10 juni 2012 om 00:00
iBOOD

6-delige Blu Ray filmbundel met o.a. De Heineken ontvoering, Limitless en The Descent

Volgens de kalender zitten we nu reeds in de maand juni en zou het langzaampjes aan wat warmer moeten worden. Helaas wordt ons dag in dag uit het tegendeel bewezen. Het is nu niet bepaald lekker lenteweer waarmee je graag een lange strandwandeling maakt, of de hond weer eens meeneemt voor een extra rondje in het park. Dit is het weer waarbij je het liefst thuiskomt, een pizza de oven inschuift, een filmpje aanzet en pas weer van de bank komt als je de Blu-Ray moet verwisselen. Als dat dan toch het plan is, wil je het liefst wel een paar degelijke films in huis hebben voordat je op de bank ploft. Deze 6-delige Blu-Ray bundel bevat een selectie films met geweldige acteurs en veel spanning en spektakel, bijvoorbeeld twee producties van Nederlandse bodem; “Sint” en “De Heineken ontvoering”. Daarnaast een film met maar liefst 8 Oscar nominaties, en dat is de hit “Brokeback Mountain”. De spanning in huis loopt helemaal op tijdens het kijken van “Unthinkable” en “Limitless”. Om de set compleet te maken mag een goede horrorfilm natuurlijk niet ontbreken! En we garanderen je; na het zien van “The Descent”, durf je niet eens meer in je eentje naar het toilet te gaan ’s nachts. Kortom, dit is echt een bundel die je niet kunt missen in jouw privé Blu-Ray videotheek!
  • 6 Blu Ray Topfilms
  • Full HD 1080p kwaliteit
  • Pakket bestaat uit:
  • Brokeback mountain / Limitless / Unthinkable / De Heineken ontvoering / Sint / The Descent
  • Alle films bevatten Nederlandse ondertitels
  • Leuke filmavonden met vrienden gegarandeerd!
10 juni 2012 om 00:03
Sterillium Gebruiker

Ik zie 6 films en 7 IMDb scores… Welke klopt niet?

10 juni 2012 om 09:41
Nevaron Gebruiker

Het gemiddelde van de scores is 6,95. Afgerond op 1 cijfer na de komma wordt dat dus 7,0. Misschien vandaar?

10 juni 2012 om 00:33
nerph Gebruiker

De film ‘6 stuks!’ heeft een goeie rating van 7.0 op imdb blijkbaar! ;) Just kidding.

Heb net een blu ray speler aangeschaft de laatste week en zou me film collectie wel willen uitbreiden, maar niet alle films in dit pakket spreken me echt aan… Ik ben half brit en heb nooit echt nederlandstalige films zo goed gevonden (behalve Loft en een andere, kan even op de naam nie komen), maar da wilt niet zeggen dat ik deze niet goed gaat vinden… Sint lijkt me leuk maar ik vind geen plot summary voor De Heineken ontvoering… Als iemand zou kunnen aanraden of het goed is, zou dat leuk zijn. The Descent lijkt niet echt iets dat mij zou intresseren. 4 van de 6 intresseren me allesinds.

Dus als iemand een mening of plot summary heeft over De Heineken ontvoering, ik zou het graag willen weten!

10 juni 2012 om 00:38
nerph Gebruiker

Heb net een user review erover gelezen en het blijkt heel goed te zijn… dus dat zijn dan 5 van de 6 die ik zou hebben.

Maar zoals ik zei hierboven, als je een mening hebt over De heineken ontvoering hoor ik die graag :)

10 juni 2012 om 00:39
daniele08 Gebruiker

De Heineken ontvoering kan ik je zeker aanraden is verfilmd naar een waar gebeurd verhaal. Vindt hem zelf wel goede filmd!

10 juni 2012 om 01:02
nerph Gebruiker

Oké, bedankt!

Toch ga ik denk ik deze ibood laten passeren. 4 van de 6 films zou ik graag hebben in mijn collectie maar voor 46 euro… Ik kan 3 van de 4 goedkoper kopen via een buitenlandse online winkel (ik ga geen namen noemen). En De heineken ontvoering kan ik eens gaan huren in de videotheek of zo hé.

Had ik alle 6 graag in me collecite zou ik het aanbieding direct gekocht hebben. Maar natuurlijk kan ibood niet weten wat voor smaak je hebt en niet iedereen tevreden stellen. Dit is een goeie combinatie van alle soorten films, en een goeie ibood.

10 juni 2012 om 00:38
mrdummy Gebruiker

4 zijn boven 7, 2 zijn onder 7…. zelfs 1 nét voldoende. Persoonlijk gezegd niet heel erg overtuiged pakket. En Sint film had best kunnen wachten voor november actie. Zou daar b.v. Avatar film moeten staan, dat is 1 van de goede films.

10 juni 2012 om 01:36
mohsen.behvar Gebruiker

ff copypasta uit imdb user review:

“After reading some books and seeing a lot of TV docs about the kidnapping i went to the cinema with a high expectation about this movie. I thought i was in the wrong cinema room. Perhaps 10% of the movies contains facts about the kidnapping. The 90% left is like a cheap local TV show. When the main character imitates a piece of Tony Montana it was like he was acting his first time. “

10 juni 2012 om 10:29
xboss Gebruiker

Beste,

Is er iemand die weet of je deze blu-ray films ook in 3d kan bekijken?

Greetz Xboss

10 juni 2012 om 22:38
willyb Gebruiker

Top natuurlijk dat er Blu-Rays worden verkocht in een ibood deal, maar helaas is deze echt te duur.

Limitless is een top film, maar kun je nu al voor 5 euro halen bij je lokale videotheek in de ex-rental afdeling.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.