15 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Wii Family Trainer Bundel met Mat Magical Carnaval, Treasure Adventure en Extreme Challenge

Springen, tappen, stampen, dansen. Vanaf vandaag gebeuren er gekke wilde dingen in je huiskamer. Dat komt door deze te gekke bundel met Wii spellen als 'Family Trainer: Magical Carnival'; een multiplayer, gezinsvriendelijk actiespel waarmee hele families en vriendengroepen een verbazingwekkend attractiepark kunnen bezoeken zonder het huis daarvoor te hoeven verlaten. Het spel 'Family Trainer: Treasure Adventure' vindt plaats in een avontuurlijke en spannende wereld en is geschikt voor spelers van alle leeftijden. Wees een schatzoeker en vind zoveel je kan! Het spel 'Family Trainer: Extreme Challenge' biedt meer dan een dozijn unieke activiteiten, zoals wakeboarden, rotsklimmen en base jumping. Je doet al die interactieve spelletjes met de teambuilding Family Mat. Deze twister mat van de 21e eeuw heeft acht touch pads om de opgedragen bewegingen na te bootsen. Zie het als een enorme controller die je niet vast moet pakken maar waar je op moet gaan staan. De mat is gemaakt van een kleurrijke zachte kunststof zodat je voeten niet zo snel moe worden als dat ze zouden worden op een hom met twee personen tegelijk te spelen, heb je alle ruimte om naar hartelust te spelen. Met de Family Mat helpt teamwork je niet alleen aan een hoge score kan je ook fit te blijven terwijl het hebben van plezier met je familie!
  • Platform: Wii
  • Family Trainer Bundel
  • Inclusief Family Trainer Mat Controller
  • Ideaal om te trainen
  • Niet-gladde ondergrond
  • Maak plezier met je familie en vrienden
  • Maat: 90cm x 82cm
  • Voor kinderen van 3+
  • Inclusief Games:
  • … Family Trainer: Magical Carnaval
  • … Family Trainer: Treasure Adventure
  • … Family Trainer: Extreme Challenge
  • Wettelijke Garantie: 2 jaar
15 juni 2012 om 00:04
AnnaGraham Gebruiker

Super leuk ding. Me kinderen zijn helemaal verslaafd

15 juni 2012 om 00:09
Anna Graham Gebruiker

Ontzettend leuk spel waarbij open, springen op de mat super leuk is. Zo ben ik zelf ook nog eens actief bezig

15 juni 2012 om 00:21
BountyHunter Gebruiker

Dit is een leuk ding voor de hele familie. Elke week doen we wel een spelletje

15 juni 2012 om 01:52
tjeerd13 Gebruiker

Volgens mij werkt deze niet op de nieuwe (Horizontale) type’s van de Wii, deze hebben namelijk , geen gamecube aansluiting?

15 juni 2012 om 07:14
Littlebird Gebruiker

Dat is wel even goed om te weten!! Is er iemand die dit zeker weet?

15 juni 2012 om 08:27
Ann333 Gebruiker

Is dat zo? Want ik heb zo’n model en wou dit kopen maar als dit niet werkt dan zou ik het eerst graag weten…

15 juni 2012 om 09:00
tjeerd13 Gebruiker

dansmatten zijn niet meer compatible met het nieuwste Wii model RVL-101. check the sticker op de onderkant van je Wii)

15 juni 2012 om 09:16
peetpp Gebruiker

toch wel belangrijke informatie, heb model RVL-100 (EUR), vorig jaar bij de hunt gescoord, bij mij werkt het dus wel

15 juni 2012 om 09:17
peetpp Gebruiker

bedoel dus RVL-001 (EUR), geval van discalculie

15 juni 2012 om 01:57
Cath22 Gebruiker

De Wii zelf erbij was ook wel handig geweest…….

15 juni 2012 om 06:43
iBood222 Gebruiker

Beste IBood,
is dit een NL-talig spel qua uitleg in het spel en in de boekjes? Dan kunnen onze kinderen het nl. ook spelen. Ik heb wel een gehad dat de teksten engels of nog erger duits, italiaans waren.
Graag jullie reactie alvorens wij tot koop overgaan.
Bvd… GoTries

15 juni 2012 om 08:13
peterdropveter Gebruiker

Zeker een aanrader. Geschikt voor hele familie ook voor kinderen.

