9 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Set van 6 topkwaliteit thee- en keukendoeken van DDDDD in 3 gemixte designs

De Nederlandse keuken mag dan steeds exotischer en gevarieerder worden, er is één Hollands ingrediënt dat van alle tijden is: de thee- en keukendoeken van DDDDD. De vertrouwde kleuren en designs met Hollandse signatuur zijn mateloos populair. Ruim 60 jaar geleden werd “De Doek Die Direct Droogt” (DDDDD) geïntroduceerd als “de meest vlijtige theedoek”. Sindsdien is er veel veranderd, maar toch is het merk er met succes in geslaagd volledig zichzelf te blijven. Door alle wisselende trends en collecties heen, roept het keukentextiel van DDDDD het gevoel van traditie op. Het is daarom al jaren een succesformule en tegenwoordig, in een dynamische wereld waarin mensen behoefte hebben aan herkenning en een huiselijke omgeving, nog veel meer! In deze set vind je 3 theedoeken en 3 keukendoek in 3 gemixte designs. De doeken zijn van zware kwaliteit katoen. De afmetingen van de theedoek is 60 x 65 cm en van de keukendoek 50 x 55 cm en uiteraard zijn ze, zoals je van DDDDD kunt verwachten van uitstekende kwaliteit. Schaf dus nu dit mooie setje aan en je keuken is weer een stuk completer!
  • Merk: DDDDD
  • Type: thee- en keukendoeken
  • 3 theedoeken en 3 keukendoeken in 3 gemixte designs
  • Zware kwaliteit katoen
  • Designs: Kilt Beige, Block sand, Medaillon paars
  • De Doek Die Direct Droogt
  • Theedoek: 60 x 65 cm
  • Keukendoek: 50 x 55 cm
  • Gewicht totaal pakket: 650 gram
  • Afmeting pakket: 35 x 20 x 12 cm
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
9 juni 2012 om 00:03
ksnapdeKloeNie Gebruiker

Mooie prijs, ik heb nu maar 2 theedoeken ofzo, dus deze pak ik mee

9 juni 2012 om 00:11
AnnaGraham Gebruiker

Nooit van het merk gehoord, maar grappige naam en handdoeken zien er goed uit

9 juni 2012 om 00:16
peetpp Gebruiker

mooie aanbieding, ook in de Belgische keuken nuttig, al ken ik niet direct de term keukendoek wel keukenhanddoek

9 juni 2012 om 00:26
B.A. Ware Gebruiker

Altijd handig!

9 juni 2012 om 02:07
Jitty Gebruiker

Ik heb ze al jaren….zeer goede kwaliteit, drogen goed!!!

9 juni 2012 om 08:18
Barb Dwyer Gebruiker

Mooie weer, maar ik blijf niet aan de slag met spullen kopen. Al is het wel een goede prijs voor een ibood

9 juni 2012 om 10:01
Lantique Gebruiker

Ja hoor, weer iets wat ik goed kan gebruiken. Geen idee of de prijs goed is, maar ik vergeet dit soort dingen altijd te kopen, dus wel een goeie uitbreiding in mijn huis

9 juni 2012 om 11:05
MARJAN-43 Gebruiker

Jammer dat er 2 met gewone ruitjes zijn. Waren het drie verschillende voorstellingen desnoods drie met medalions (verschillende kleuren) dan had ik ze meteen besteld.  Jammer maar in  mijn keuken geen ruitjes maar figuurtjes.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.