25 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Emile Henry Tajine | 2.5 Liter

Emile Henry Tajine | 2.5 Liter

Ervaar de smaak van Noord Afrika! Van pruimen en amandelen tot koriander en kaneel, deze ingrediënten komen het beste tot hun recht met een traditionele tajine.

Specificaties

Merk: Emile Henry
Type: Tajine (2.5 L)

• Handgemaakt in Frankrijk
  • Geschikt voor de oven
  • Vaatwasmachinebestendig

Gebruik

• Geschikt voor gas, elektrisch, halogeen, barbecue, oven en magnetron (niet voor inductie)
  • Vaatwasmachinebestendig

Fysieke eigenschappen

• Inhoud: 2.5 liter
  • Materiaal: Flame Ceramic
  • Afmetingen: 320 mm (diameter) x 190 mm (hoogte)
  • Gewicht: 2.9 kg
25 maart 2019 om 08:40
meemai Gebruiker

Pfff is er eens een hele mooie deal is er geen gratis verzending actie. Laatst werd ik er nog mee plat gegooid.

Even over nadenken maar is een mooi ding lijkt me!

25 maart 2019 om 10:01
Susantigoon Gebruiker

Houd je centen maar in je zak en wacht op een mooie pannen-deal hier.

De vorm, en dan ook nog alleen als je als je dat ding ècht decoratief vindt, is het enige aspect waaraan je iets positiefs kunt ontlenen bij een tahine. Voor de rest zijn het onhandige ondingen, ruimtevreters in de kast en voor ovens vaak ook te hoog.

We hebben er veel mee geëxperimenteerd en vergeleken, maar met een –goede– stoofpan (Le Creuset, Pyrex, Demeyere) met punten aan het deksel ben je veel flexibeler en daarbij smakelijker. De onze heeft nog wel een tijdje kruidenpot voor basilicum mogen zijn…

25 maart 2019 om 10:07
meemai Gebruiker

Het mooie vind ik dat je erin kan slowcooken en ben ook gewoon een pan van een pan gerechten. Heb echter een Le Creuset gietijzeren braadpan een signature. Vaak doe ik het deksel dan opzij en dan lukt het ook wel… Maak ik bijvoorbeeld Rendang en zo in.

Deze Tagine zou ik wel willen proberen om eens hele andere dingen mee te maken. Als ik hem ergens moest zetten zou dat sowieso de kelder worden denk ik, maar inderdaad hij neemt veel ruimte in.

Dus eigenlijk zeg je dat mijn Le Creuset het beter gaat doen dan die Tajine?

25 maart 2019 om 16:26
brancop Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Reclame maken voor andere bedrijven is niet toegestaan.

25 maart 2019 om 17:05
brancop Gebruiker

Was geen reclame, gewoon een verwijzing dat er daar geen port kosten meer moeten betaald worden, mensen worden slimmer he, maar het besef bij jullie is hardleers.. Ik hoop dat het nu ook bij jullie gaat doordringen, enfin bij de top, jij kan er niks aan veranderen. Dus Ibood TOP ;-)

25 maart 2019 om 17:18
meemai Gebruiker

Was die elders goedkoper zelfde prijs?

Afijn ik koop hem denk ik toch niet die 6 euro verzendkosten verpesten het voor me. 
Snap Ibood soms niet bij de hunt doen ze dozen voor 100 euro weg met producten die 600 waard zijn, maar gratis verzenden is niet te incorporeren of zo.

25 maart 2019 om 17:32
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag meemai,

Verzendkosten zijn nooit gratis en ook bij aanbieders die gratis verzending hebben, zitten die kosten bij de prijs in. iBOOD kiest ervoor hier transparant over te zijn en het voordeel is dat je ook maar één keer de verzendkosten betaalt. Ook wanneer je meerdere deals tegelijk bestelt. Mocht je de deal inclusief verzendkosten ergens anders goedkoper vinden, dan mag je dit altijd delen op het forum met een directe link.

25 maart 2019 om 17:56
brancop Gebruiker

En toch Niek verkracht je hier de waarheid.. Ok iemand zal en moet de verzendkosten betalen, maar de verzendkosten swingen hier de pan uit, Een klein pakje of zelfs brievenbus post betaal je hier een fractie x3. Dus wie betaalt wat wie zijn winst?? Een deal is pas te vergelijken als er exact dezelfde “deal” is op die ander site, wat dus nooit het geval is.. Jullie schermen met zoveel % korting, dat is echt niet juist he, en je weet dat ook, het is het totaal aan kosten wat je moet in rekening brengen, enfin ik vindt het oneerlijk. punt aan de lijn. Zoals gezegd dus, mensen blijven niet naïef en dom waar jullie in de begin jaren furore mee maakte.

25 maart 2019 om 18:20
meemai Gebruiker

Op zich zijn er ook zat winkels die dezelfde winkelprijs hanteren als webshop prijs. Wellicht zitten de ‘verzendkosten’ dan ook verpakt in de prijs voor mensen die kopen in de winkel maar ik vind 6 euro verzendkosten best hoog. Soms denk je oh leuke deal maar dan krijg je dat weer.

