17 augustus 2012 om 00:00
iBOOD

Ruco droogrek met maar liefst 3 afzonderlijke neerklapbare droogvlakken

Het is jammer genoeg niet elke dag zo mooi weer als we allemaal zouden willen. Dus de was buiten aan de lijn hangen is helaas niet altijd een optie en sommige van ons hebben überhaupt die optie niet omdat ze geen tuin hebben. Uiteraard is er een snelle oplossing voor door middel van een droogrekje. Vaak zijn deze erg onhandig en heb je meteen allerlei verschillende plekken nodig om deze op te hangen. Als je dan een beetje klein woont, is dit natuurlijk geen ideale oplossing. Daarom is er een nieuwe oplossing die er ook nog eens gewoon mooi uit ziet! Het Ruco droogrek met 3 lagen waar je al jouw kleding aan kunt hangen. Het droogrek is gemaakt van aluminium en kunststof en roest dus niet. Of eigenlijk wel, maar slechts 1 keer en daarna nooit meer. Bij aluminium is het namelijk het doffe laagje roest wat voor de bescherming van het metaal zorgt. Het rek heeft 3 lagen daardoor kun je in een betrekkelijke kleine ruimte heel veel was ophangen. Met de handige clips kan het rek aan de muur worden bevestigd of over een deur of rand worden gehangen. Doordat het rek inklapbaar is, hoef je deze niet altijd weg te halen van de plek waar deze hangt. Dit scheelt je een hoop onnodig sleepwerk. Want wat is er nou mooier dan even snel de rekjes omhoog klappen als je de was wilt ophangen? En de rekjes weer omlaag als de was droog is? Of je nu klein behuisd bent of juist niet, dit Ruco droogrek is sowieso een geniale oplossing voor jouw probleem met het was ophangen!
  • Merk: Ruco
  • Type: Droogrek
  • De oplossing voor iedereen die te weinig ruimte heeft om de was op te hangen!
  • Materiaal: Aluminium en kunststof
  • Verstelbare hoogte: D 25 x B 43 x H 82 - 100 cm
  • Totaal 9 Meter Drooglengte!
  • Wettelijke garantie 2 jaar

Vandaag is er op het iBOOD Home & Living Forum een Official Product Expert aanwezig!
De Official Product Expert is een vertegenwoordiger van de fabrikant en zal om

12:00 uur
15:00 uur
17:00 uur

aanwezig zijn om al jullie vragen te beantwoorden.

Begin je vraag aan de Official Product Expert met:

@Ruco-Expert

Wil je een uitleg over de specificaties van het product of wil je weten of de iBOOD van de dag compatibel is met een product dat je al in huis hebt? Dan kun je deze vragen direct aan de Official Product Expert stellen zodat je in no-time een duidelijk en goed antwoord hebt!
Let wel; Je kunt gedurende de Product Expertsessie vragen stellen die gerelateerd zijn aan het aangeboden product. Om de productdiscussie overzichtelijk en on topic te houden, worden alleen vragen behandeld over het product zelf. Als vanzelfsprekend dien je je aan de forumregels te houden om het voor iedereen leuk te houden. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan gesprekken met Product Experts of informatie die uit vragen voortkomt.

footer

17 augustus 2012 om 00:09
brittDekker Gebruiker

Das handig ik woon op een tussenverdieping. Zo kan ik mooi mijn was kwijt. Ik heb namelijk anders altijd 3 rekken her en der hangen..

17 augustus 2012 om 00:14
tattoos Gebruiker

Huh roest wel? maar das toch niet goed? Of omdat ie juist maar 1x roest?

17 augustus 2012 om 06:54
peagreen Gebruiker

De doffe grijze laag op aluminium artikelen komt door oxidatie, dus technisch mag je het roest noemen, maar het is niet bruin, schilfert niet los en verziekt dus niet je wasgoed zoals je zou hebben met roestig ijzer. Daar heb je dus geen last van.

17 augustus 2012 om 00:24
Peukebeuke Gebruiker

Hmm een maatje van mij heeft zo een ding, hij vind het erg handig. maar ja is ook niet gek als je op een studentenkamertje woont hehe

17 augustus 2012 om 00:33
Dumdumdumdum Gebruiker

Ongeloveloos.. Waarom bedenk ik niet een keer zo een simpel iets wat zo handig is, dan kan ik eens rijk worden!

17 augustus 2012 om 02:20
rsvanbaalen Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van het pakket?

