12 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Hi-Tec Trekking Backpack 35 L

Hey, jij daar kantoorknecht! Het Is hoog tijd die computer uit te doen, die stropdas aan het kopieerapparaat te hangen en jezelf even helemaal te ‘unpluggen’. Niet langer zal jij een ja-knikker voor je baas zijn, of een forenzende zombie. Maar hoe? Simpel, kies gewoon voor het weidse buitenleven met deze geweldige Hi-Tec Trekking Backpack! De mannen achter Hi-Tec zijn enorm gedreven om mensen het meeste uit hun leven te halen. Alle producten zijn ontwikkeld met de behoefte van de gebruikers in het achterhoofd. De tas heeft met zijn 35 liter inhoud genoeg ruimte voor een wagonlading aan avontuur! Een kampeertrip, een bergbeklimming of een wildwaterexpeditie: iedere gebruiker zal een excuus vinden om deze tas op zijn rug te binden. De tas is niet alleen smaakvol, maar ook nuttig. Hij beschikt over een groot hoofdcompartiment dat het leeuwendeel van je reisbenodigdheden voor zijn rekening zal nemen. Daarnaast biedt de tas nog twee zijvakken van nylon die dankbaar je paspoorten, flesjes, voedsel, sleutels of ander klein goed accommoderen. De stevige taille- en borstband zorgen ervoor dat deze tas nergens heen gaat terwijl jij je robuuste wandeltochten afwerkt, of dat ene wilde beest temt. Wat je ook van plan bent, doe het met deze tas, want geen enkele trip is compleet zonder deze Hi-Tec Trekking Backpack!
  • Merk: Hi-tec
  • Type: Trekking Backpack
  • Comfortabele en ruime rugzak
  • Materiaal: Polyester 600 x 600D ripstop Nylon
  • Capaciteit: 35 liter
  • Voorgevormde en verstelbare bandjes
  • Verstelbare taille en borstband
  • 2 zijzakken nylon
  • Verstelbare elastische band voor bevestiging van apparatuur
  • Anatomisch gevormd en gewatteerd achterpaneel
  • waterdichte ritsen
  • Geïntegreerde regenhoes
  • Afmetingen: 36 x 56 x 22 cm
  • Gewicht: 900 gram
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
12 juni 2012 om 00:11
Kruidentuintje Gebruiker

Ik kan wel een goede rugzak gebruiken. Ik loop nog steeds met zo’n aftans ding rond. Ik ben wel benieuwd naar hoe comfortabel het vlak wat tegen je rug aan zit nou echt is, ik hoop dat erg lekker zit en niet een rugzak is die gaat irriteren. Ik koop hem denk ik wel, want het is natuurlijk niet echt heel duur.

12 juni 2012 om 00:21
pimpam Gebruiker

Mooie rugzak, ziet er uit als een professioneel ding. Ik vind het jammer dat Hi-Tec nu alleen nog maar schoenen verkoopt, dus dit is wel weer een unieke aanbieding

12 juni 2012 om 00:26
BountyHunter Gebruiker

Hoppa! Kan nooit kwaad om zoiets in huis te halen :-) :-)

12 juni 2012 om 02:08
coenk Gebruiker

Iemand enig idee wat de mogelijkheden zijn van een inhoud van 35 liter? Kan je dit een volwaardige backpack noemen, geschikt voor een maand Thailand?

12 juni 2012 om 08:40
rbjdokman Gebruiker

Hallo Coenk,

Ik ben het eens met Mauwreen, wel geschikt als dagrugzak maar niet een volwaardig backpack voor een maand rondtrekken. Een beetje afhankelijk van wat je mee wil nemen natuurlijk. Ik ben twee jaar geleden een maand in Nepal geweest toen had ik een backpack van 80 liter bij me en daarnaast een klein (zoals deze) voor dagtrips.

12 juni 2012 om 07:26
mauwreen Gebruiker

wij gaan ook een maand rondreizen door Thailand maar wij kopen de rugzak als dagrugzak. ter vergelijking; een Eastpack is 24L. :)

12 juni 2012 om 09:04
zoef Gebruiker

Dit komt mooi uit en ziet er ook nog top uit. Nemen we dus mee!

12 juni 2012 om 10:04
ptr-vssr Gebruiker

Kan iemand mij misschien wat meer vertellen over de kwaliteit van het merk Hi-Tec?

Graag zou ik ook een afbeelding willen zien van de andere kant van de backpack, ik kan hem namelijk niet online vinden.

12 juni 2012 om 16:12
alx62 Gebruiker

kan deze als handbagage mee in het vliegtuig of is die daar te groot voor

12 juni 2012 om 20:58
neusje80 Gebruiker

Handbagage wordt bij de meeste maatschapijen toegelaten tot de volgende maat 55×35x25 deze rugzak is net hier en daar één cm te groot, maar als je hem niet te vol doet en onder de 12 kg houd en het past in de mal bij de vertrekhal dan gaat het meestal goed

12 juni 2012 om 23:19
johanvis Gebruiker

Jammer dat er geen drinksysteemvoorzieining in zit is nl toch wel handig met bergwandelingen IN Swissieland ;-) 

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.