen als goedmakertje.

7 juni 2012 om 14:51
Admin Admin Admin

Hi Paultje, ze hebben vandaag pas rond 11:00 de prijs veranderd. Dit blijkt maar weer hoe erg ze de consument normaal in de ‘zeik’ nemen.

7 juni 2012 om 17:11
paultje123 Gebruiker

Nou, dan ben ik blij dat ik niet stom ben geweest.

7 juni 2012 om 12:20
mariejo1979 Gebruiker

Als mijn bak van 10 liter al gaat ruiken en ik hem voordat hij vol is moet legen, hoe gaat het dan met 38 liter? Ook een dure bak gaat ruiken.

7 juni 2012 om 12:23
mariejo1979 Gebruiker

Geurfilter werkt alleen als bak dicht is. Mijn huidige bak ruik ik ook alleen als de klep open is, dicht ruik ik hem niet.

7 juni 2012 om 17:43
ponnypoes Gebruiker

Edited by: Renate
Dit is niet correct. Bij iBOOD kun je tot 7 dagen na ontvangst je koop annuleren.

7 juni 2012 om 20:27
bikootje Gebruiker

Echt zoveel geld voor een prullebak… nee dus!

Langzaam sluiten zegt me niks, wel bij een keukenlade fijn, niet bij een stinkend ding…

Deuken rijd ik zo in een bak, met de elektrische rolstoel, ook een dure, daar is geen garantie op.

16 juni 2012 om 10:32
paultje123 Gebruiker

Was het het geld waard? Beetje een twijfelgeval, maar het is wel een mooi ding.

Het gaatje boven\achterin de binnenbak, waarmee je de zak strak kan trekken is wel een vondst.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.