16 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Ecovacs Deebot D76, de volautomatische, zelflegende robotstofzuiger

Stel je eens voor: ‘s Morgens vroeg vertrek je naar je werk en wanneer je thuis komt is de vloer helemaal schoon. Neen, het is niet je moeder die even langs is geweest om de boel schoon te maken. Het is je nieuwe elektronische huisdier: de Ecovacs Deebot! De Ecovacs Deebot D76 is een van de weinige robots die niet enkel het huis schoonmaakt, maar ook bij elk docking moment zichzelf helemaal leegt. Zodra de Deebot D76 in de het docking station komt wordt hij namelijk helemaal leeggezogen zodat hij bij de volgende beurt zonder pitstop de hele kamer kan doen. Je robotvriend kan op alle typen vloeren gebruikt worden. Hij rolt over zonder problemen over hardhouten vloeren, vloeren van laminaat, tegels en zelfs tapijt met een maximum hoogte van 2 cm. Deze “SuperSonische” wervelwind die door je huis suist, werkt zonder stofzak, maar ja wat verwacht je dan als hij zichzelf gewoon leegt. Door de geavanceerde technologie met 26 sensors manoeuvreert hij zich met het grootste gemak om je meubels heen en zal hij nooit van een trap af vallen. Mocht er nou toch onverhoopt iets mislopen met deze robot zal hij je hiervan op de hoogte brengen door de Voice Output. Nadat je kamer helemaal gezogen is keert de trouwe, harde werker terug naar het basisstation zodat hij geleegd kan worden. Vanaf nu kun je weer lui op de bank je hele kamer schoonhouden, want stof heeft geen enkele kans tegen de Ecovacs Deebot D76!
  • Merk: Ecovacs
  • Type: Deebot D76
  • De eerste robotstofzuiger die zichzelf leegt!
  • Zakloos, dus geen geld uitgeven aan stofzuigerzakken
  • Time programming – tot 2x per dag in te stellen om schoon te maken
  • Zelf in te stellen voice message systeem
  • Antibacterieel nano-zilver filter
  • Weinig onderhoud, leegt zichzelf
  • Compact design
  • Stofzuiger inhoud: 0.7 liter
  • Inhoud basisstation: 1.4 liter
  • Display: LCD Screen + Language Edition
  • Verbruik: 30 watt
  • Oppervlakte dekking: 0.25 m / sec.
  • Werkvermogen na laden: 60 minutes
  • Accu: Ni-MH Oplaadbaar
  • Quick charge functie
  • Laadtijd: 3 uur
  • Geluid bij legen in basisstation: 60 dB (A)
  • Obstakel detectie: sensoren en bumpers
  • Valbescherming door middle van 3 sensors
  • Magnetic stripe function om werkgebied te markeren
  • Accessories: basisstation, 1× virtual wall (incl batterij), magnetisch tape, afstandsbediening (incl batterij), borstelschoonmaak gereedschap
  • Gewicht zonder laadstation: 3.4 kg
  • Afmetingen: 33.5 cm diameter, 9.5 cm Hoog
  • Garantie: 2 jaar
16 juni 2012 om 00:07
Mensje van Steen Gebruiker

zuigt hij ook lange hondenharen op?

16 juni 2012 om 00:17
Kermit00 Gebruiker

Geluid bij legen in basisstation: 60 dB (A)

Interessanter is echter: wat is het geluid tijdens het stofzuigen?

16 juni 2012 om 00:21
Patty Koot Gebruiker

Ik wil er ook één! :) ik heb hem besteld

16 juni 2012 om 00:41
B.A. Ware Gebruiker

Super ding dit. erg makkelijk

16 juni 2012 om 00:56
Barry Cade Gebruiker

Ideaal! Ik hoef nu niet meer zelf te stofzuigen

16 juni 2012 om 01:05
sonjohan Gebruiker

Is the magnetic stripe mandatory for the vacuum cleaner to be able to work?

Or can it run without any magnetic stripe?

16 juni 2012 om 01:16
Connie Moeleker Gebruiker

Grappig ding. Iemand ervaring met robot stofzuigers?

16 juni 2012 om 01:46
bgoudeseune Gebruiker

Deze heeft GEEN mapping, maar beweegt gewoon random, te vermijden dus. Bovendien ziet de site van de fabrikant er niet al te betrouwbaar uit (‘online store’ brengt je naar ‘contact us’, etc) Voor dit bedrag kan je een betere koop doen.

16 juni 2012 om 01:58
SimonC Gebruiker

Deze review ziet er wel veelbelovend uit:

http://robotbg.com/reviews/ecovacs_deepoo_d76_review?page=1

16 juni 2012 om 10:22
frdbuyss Gebruiker

kan je makkelijk onderdelen kopen indien nodig? Waar koop je die dan?

16 juni 2012 om 12:29
chosen1 Gebruiker

Geef mij toch maar een stofzuiger robot die niet random rond dwaalt. Hij gaat 10 keer over hetzelfde stuk doordat hij niet eens weet waar hij al geweest is.

De Samsung stofzuiger robot kan dit wel.

16 juni 2012 om 12:31
SimonC Gebruiker

Ik vind nergens een site waar je die onderdelen kan verkrijgen. De site van de fabrikant ziet er inderdaad niet super uit.
Als ik het goed heb verstaan komt dit type robotstofzuiger pas eind dit jaar of begin volgend jaar op de Amerikaanse markt, waardoor ik hoop dat er gemakkelijker onderdelen voor te vinden zullen zijn.. Met de garantie moet je je daar pas na 2 jaar zorgen over maken denk ik.

16 juni 2012 om 13:53
tanteblanche Gebruiker

hallo, moeten de magnetische strips geplaatst worden of dienen deze enkel om af te bakenen ? maw werkt de robot zonder magnetische strips ? graag antwoord van de expert, deze vraag werd al gesteld maar ik vind nergens het antwoord.

16 juni 2012 om 14:18
tanteblanche Gebruiker

@Ecovacs-Experte

please let me know if you have to install the magnetic stripes. can the robot work without these ?

thank you very much.

16 juni 2012 om 16:35
SimonC Gebruiker

Ik ben geen expert, maar ik ben er 99,9 procent zeker van dat de magnetische strip alleen dient om een bepaald gebied af te bakenen waar de robot niet mag/moet komen (bijvoorbeeld doorgang naar de badkamer). Als je hem overal wil laten stofzuigen heb je dus geen magnetische strip of “virtuele muur” (via infraroodstraling) nodig. Het werkt met andere woorden niet zoals een robot-grasmaaier waar je eerst heel je tuin met een draad moet afspannen.

16 juni 2012 om 14:57
krijgsheer Gebruiker

Moesten de mensen die hem kopen eens kunnen laten weten wat ze er van vinden. Dan weet ik of ik het volgende keer moet kopen ;)

16 juni 2012 om 21:32
DikkePoppe Gebruiker

@Ecovacs-Experte

Does this kit come with the kit to make a compact vacuum cleaner out of the base station?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.