22 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Set van 2 Thermos isoleerflessen van 1 en 0,5 liter

Uit recente onderzoek is weer naar voren gekomen dat zowel Nederland als België hoog scoren op het aantal uren die wij doorbrengen in de auto. Dit is natuurlijk ontzettend balen elke dag weer, maar goed je hebt je eigen radio, je zit droog en niemand zit te dicht op je. Maar! Bij de trein heb je wel altijd het voordeel van de Kios, waar je een bakkie koffie zou kunnen halen. Gelukkig kan daar na vandaag verandering in komen, met deze Thermos isoleerflessen kun jij zelfs kiezen hoeveel koffie je meeneemt op reis. Kies je voor 0,5 liter, 1 liter of ga je met 2 flessen op pad en neem je lekker 1,5 liter mee!? Een Thermos isoleerfles is natuurlijk niet alleen handig voor in de file maar er zijn wel honderden momenten waarop je een Thermos isoleerfles kunt gebruiken. Denk aan een wandeling door het bos, een dagje op het strand etc. Een Thermos isoleerfles is natuurlijk niet alleen om vloeistoffen warm te houden, maar ook om warmte buiten te houden en je drankje heerlijk koud te houden. Met het oog op de zomer kan iedereen zo een fles wel gebruiken, dus zorg dat jij hem alvast hebt.
  • Merk: Thermos
  • Type: Inox 1l en Mat Zwart 0.5l fles
  • Twee handige Thermos isoleerflessen voor als je op pad bent
  • Houdt koude drank tot 24 uur koud, en warme drank tot 8 uur warm
  • Het deksel is meteen ook als beker te gebruiken
  • Afmetingen en gewicht:
  • 1L fles 8,5 x 8,5 x 30,5 cm; gewicht 0.67 kg excl. inhoud
  • 0.5l fles 7x 7 x 25 cm; gewicht 0,37 kg excl. inhoud
  • Wettelijke garantie 2 jaar
22 juni 2012 om 00:04
peterdropveter Gebruiker

Prima voor in de file!

22 juni 2012 om 00:07
Patty Koot Gebruiker

Oei, die neem ik mee als ik op vakantie ga!

8 uur lang warme koffie!

22 juni 2012 om 00:10
ksnapdeKloeNie Gebruiker

Ik wist helemaal niet dat Thermos als term hiervandaag kwam. Leuk om te weten. Ik ga deze wel kopen is altijd handig.

22 juni 2012 om 00:35
Remick02 Gebruiker

Altijd handig, zeker nu met de vakantietijd. Besteld

22 juni 2012 om 00:39
Pietsma Gebruiker

Ben al een tijdje op zoek naar een goede thermosfles. Loop namelijk al een tijdje te klooien met die dingen van de Action voor +/- €5,- maar die werken niet goed. Dan kun je de drank haast nog beter in een gewone fles schenken en inwikkelen met aluminiumfolie.

Ik heb zojuist even wat op internet opgezocht over dit merk. Komt goed uit de bus, mede door manier van afwerking (metalen binnenkant i.p.v. bijv. breekbaar en minder isolerend glas). Betreft dit toevallig het type “Everyday”? Dan is dit een mooie iBood en ga ik zeker een setje (misschien zelfs 2) bestellen.

22 juni 2012 om 09:33
oinkoink12 Gebruiker

Type is QS1904 zoals de bedrukking zegt :)

22 juni 2012 om 10:37
Pietsma Gebruiker

Dank je wel voor jouw reactie! Ik dacht dat die leuze “quality since 1904″ vergelijkbaar was met bijv. “sence and simplicity” van Philips en niet verwees naar een type/model. Zojuist even de qs1904 opgezocht (op meerdere sites), maar dat type laat overduidelijk een andere vorm fles zien en bevat een soort polsbandje. Beide zie ik niet terug op de foto van deze iBood.

Daarnaast zie ik in omschrijvingen op andere sites van de qs1904 andere (lees: minder goede) specificaties staan. D.w.z. 8 uur koud en 6 uur heet i.p.v. tekst iBood 24 uur koud en 8 uur heet. Laatsgenoemde specificaties en de afbeelding van deze iBood komen dan weer wel overeen met de Thermos Everyday. Vandaar mijn verwarring.

iBood, hoe zit dit nu precies? Kunnen jullie a.u.b. uitsluitsel (laten) verschaffen? Ik vind het namelijk nogal een behoorlijk verschil. DANK!

