28 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Joseph Joseph Index Snijplankenset

Hakken, snijden, fileren: het gebeurt allemaal op je snijplank. Wil je dit zowel veilig als in stijl doen? Dan is Joseph Joseph perfect voor jou.

Specificaties

Merk: Joseph Joseph
Type: Snijplankenset (Keuze-optie)

• Kies tussen RVS en kunststof
  • Vier of zes losse snijplanken
  • Een plank per voedselgroep

RVS set met 4 snijplanken (JJ600957)

• Anti-slip onderzijde & vaatwasserbestendig
  • Materiaal snijplanken: Polypropyleen
  • Materiaal houder: Roestvast staal
  • Afmetingen: 38.1 x 8.3 x 24.6 cm
  • Gewicht: 3521 gr

Kunststoffen set met 6 snijplanken (JJ600698)

• Anti-slip onderzijde & vaatwasserbestendig
  • Materiaal snijplanken: Kunststof
  • Materiaal houder: Kunststof
  • Afmetingen: 33.7 x 10.5 x 23.5 cm
28 maart 2019 om 06:48
9000junglist Gebruiker

Zijn de planken even groot bij 4  of 6 stuks? Of is het enkel de behuizing die groter is?

Beantwoorden

28 maart 2019 om 07:35
Varg007 Gebruiker

Die van de RVS set zijn groter. Iets kleiner dan de behuizing natuurlijk anders passen ze er niet in.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 09:37
Moderator Jim Moderator

Klopt Varg!
(Zie ook de afmetingen in de omschrijving, ze zijn iets groter, niet allen de behuizing)

Groet,

Jim

Beantwoorden

28 maart 2019 om 08:08
dimyke Gebruiker

Deze set op iBood MET mes was in November *knip* (ik heb ze toen gekocht).

Gewoon ter informatie… Als het dezelfde deal was, had ik hem aangeraden aan mijn broer maar niet dus.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 08:08
dimyke Gebruiker

Dat terzijde is het een heel fijne set om mee te werken. Grote stevige planken, leuke aanvulling in de keuken

Beantwoorden

28 maart 2019 om 08:13
Varg007 Gebruiker

*deze dealprijs* is nog steeds niet duur voor deze mooie en goede set snijplanken.

Edited by: Paul

Beantwoorden

28 maart 2019 om 09:39
Moderator Jim Moderator

Hi Dimyke!

Helaas mogen dealprijzen niet op het forum genoemd worden! 
Soms kunnen inkopers betere deals fixen! Dus kan gebeuren! Als je hem ergens goedkoper ziet, dan hoor ik het graag!

Groet,

Jim

Beantwoorden

28 maart 2019 om 10:03
dimyke Gebruiker

Ik heb het nog eens vergeleken, het gaat om een andere set die er bijna hetzelfde uit ziet. My bad..
Blijkbaar is het woordje ‘index’ belangrijk. De snijplanken in deze deal zijn groter.
De vorige snijplanken waren: http://www.ibood.com/home-living-be/nl/product-specs/42856/154826/joseph-joseph-snijplankenset-chefsmes.html

Hoe dan ook, ik gebruik ze dagelijks en het zijn fijne snijplanken.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 10:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dimyke,

Kan gebeuren ze lijken ook zoveel op elkaar ;-) Leuk om te horen dat ze goed bevallen!

Beantwoorden

28 maart 2019 om 11:03
Webkingroy Gebruiker

*knip*.

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Dat is een ander formaat set

Beantwoorden

28 maart 2019 om 12:17
Blaat78 Gebruiker

Zijn de genoemde maten inclusief of exclusief de behuizing?

Beantwoorden

28 maart 2019 om 13:34
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Blaat78,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 13:42
Blaat78 Gebruiker

En voor de zekerheid: inclusief of exclusief het tabje aan de bovenkant van de snijplank. Het geheel moet namelijk in een lade passen.

Dank alvast!

Beantwoorden

28 maart 2019 om 16:17
Moderator Niek Moderator

De afmetingen zijn inclusief behuizing. Of het tabje ook meegerekend wordt vraag ik nog even na!

Beantwoorden

28 maart 2019 om 18:08
robinkorbmacher Gebruiker

Hoi Niek, heb je al antwoord?

Beantwoorden

28 maart 2019 om 20:07
Moderator Niek Moderator

De afmetingen zijn inclusief het tabje.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 22:59
Blaat78 Gebruiker

Thanks!

Beantwoorden

28 maart 2019 om 13:55
MrZapper61 Gebruiker

Goedendag,

als je er 2  (of meer) neemt moet je dan voor elk exemplaar verzendkosten betalen, of is het een keer voor totaal aan bestelde artikelen?

Beantwoorden

28 maart 2019 om 14:32
Moderator Jim Moderator

Hi MrZapper!

Dit kan! Als je na het plaatsen van de eerste in je winkelmandje op ‘Verder winkelen’ klikt, kan je de tweede toevoegen!

Groet,

Jim

Beantwoorden

28 maart 2019 om 17:02
s.vanrossem Gebruiker

Hoi, is de buitenkant mat of glanzend? De vorige deal tijdens de hunt hadden we deze ook gekocht en kregen we de glanzende, terwijl deze anders was getoond.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 20:09
Moderator Niek Moderator

Goedenavond s.vanrossem,

Dit heb ik helaas niet kunnen achterhalen. Ik kan het morgen wel voor je navragen. Mocht je aankoop hier van af hangen, dan kun je hem nu eerst bestellen en morgen eventueel kosteloos annuleren. Laat maar even weten of ik het voor je na moet vragen.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 20:58
MPH1956 Gebruiker

Ik heb zojuist deze planken besteld. Mijn bedoeling was van beide soorten 1. Als ik nu terug kijk lijkt het er op dat ik twee dezelfde heb besteld. Kunt u dat nagaan en indien ik onbedoeld twee gelijke heb besteld dat veranderen in 1 met kunstof en een met metalen houder. Ik wil twee maten sets namelijk.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 21:01
MPH1956 Gebruiker

Het betreft bestelling SO2991433

Beantwoorden

28 maart 2019 om 21:04
MPH1956 Gebruiker

En dit staat er in de bevestigingsmail

Producten
Verwachte verzending
Aantal
Prijs

1 april 2019
1x

1 april 2019
1x

Beantwoorden

28 maart 2019 om 21:38
Moderator Paul Moderator

De bevestigingsmail geeft slechts een beknopte omschrijving, maar als je de bestelling opzoekt via Mijn iBOOD zul je wel kunnen zien welke varianten je gekocht hebt.

Bovendien zouden er niet 2 productregels staan als het om 2 dezelfde producten gaat. Dan zou er 1 regel staan met aantal 2x. Dus zo te zien is het goed gegaan (maar ik kan als moderator niet in jouw bestelgegevens kijken).

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.