16 augustus 2012 om 00:00
iBOOD

Elvis Presley Ultimate Film Collection box

One for the money, two for the show! Elvis Presley, the king of Rock! Lang geleden werd hij geboren in het plaatsje Tupelo in Mississippi en op zijn elfde jaar begon hij met muziek maken. Zijn moeder kocht voor zijn elfde verjaardag een gitaar voor hem in plaats van een nieuwe fiets. Enkele jaren later maakte hij zijn eerste singles in de welbekend Sun Studio, het idee achter de singles was om ze cadeau te geven aan zijn moeder nadat deze op vinyl waren gezet. Vanaf hier ging het allemaal in een sneltreinvaart in 1954 werd dan ook de eerste officiële plaat opgenomen. Er gebeurt natuurlijk in de tussentijd nog van alles en nog wat. Voor iedereen die de legende van Elvis niet zo goed kent maar wel een ontzettende fan is of juist graag veel meer wil weten is deze Ultimate film collection box samengesteld. In deze box vind je maar liefst 9 klassieke Elvis-films, een DVD met “gloednieuwe” concertopnamen, een nieuwe CD met zeldzame muzikale momenten van Elvis en exclusief archief materiaal. Zoals een kopie van het door Elvis geschreven script van “Jailhouse Rock”. Ook vind je in de box 6 mooie productie foto’s van 20 bij 25 en tien herdrukken van 12 bij 18 van de originele filmposters zoals “Black Leather”. Als klap op de vuurpijl zitten er nog vertrouwelijke filmdossiers van Colonel Tom Parker bij. Dit was de manager van Elvis Presley, met als grappig detail dat deze man in Breda onder de naam Andreas Cornelis (Dries) van Kuijk ter wereld kwam. Haal daarom vandaag precies 35 jaar nadat de legende overleed deze fenomenale en ontzettend uitgebreide Ultimate Film Collection Box in huis.
  • Type: Elvis Presley Ultimate Film Collection box
  • Een kijk in het leven van de fenomenale legende, de King of Rock
  • Inhoud Box:
  • - Jailhouse Rock DVD
  • - It Happened At The World's Fair DVD
  • - Viva Las Vegas DVD
  • - Double Trouble DVD
  • - Harum Scarum DVD
  • - Spinout DVD
  • - Speedway DVD
  • - The Trouble With Girls DVD
  • - Elvis: That's The Way It Is special edition DVD
  • - Black Leather DVD
  • - Elvis: Movie Music Performances DVD
  • - 1 CD met zeldzame Elvis-nummers
  • - Exclusief archiefmateriaal
  • - 6 productiefoto's (20 bij 25 cm)
  • - 10 herdrukken van filmposters (12 bij 18 cm)
  • Dit alles komt samen in een prachtige luxe bewaardoos!
16 augustus 2012 om 00:15
pindapikkie Gebruiker

The king is dead long live the the king! De beste man is al jaren dood maar dat doet mijn nichtje helemaal niets. Zij heeft echt al die Elvis dingen zowat. Misschien dat i kdeze koop als kado voor haar

16 augustus 2012 om 00:20
lilspark Gebruiker

Ter nagedachtenis van The King zijn 35-jarig overlijden. Mooie iBood!!

16 augustus 2012 om 00:24
creto Gebruiker

Is hij al zo lang dood? Ik kan me nog wel herinneren dat mijn vader naar die platen luisterde. die was er helemaal wild van.

16 augustus 2012 om 00:32
Williewilwel Gebruiker

Elvis een ware held, samen met de beatles en bob dylan heeft ie toch wel een beetje de moderne muziek bepaalt. Leuk dat er dan sites aandacht besteden aan de beste man.

16 augustus 2012 om 01:51
Doefke77 Gebruiker

Check! Dan toch nog net op tijd een verjaardagskado voor mijn moeder!

16 augustus 2012 om 07:20
micasasucasa Gebruiker

Het is dat ik geen fan ben van dit soort muziek maar het is wel een leuke aanbieding als je er van houd. Als het een bob dylan set was had ik em direct gekocht.

16 augustus 2012 om 08:08
sandra_vdv Gebruiker

Net 1 gekocht voor mijn vader .

16 augustus 2012 om 08:15
Ben Naaktgeboren Gebruiker

Mooie set, best grappig dat ie en zong en films maakte. Alleen jammer dat hij op een gegeven moment tegen zijn zin allerlei optredens deed en stomme liedjes maakte omdat het snel geld moest opleveren voor zijn managers.

16 augustus 2012 om 08:40
tonius Gebruiker

Gekocht mooie deal! 29 augustus (geboortedatum) dan maar één van Michael Jackson?

16 augustus 2012 om 08:52
pauel Gebruiker

Edit by Renate
Dit is niet hetzelfde product.

16 augustus 2012 om 09:13
yesz Gebruiker

Dat is niet dezelfde box.

16 augustus 2012 om 09:14
sandra_vdv Gebruiker

wou ik net zeggen , het zijn muziek cd’s

16 augustus 2012 om 09:43
dearon14 Gebruiker

ik kan em alleen vinden vanaf 106 euro.. dus erg mooie ibood!

heb em gekocht voor mn vader.. heb em wel eerst even moeten vragen gezien hij als fan al zoveel heeft!

vind het alleen wel jammer dat er niet wordt vermeld welke nummers er op de CD staan..

want mijn vader heeft al vaker een CD gekocht van Elvis met “nooit eerder uitgebrachte” nummers ed, maar die had hij toch allemaal al wel..(hij is nu dus erg benieuwd of hij dit nu ook al heeft, of toch nog niet..)

16 augustus 2012 om 15:39
Joehoe1988 Gebruiker

Ik heb ‘m ook besteld voor m’n paps. Hopelijk is hij er blij mee!

16 augustus 2012 om 16:02
smetjesmee Gebruiker

Mooie ibood!

Gekocht voor mijn ma… zal ze content mee zijn!

16 augustus 2012 om 22:10
nancytje Gebruiker

gekocht voor mijn stiefvader.

een mooi toekomstig kerstcadeau al

16 augustus 2012 om 22:11
nancytje Gebruiker

graag de volgende van Michael Jackson .

kan ik dan ook cadeau geven

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.