22 juni 2012 om 13:35
dhhdante Gebruiker

Ik vind ook deze versie als ik google op qs1904 met deze specs die hier op iBOOD staan. In het buitenland wordt deze versie verkocht denk ik, dus ik verwacht wel dat het een andere is dan degene die je het meest vindt incl. die met het polsbandje.

22 juni 2012 om 16:30
Pietsma Gebruiker

Dank je wel voor jouw inspanning en het nakijken. Ik begin alleen wel aan mijzelf te twijfelen want ook ik google op qs1904 en zie andere specs (8 uur koud, 6 uur warm) op de spaarzame (weinig terug te vinden) sites die ik bekijk.. Bijv.:

http://www.greenjump.nl/Product/Eten-en-Drinken/Drinken/Thermosfles/Thermosfles-rvs-500-ml

Kun je eens aangeven c.q. de link plaatsen waar jij de qs1904 beschreven zien met de specs van deze iBood?

Het blijft onduidelijk. Als voor 24.00 uur nog niet duidelijk is koop ik de iBood alsnog, ervan uitgaande dat we een product conform aangegeven specs geleverd krijgen.. :-)

22 juni 2012 om 17:03
dhhdante Gebruiker

Geen dank, ik wilde het zelf ook weten namelijk ;-)

Ik heb gezocht via Google Images, je ziet dan vooral die met dat polsbandje staan, maar als je wat verder naar onder scrollt zie je ook deze van iBOOD. Enkele voorbeelden: http://www.popote.eu/gourde-isotherme/bouteille-isotherme–thermos-qs-1904-noir-1l–TH186672.htmlhttp://www.natxplore.com/Bouteille-isolante-Thermos-QS-1904-11-17161-p.htm (Er staat in het frans 24 uur koud en 8 uur warm)

Op deze staan geen uren vermeld, maar er staan wel een paar foto’s bij over hoe het inschenken zeg maar gaat: http://www.channel21.de/thermos-qs-1904-isolierflasche-10l-inox/p_5202846000000000/de?campaign=feed%2Fde%2F42010%2Fladenzeile%2F5202846000000000

22 juni 2012 om 01:01
roestje Gebruiker

“Bij de trein heb je wel altijd het voordeel van de Kios, waar je een bakkie koffie zou kunnen halen. Gelukkig kan daar na vandaag verandering in komen”

- De verwachte verzenddatum van dit product is 4 juli 2012

Hmm, een iets minder pakkende tekst dus vandaag, maar mooi product.

22 juni 2012 om 07:17
drimble Gebruiker

goed om te hebben voor als je kamperen gaat.

22 juni 2012 om 08:03
Bas Sillen Gebruiker

Die bestel ik nadat ik de file naar werk overleefd heb.

22 juni 2012 om 09:18
vanessag Gebruiker

Handig om warm water voor de babyflesjes in mee te nemen. Ik heb ze besteld!

22 juni 2012 om 10:41
aderijke Gebruiker

Weet iemand of je de dop er af moet schroeven voordat je kunt schenken, of zo’n dop die je kan indrukken en schenken?

22 juni 2012 om 12:28
wieb333 Gebruiker

Omdat er staat dat je de dop als beker kan gebruiken zal het niet zo’n dop zijn die je moet indrukken om te schenken.

Je zult de dop er dus vanaf moeten halen.

22 juni 2012 om 10:54
MarieChristine1967 Gebruiker

Is er een betalingsprobleem op Ibood?

Mijn kredietkaart wordt geweigerd, en de klantendienst antwoordt niet op mijn vraag.

22 juni 2012 om 15:04
Admin Admin Admin

Hi Marie, is het inmiddels gelukt met je betaling? Ik hoor het graag.

22 juni 2012 om 18:34
diomedus Gebruiker

Admin, kun je ook in gaan op de bovenstaande vragen?