Edited by: Paul
als je een winkel vind die dezelfde prijs hanteert als de aangeboden deal, dan mag je dat gerust aantonen

25 maart 2019 om 18:28
brancop Gebruiker

Neen meemai dat zijn dan winkels die en beetje minder “winst” maken door hetzelfde product te laten leveren.. Maar wel een extra verkoop via het net kunnen doen.

25 maart 2019 om 19:20
meemai Gebruiker

In ieder geval denk ik dat ik de Tajine laat schieten. Ik twijfel nog steeds maar ach…

25 maart 2019 om 19:48
Moderator Niek Moderator

Goedenavond brancop,

Ik weet niet of ik je helemaal goed begrijp, maar veel deals die op iBOOD voorbij komen zijn ook wel online te vinden. Wanneer je dan vergelijkt, dan zal iBOOD ook inclusief verzendkosten voordeliger zijn. Wanneer dit niet het geval is dan mag het hier inclusief link op het forum geplaatst worden.

Wat ik bedoelde met het voordeel van de verzendkosten hier, is dat bij webshops die gratis verzending hebben, de verzendkosten al in de prijs van het product verrekend is. Wanneer je daar meerdere producten bestelt, dan betaal je dus met ieder product mee aan de verzendkosten. Hier bij iBOOD kun je meerdere deals combineren en dan betaal je maar één keer de verzendkosten.

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de oorspronkelijke prijs van het product toen hij voor het eerst uitkwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Mocht je hier nog vragen of opmerkingen over hebben dan mag je altijd een mail sturen naar community@ibood.com.

26 maart 2019 om 07:57
brancop Gebruiker

Neen idd Niek je begreep mij niet te goed.. Ik spreek over een “deal” Als er op een andere ” fly deal site” bv gelijkertijd hetzelfde product wordt aangeboden, wat nooit is. vb: twee winkels verkopen hetzelfde product, de ene winkel zet het in reclame “deal” de andere winkel niet, dan vergelijk jij. Twee maanden later zet de andere winkel hetzelfde product in reclame “deal”, nu is winkel één weer de duurste.. Verzend kosten zijn ook altijd duurder dan dat ik bv een pakje verstuur, dikwijls factor 3. Dus in reclame of bijna uitgerangeerde producten die hier verkocht worden met normale geen “deal reclame” op andere sites vergelijken is niet juist. Enfin ik zou er komaf mee maken.. Advies prijs is nog zoiets belachelijk, nooit maar dan ook nooit is jullie adviesprijs ooit echt betaald geweest, de naïeve kopers krijgen dat ook door en beginnen dat ook belachelijk te vinden..

26 maart 2019 om 23:17
Moderator Paul Moderator

Het verzendtarief omvat meer dan alleen de frankering van het pakketje. Ook de kosten van magazijn, verzendklaar maken, verpakking, etc zit hierin verwerkt. Zo gezien dus best een gunstig tarief. :)

25 maart 2019 om 10:23
jaybee29 Gebruiker

Doet zo’n tajine het op inductie?

25 maart 2019 om 10:26
BroeckieBood Gebruiker

deze niet, maar er bestaan er die wel compatibel zijn

25 maart 2019 om 10:26
meemai Gebruiker

Gebruik

Geschikt voor gas, elektrisch, halogeen, barbecue, oven en magnetron (niet voor inductie)

25 maart 2019 om 10:31
Moderator Jim Moderator

Hi Jaybee,

Zoals hieronder aangegeven, is deze niet geschikt voor Inductie!

Groet,

Jim

25 maart 2019 om 10:27
BroeckieBood Gebruiker

Een tajine in de oven = no go: het hele concept van onderaan warmer dan bovenaan – waardoor je bovenaan condens krijgt – gaat hierdoor helemaal verloren

25 maart 2019 om 20:05
kristade Gebruiker

Ik vind deze tajine wel interessant, vind het alleen jammer dat bestellingen niet samen kunnen gevoegd worden.

Ik heb gisteren nog iets gekocht en zou fijn zijn als ik dit zou kunnen samenvoegen zodat ik deze keer de verzendingskosten bespaar.

Soms zie je kortingscodes op het net voor gratis verzending,maar deze werken voor geen meter…

25 maart 2019 om 23:26
Moderator Paul Moderator

Kortingscodes die je elders op het net vindt, zijn in de meeste gevallen niet door iBOOD uitgegeven. Die websites pretenderen onterecht dat het korting bij iBOOD oplevert en dat is erg vervelend. Vooral voor degene die denken korting te kunnen krijgen, maar ook voor iBOOD die daar op aangesproken wordt maar er weinig tegen kan doen.

25 maart 2019 om 20:07
Cortezz Gebruiker

wel zo gemakkelijk –> dit zinnetje kan je beter achterwegen laten. Mensen zullen zelf wel beoordelen of het zo gemakkelijk is. Voor mij allesinds niet. Werkt niet op inductie.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.