8 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Lékué muffin geschenkset met decoratiepen, spatel en muffincups

Lékué is opgericht in de jaren ' 70. Ze begonnen toen met het produceren van rubberen bezems en ijsblokbakjes. Later waren zij de allereerste die platina siliconenvormen op de markt brachten. Dit was een belangrijke en innovatieve stap binnen de baksector. In de filosofie van het bedrijf staan functionaliteit, kwaliteit en innovatie erg hoog in het vaandel. En dat zijn nou precies die eigenschappen waarmee Lékué groot is geworden. De vrolijke kleurtjes van de bakvormen zijn bovendien erg herkenbaar en aantrekkelijk. Lékué heeft nu speciaal voor kinderen deze muffinset op de markt gebracht. Kids vinden het prachtig om in de keuken te staan en natuurlijk al helemaal als het om een zoete lekkernij gaat! Met deze set maak je de lekkerste muffins, je versiert ze vervolgens gemakkelijk met de bijgeleverde decoratiepen. In de set vind je tevens een spatel en zes vrolijke muffincups. Voor de cups zijn de allerbeste siliconen gebruikt zodat invetten overbodig is. De muffincups zijn geschikt tot 260 graden in de oven en alle producten mogen in de vriezer en in de afwasmachine. Verras jezelf, of je kinderen met deze vrolijke set en bak voortaan de mooiste muffins!
  • Merk: Lékué
  • Type: Muffin geschenkset
  • Maak gemakkelijk de mooiste muffins
  • Inclusief:
  • Decoratiepen met twee spuitmondjes
  • 1 spatel
  • 6 muffincups
  • Receptenboekje
  • Geschikt tot 260 graden in de oven
  • Afwasmachinebestendig
  • Vriezerbestendig
  • Materiaal cups: siliconen
  • Afmeting: 10 x 10 x 22 cm
  • Gewicht: 280 gram
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
8 juni 2012 om 00:11
Kruidentuintje Gebruiker

Wat een vrolijk setje, ik gebruik altijd gewoon die papieren cupjes, maar maak zo vaak, dus denk dat ik deze maar ga kopen. Mooi kadootje voor mezelf

8 juni 2012 om 00:16
Anna Graham Gebruiker

Die neem ik mee, niet voor mijn kinderen, want die heb ik niet, maar gewoon voor mezelf, is niet zo heel erg duur en wel erg handig

8 juni 2012 om 00:21
peterdropveter Gebruiker

Mmmmmmmuffins nom nom nom nom

8 juni 2012 om 00:46
Sqantrax Gebruiker

Siliconen vormpjes zijn zoveel beter dan die ouderwetse bakvormen. Veel makkelijker schoon te maken, maar vooral veel makkelijk om het baksel eruit te krijgen

8 juni 2012 om 07:12
louzziej Gebruiker

http://www.bestelkado.nl/cadeau_kado_72020/lekue-kinderset.html best leuke prijsje.. Mooiste muffins maak je toch wel met metaal (met papiertje erin) geleid veel beter warmte. Best wel leuk toch.. even over na denken!

8 juni 2012 om 07:53
dre667 Gebruiker

Niet zo’n straffe aanbieding als je’t mij vraagt…. ( als je de verzending meerekent)

Gelukkig word het niet altijd eerst aan mij gevraagd!  :)

8 juni 2012 om 09:16
applefan Gebruiker

Dat wordt een giftset voor mijn vriendin, zeker weten dat ze dat leuk vindt

8 juni 2012 om 11:02
Margriet81 Gebruiker

als het alleen om de vormpjes gaat, zou ik het niet kopen.

Wil je zo’n leuk spuitding erbij, dan kun je het overwegen.

Persoonlijk vind ik het nog best prijzig. Zeker als die verzendkosten er echt bij komen.

Overigens gebruik ik al tijden siliconen vormpjes. Ik doe er wel een papiertje in. Verder heb ik nog een bakblik met vormpjes. Want tja als ik ze een keertje maak, maak ik er wel meer dan 6 natuurlijk.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.