13 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Philips Convenience SolarSpot set van 2, maak je tuin of terras nog aantrekkelijker!

Deze set van 2 SolarSpots laden bij daglicht en gaan automatisch aan als het donker wordt. Ze zijn de perfecte oplossing om je tuin of terras aantrekkelijker te maken. Ze kunnen gemakkelijk worden geplaatst in grind of gras en langs paden en geven vele uren licht. Je hebt met de Philips SolarSports alle vrijheid want ze zijn weerbestendig en dus voor binnen en buiten te gebruiken. De innovatieve LED-technologie zorgt voor een extreem lange levensduur en het is daarnaast veilig, omdat je zeker geen hoogspanning nodig hebt. De SolarSpots worden automatisch opgeladen door de zon gedurende de dag en schakelen automatisch aan wanneer het donker wordt. Maar wat belangrijker is, je kunt je tuin sfeerfol en stijlvol verlichten zonder het te merken op je elektriciteitsrekening! Het installeren van de Spots is zeer eenvoudig, dus waar wacht je nog op? Bestel deze SolarSpots en verlicht je stappen met deze Philips Convenience SolarSpots! Wat ons betreft, gaan we wat plezier maken bij het creëren van onze eigen met SolarSpots verlichte landingsbaan in de achtertuin ...
  • Merk: Philips
  • Type: Convenience SolarSpot 2-set
  • Verfraai je stappen zonder kabels
  • Waterdicht voor gebruik binnenshuis en buitenshuis
  • Innovatieve LED-technologie met uiterst lange gebruiksduur
  • Automatisch opladen tijdens de dag
  • Schakelt automatisch aan wanneer het donker wordt
  • Zeer eenvoudig te installeren
  • Veilig: geen hoge spanning nodig
  • Ontwerp en afwerking
  • Materiaal: Metaal
  • Meegeleverde accessoires: 1 Philips Oplaadbare batterij per SolarSpot
  • technische specificaties
  • Lichtbron: 1 LED per SolarSpot
  • IP-code: IP67
  • Kamer: outdoor
  • Stijl: spot light
  • Afmetingen: 4,5 x 9,5 x 9,5 cm
  • Gewicht: 0,2 kg
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
13 juni 2012 om 00:08
superknoxville Gebruiker

kan je deze ook uitschakelen ? zodat ze niet ’s nachts gaan branden ?

13 juni 2012 om 00:17
gebruikersnaamalingebruik Gebruiker

Als je snachts geen licht wil, is het misschien een idee om geen lampen te kopen?

13 juni 2012 om 10:05
Nevaron Gebruiker

Ik vroeg mij net hetzelfde af, want: wat als de zon de hele dag niet schijnt? Dan moet je het weinige energie dat de lamp opgespaard hebt toch weer verplicht laten gaan. Zou handiger zijn als je het kunt opsparen. En het lijkt me ook nergens voor nodig dat deze branden terwijl je ligt te slapen…

13 juni 2012 om 00:38
mier9068 Gebruiker

Hoeveel licht/lumen geven ze? Mijn ervaring is namelijk dat de opbrengst meestal erg tegenvalt (al is dit natuurlijk wel Philips).
De foto’s zijn waarschijnlijk toch gephotoshopt en lijken me dus geen goede indicatie hiervoor.. of wel? ;).

13 juni 2012 om 02:21
AbramW Gebruiker

Bekijk het plaatje maar.

Bij een mooie zomerdag brande ze vaak wel de hele nacht (van 23:00 uur – 04:00 uur)

Bij een sombere winterdag mag je blij zijn dat ze gaan branden en dat tot 18:00 uur vol houden.

Conclusie; als je ze nodig hebt, doen ze het niet en als je ze niet nodig hebt, branden ze de hele nacht :-)

13 juni 2012 om 09:37
Sqantrax Gebruiker

Die lampjes zullen heel mooi staan naast het tuinpad! Die neem ik mee

13 juni 2012 om 10:17
Barry Cade Gebruiker

Leuk, vorige keer heb ik deze gemist… Nu maar meepakken voor ze weg zijn.

13 juni 2012 om 10:36
bacokilla Gebruiker

Ik wil er 8 bestellen, moet ik echt 8x €5,95 (= €47,60) bezorgkosten betalen??? Of kan het gebundeld opgestuurd worden? Vind het onnodig sponsoren van PostNL….

13 juni 2012 om 10:45
bacokilla Gebruiker

Hmm laat maar, alles staat in de FAQ.

13 juni 2012 om 10:46
double trouble Gebruiker

“omdat je zeker geen hoogspanning nodig hebt”

hoogspanning om een paar lampen te laten branden ?????,

er komen bij mij vliegtuigen over ik wil niet dat ze in mijn tuin landen

(ze hebben wel gelijk je hebt het zeker niet nodig (kan geen tuinlamp verzinnen die dit nodig heeft))

13 juni 2012 om 11:17
wimvd Gebruiker

@mier9068: Volgens de specs is het een LED van 0,06Watt, LED’s geven gemiddeld 100lumen/watt. Dus 6 lumen! (Als de specs van Philips kloppen)

13 juni 2012 om 11:23
danny99 Gebruiker

heeft iemand ervaring met deze lampjes?

Mijn ervaring met andere solar apparatuur (niet philips) is niet heel bijzonder. Hopelijk is dit beter.

Ik zou deze graag inbouwen in mijn vlonder op mijn balkon, zolang het voldoende lichtopbrengst heeft. (ik vrees dat de plaatjes iets teveel zijn opgeleukt door een marketingafdeling)

13 juni 2012 om 11:43
Macapple Gebruiker

Heb er nu al 3 jaar een paar van de Groenrijk maar eentje is overleden. Gaven altijd lekker veel licht. Het is en blijft orientatieverlichting maar was er blij mee dus heb er 1 genomen

13 juni 2012 om 12:07
Barb Dwyer Gebruiker

Deze lijken mij handig voor bij de garage, even over nadenken of ik ze meeneem.

13 juni 2012 om 12:49
rienp01 Gebruiker

Er staat vermeld. Materiaal metaal : is dit RVS ?  en hoeveel garantie is er op dit metaal voor dat het gaat roesten ?

Dan staat er niet vermeld hoeveel  mAh de  batterij is en het formaat  AA ? . Als deze de hele nacht moet branden heb je toch wel 2800 mHh nodig in de zomer .Is de batterij ook verwisselbaar. Veel vragen omdat ik de antwoorden niet kan vinden in deze beschrijving, wat echter toch heel normaal is voor dit soort producten. Een leek aan informatie ?

HG Rien P, Zoetermeer

13 juni 2012 om 13:42
wimvd Gebruiker

@rienP01: Als je de handleiding leest, dan zie je dat het idd een AA-NiMH batterij is. Hoe komt je aan 2800 mAh?

0,06W/1,2V = 50mA x 8h = 400mAh

13 juni 2012 om 15:04
Anna Graham Gebruiker

MOOI! even bespreken

13 juni 2012 om 16:09
BountyHunter Gebruiker

Kopen kopen kopen! Gister al die tas gekocht, vandaag weer moois.. Dit kost me al mijn vakantiegeld :)

13 juni 2012 om 23:12
RobMandy Gebruiker

Gekocht! 4x

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.