24 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Greenpan Sienna 3D Koekenpannenset

Greenpan Koekenpannenset

Een set van drie Greenpan koekenpannen voor nog gezonder koken. Daar hoef je toch niet lang over na te denken?

Specificaties

Merk: Greenpan
Type: Sienna 3D Koekenpannenset
Garantie: 2 jaar

• Thermolon anti-aanbaklaag
  • Alle hittebronnen én inductie
  • Pannen speciaal voor vlees, eieren of groente/vis

Materiaal: aluminium
Geschikt voor: elektrisch, gas, halogeen, inductie en keramisch

Inhoud:
1x Koekenpan 20 cm
1x Koekenpan 24 cm
1x Koekenpan 26 cm

24 maart 2019 om 01:28
JMS Products Gebruiker

Hier een slechte ervaring met de pannenkoeken/ ei pan. De steel van de pan wordt gloeiend heet  zo heet dat we ons er al een paar keer aan verbrand hebben. Geen aanrader dus..

Beantwoorden

24 maart 2019 om 06:26
Wirit Gebruiker

Daar twijfel ik aan JMS.. heb verschillende Green pannen, nooit een warm handvat, ben je zeker dat de opwarming of vlam van jouw kookvuur niet te hard staat ? Fout die wel meerdere mensen maken, een vlam mag bvb. nooit over de zijkant van een pan gaan tijdens het koken, verloren energie en aanbranden van het vet op de zijkanten. (..??)

Beantwoorden

24 maart 2019 om 13:56
SuperSofie Gebruiker

Ik heb die pan al twee jaar en totaal niet gehad, gebruik hem bijna dagelijks. Misschien een productiefout…?

Beantwoorden

24 maart 2019 om 06:20
Cybercop Gebruiker

Slechte ervaring mee. Na 2 maanden is de anti aanbaklaag niet meer goed. Dan mag alles aanbakken ????

Beantwoorden

25 maart 2019 om 10:57
Moderator Jim Moderator

Dit klinkt redelijk snel Cybercop!

Heb je hierover contact gehad met iBOOD?

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

24 maart 2019 om 07:20
Hatti Gebruiker

Mogen de pannen de oven in?

Beantwoorden

24 maart 2019 om 11:31
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Hatti,

Ik heb dit niet kunnen achterhalen, dus ga het navragen.

Beantwoorden

24 maart 2019 om 13:57
SuperSofie Gebruiker

Ze hebben een plastieken handvat dus uiteraard niet…

Beantwoorden

24 maart 2019 om 07:44
pier66 Gebruiker

Ronduit slechte kwaliteit: na enkele maanden vlekken op de antikleeflaag en bakt alles direct aan. Reinigingsinstructies nochtans gevolgd. Steel wordt idd zeer warm. Nooit meer!

Beantwoorden

24 maart 2019 om 08:01
riktenwolde Gebruiker

Hier ook hele slechte ervaringen. Gelijk aan mensen die eerder gereageerd hebben. Na 10x gebruiken is de anti aanbaklaag onbruikbaar en kun je geen eitje meer bakken in deze pannen.

Beantwoorden

24 maart 2019 om 09:37
Fezman Gebruiker

In tegenstelling tot de anderen hierboven ben ik tevreden over de pannen. Heb ze een klein jaar geleden gekocht en dagelijks in gebruik. Geen problemen met een hete steel of de antiaanbaklaag. Ben er nochtans niet speciaal zuinig op. Ze staan gestapeld in een keukenlade en worden in de vaatwasser gereinigd. Kortom prima pannen.

Beantwoorden

24 maart 2019 om 09:40
Thijsjeurissen Gebruiker

Voor het evenwicht; ik heb veel betere ervaringen, het zijn fijne pannen om mee te werken. Duurzaamheid is echter wel  een ding, je moet ze goed blijven schoonmaken, maar ca. een jaar (echf niet na een paar keer gebruiken) intensief gebruik beginnen ze wel definitief vies te worden en meer aan te bakken.

Beantwoorden

24 maart 2019 om 10:44
edweerdt Gebruiker

Dan toch ook maar even voor het evenwicht. Eten bakt vrijwel altijd aan in de pan die ik nu gebruik heb, al vanaf het begin. Dit is tijdens het bakken ook wel weer los te krijgen, maar het object in de pan heeft dan al schade opgelopen. Ook bij deze pan wordt het handvat ontzettend heet. Deze is hol en geleid zeer goed, een soort schoorsteen. En dit is bij gebruik op een passende pit.

Beantwoorden

24 maart 2019 om 10:48
StephanO_NL Gebruiker

Ik kan mij gelukkig niet scharen achter de negatieve ervaringen.

Die van ons zijn 2,x jaar oud. Het zijn lekker zware pannen, de steel kan inderdaad wat warm worden, maar niet hinderlijk warm. Ook qua aanbaklaag nog geen problemen ondervonden! ik zou het zo weer aandurven.

Beantwoorden

24 maart 2019 om 15:08
jovanotto Gebruiker

Ook bij mij binnen een maand totaal onbruikbaar en bakt alles aan

Eigenlijk geloofde ik niet meer in pannen met zo’n anti teflon bodem maar toch maar wat meer besteed aan Tefal en die kun je jaren gebruiken maar bakken nooit aan

Beantwoorden

24 maart 2019 om 15:17
iprchris Gebruiker

Ik denk dat diegene waar alles aanbrand geen koksopleiding hebben. Ik raad aan stalen horeca pannen te kopen die kun je niet verpesten. Ik raad aan rustig te bakken en wat al gezegd is niet te grote vlam. Als ik sommige verhalen lees ben ik blij dat ik daar nooit hoef te eten. Ik vraag me af hebben ze wel van die pannen? Ik denk eerder van de action!

Beantwoorden

25 maart 2019 om 10:53
Moderator Jim Moderator

Dank voor de tips iprChris!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

24 maart 2019 om 16:44
jdco123 Gebruiker

ik heb vorige keer deze set gekocht; niet geheel positieve ervaring

de kleinste pan is onbruikbaar op inductie, de andere werkten wel op een inductiekookplaat

verder hebben de pannen een zeer ruwe onderkant. het lijkt wel schuurpapier.  kans op krassen op de plaat van het inductiekookvuur is dus reëel!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.