15 juni 2012 om 08:21
capaburro Gebruiker

Ziet er leuk uit .. alleen moet Ibood dan ook wel eerst een Wii aanbieden want die heb ik nog niet helaas :(

15 juni 2012 om 08:32
peetpp Gebruiker

de Wii is hier al enkele keren gepasseerd maar enkel bij een hunt dacht ik, heb er in ieder geval ruim een jaar geleden een wii hier gekocht (zwarte editie met sportspack) aan een heel mooi prijsje. Heb elders een balance board gekocht en dit is ook een mooie aanvulling. Gekocht dus.

15 juni 2012 om 09:10
Marlou Gebruiker

Bijna gekocht maar ik heb de nieuwe Wii.

Jammer dat het pakket daar niet geschikt voor is.

15 juni 2012 om 10:02
kniepert Gebruiker

Maar in je alleentje heb je er niks aan, toch?

15 juni 2012 om 10:42
lefeverk Gebruiker

In welke taal zijn de Games en Booklets?

15 juni 2012 om 10:48
cloink Gebruiker

Ik vind dit weer niet meteen een absolute topaanbieding. Bij de gekende online game discounters in het buitenland, kan je 1 spel met speelmat vinden voor onder de 20€, incluis verzending. Ik denk dat ik maar die route op ga…

15 juni 2012 om 10:50
Admin Admin Admin

Beste iBOOD’ers,

De dansmatten zijn niet helaas niet compatible met het nieuwste Wii model RVL-101. De matten werken wel bij de RVL-001 (EUR)

Om het zeker te weten check je de sticker op de onderkant van je Wii.

Team iBOOD

26 juli 2012 om 10:25
tomsin.gielen Gebruiker

Ik heb een RVL-001 … toch kan ik de mat NIET aansluiten. !!!

15 juni 2012 om 14:56
jessiedoggel Gebruiker

zijn de spellen in het nederlands????

15 juni 2012 om 16:26
peetpp Gebruiker

volgens mij enkel in het Engels als ik de Nederlandse reviews mag geloven maar spreek dus niet uit eigen ervaring

26 juli 2012 om 08:58
tomsin.gielen Gebruiker

Te enthousiast over de voordelige aanbieding en het pakket besteld voor de reactie van de administrator over de compatibiliteit met de ‘recentere’ Wii-modellen. En nu?

Is hier een oplossing voor?

15 juni 2012 om 22:15
vbentley Gebruiker

Zonde van het geld. Zie hier hoe het goedkoper kan. 

15 juni 2012 om 22:37
sabinestijns Gebruiker

Alleen heb je dan nog steeds geen mat..

15 juni 2012 om 22:39
sabinestijns Gebruiker

Maar oke.. als je die los koopt is het inderdaad een stuk goedkoper ja.

17 juni 2012 om 21:11
jvanver Gebruiker

Iemand een idee waar ik een adaptor vind, zodat ik de mat kan aansluiten op de nieuwe wii??

Echt een super spel en wil het graag terug spelen met mijn kindjes.

Dus ik zoek een adapter die de mat kan aansluiten aan een usb poort.

Eeuwige dankbaarheid ….

23 september 2012 om 15:21
wilfried010101 Gebruiker

helaas werken de spelen ook niet: de nieuwe WII is niet voor alles compatibel met de oude, en volgens nintendo ook niet voor deze games en mat.

heel jammer, had dit pakket gescoord met de hunt en terug kunnen sturen.

gelukkig is de service van IBOOD goed.

24 september 2012 om 19:11
giellio Gebruiker

hier hetzelfde verhaal. Ook gescoord tijdens de hunt. Ik vind dat ze bij de beschrijving hadden moeten vermelden dat deze niet compatible is met alle Wii’s

28 september 2012 om 20:50
emossedrijver Gebruiker

Zelfde hier. Had dit gekocht tijdens de Hunt voor mijn neefje en nichtje. Weet ik veel wat voor een model Wii zij hebben! Een Wii is een Wii, zoals een Xbox360 een Xbox360 is. Daar zijn alle randapparatuurdingen ook compatible.

Echt waardeloos dit. De lol van de verrassing was er snel vanaf. Sorry iBood, maar daar hadden jullie echt duidelijker over moeten zijn. Het staat niet eens op de Wii-mat-doos zelf. Ongelofelijk!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.