Bedankt

22 juni 2012 om 18:46
glenndegroote Gebruiker

Dit is een meer dan degelijk product. Ik kocht er onlangs een op Collishop. Houdt zeer lang goed warm en je kan hem prima schoonmaken. Voor deze prijs, niet twijfelen! Koud nog niet getest.

Dop moet er idd af vooraleer te schenken.

* Ik heb er dus al een :D

22 juni 2012 om 19:01
woc38 Gebruiker

Misschien kun jij dan wat meer info geven. Ik zoek een relatief kleine thermosfles om koffie mee te nemen in de trein. Ik wil dan eigenlijk alleen een dop eraf willen draaien en daarna uit die fles kunnen drinken. Ik heb namelijk geen zin in dat gedoe met een mokje dat dan weer vies is etc. Wat ik dus vooral wil weten, is het ding te gebruiken om rechtstreeks uit te drinken (is de rand dus een beetje minder scherp gemaakt.

Ik heb geen voorkeur voor die thermosbekers die je vaak ziet: een onhandige bolle vorm om in je tas mee te nemen en heel vaak zit de deksel niet goed vast (drukdeksel) of zit er een lipje op dat makkelijk losgaat. Ik moet de boel eerst nog op de fiets meenemen naar het station en wil voorkomen de koffie de binnenkant van de tas instroomt. Vandaar dat ik een voorkeur heb voor zo’n smalle versie.

22 juni 2012 om 20:11
Pietsma Gebruiker

Dank voor de feedback. Betreft dit echt hetzelfde type? Dus de volledige dop moet er worden afgedraaid alvorens te kunnen schenken? Er zit geen tuitje in de draaidop om te schenken, waardoor voor het schenken niet de volledige dop eraf hoeft t.g.v. de isolatie? Dan is dit een beetje in strijd met de uitkomst van de speurtocht van mij en dhhdante hierboven, waar wel een tuit/schenksysteem in verwerkt zit..

22 juni 2012 om 20:10
Febe05 Gebruiker

ziezo besteld is zeer handig om mee te nemen op vakantie . voor drinkjes koud te houden voor de dochter.

22 juni 2012 om 22:25
Pietsma Gebruiker

Moet toch even kwijt dat ik het jammer vind dat iBood zich niet in bovenstaande discussie mengt (v.w.b. duidelijkheid scheppen omtrent aangeboden type). Jullie verkopen een product, er ontstaat enige onduidelijkheid, en er wordt niets over gecommuniceerd. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet als zeikerd overkomen. Ben inmiddels een jaar op de hoogte van iBood, met enige regelmaat besteld en tot op heden over het algemeen heel tevreden.

22 juni 2012 om 23:16
whengel Gebruiker

Helemaal met bovenstaand commentaar eens! Waar blijft de uitleg van de Admin?

23 juni 2012 om 00:02
Pietsma Gebruiker

Gelukkig, dacht al bijna dat het aan mij lag… :) Ik heb uiteindelijk toch maar besteld (2 sets), en zie wel wat ik precies ontvang. Het moge duidelijk zijn dat indien de specs uiteindelijk afwijken van hetgeen is geadverteerd, de flessen indien ze niet bevallen binnen zichttermijn retour gaan. Dan ga ik er vanuit dat iBood tot volledige refund overgaat, incl. de kosten voor de retourzending die normaal voor onze rekening komen.

Kom op iBood, enige menging in vragen lijkt mij geen overbodige luxe. Ik ben beter van jullie gewend!! :)

23 juni 2012 om 12:44
peetpp Gebruiker

Heb ze ook besteld en denk wel dat de specs kloppen, alleen Thermos heeft zoveel modellen die op elkaar gelijken dat ook ik niet zeker ben over welk model het gaat. Denk dat het over de reeks QS 1904 gaat en dan kloppen de specs. Voordeel van iBood is wel dat er een productforum bestaat, zie je niet bij veel internetshops. En ook annuleren gaat vlotter dan bij de meeste internetshops. Heb al enkele keren geannuleerd vooraleer het artikel was verzonden (impulsaankoop, minder goede reviews) en steeds mijn geld terug binnen de week, meestal zelfs na 2 werkdagen op mijn bankrekening in België. Bij terugzending duurt het wel langer en dien je normaal de verzendingskosten zelf te betalen behalve indien het artikel defect is bvb of een foutief artikel.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.