Ik woon niet in Nederland en wil het door familie mee laten nemen in het vliegtuig.

17 augustus 2012 om 09:54
Official Product Expert Ruco-expert Official Product Expert

De afmetingen zijn 54×29x9 cm. Deze kan dus makkelijk in een koffer.

17 augustus 2012 om 06:57
peagreen Gebruiker

Wij hebben sinds kort een nieuwe wasautomaat.

Super zuinig, onder andere omdat ie tot 7 kg in een keer kan wassen, maar dan moet je plek vinden om het allemaal te drogen want een droger hebben we niet en willen we niet.

Dit ga ik bestellen.

17 augustus 2012 om 08:07
dorus28 Gebruiker

op de plaatjes staat dat deze ook op de muur kan.

Is het dan noodzakelijk om in de muur te boren?

17 augustus 2012 om 09:59

Helaas is het inderdaad noodzakelijk om gaten in de muur te boren. Plakken zou niet stevig genoeg zijn. Het rek kan echter ook aan een deur gehangen worden zonder te boren.

17 augustus 2012 om 08:12
amimohei Gebruiker

zo te zien kan het niet anders.
maar hij zit er goed uit, die ga ik bestellen

17 augustus 2012 om 08:17
AnnaGraham Gebruiker

Ik hoef gelukkig niet altijd de was op te hangen maar dit is wel handig voor mijn vriend :P

17 augustus 2012 om 09:10
Greybow Gebruiker

Ik heb deze zelf in gebruik thuis, erg handig en bij de makro gehaald.
Bevalt erg goed, hangt altijd aan een deur in de gang.
Weegt haast niks dus verplaatsen doe je in een zucht wanneer nodig.
Verpakkingsmaat is vrij klein, alle onderdelen zijn los en kost je dus even wat knutseltijd.

17 augustus 2012 om 09:12
jokry Gebruiker

Ik wil graag weten of het gemonteerd geleverd wordt of als bouwpakket. Heb nl ooit een enkele versie gehad voor aan de radiator. Deze was erg gammel en de buizen bleven niet goed zitten waardoor het rek steeds uit elkaar viel. Ook boog het rek erg door als er iets aan hing. Dit ziet er nagenoeg hetzelfde uit, dus ik vrees het ergste…..

17 augustus 2012 om 09:56

Het artikel wordt geleverd als bouwpakket. Er gaan wel schroeven in, waardoor het een zeer stevig geheel wordt.

17 augustus 2012 om 11:57
jokry Gebruiker

Jammer, gezien mijn eerdere ervaringen heb ik er geen vertrouwen in. 3 kilo belasting is erg weinig. Eén badlaken en je rek is “vol”

17 augustus 2012 om 09:53
jesjebesje Gebruiker

Besteld! Een plastic geval die ik had, begon kapot te gaan en was op zoek naar iets handigs! Kwam dus als geroepen! Ik ben benieuwd!

17 augustus 2012 om 10:07
klad Gebruiker

Wat is het maximaal belastbaar gewicht van het droogrek?

17 augustus 2012 om 10:24

Het belastbare gewicht per laag is 1 kg. Dus totaal 3 kg.

17 augustus 2012 om 10:08
MikeGSM Gebruiker

@Ruco-expert:

Ik wil hem graag aan mijn doush cabine hangen.
Wat de de breete van de beugeltjes die je over de rand van je doushcabine kan hangen?
Het is bij mij niet een gewone glazen plaat zoals op de foto, maar er zit een bredere aluminium rand om.

17 augustus 2012 om 10:23

De breedte van de beugels zijn 3,5 cm

17 augustus 2012 om 10:28
MikeGSM Gebruiker

Hmm dat zal vanavond thuis opmeten worden…
Zijn er eventueel andere beugels verkrijgbaar?

17 augustus 2012 om 10:35

Helaas zijn dit de enige beugels. Ze zijn breed genoeg om aan een deur te hangen, wellicht is dat een betere referentie.

17 augustus 2012 om 11:07
TonG Gebruiker

@Ruco-expert:

Belastbare gewicht per laag 1 kg? Dat gewicht heb je al bij twee natte handdoeken. Als ik de was uit mijn (4,5 kg) wasmachtine haal (niet zo’n hoogtoerige centrifuge) weegt die denk ik al gauw kilo of 9. Het drooggewicht van wasgoed per wasbeurt is bij doorsnee machines al gauw 5 – 6 kg, je kunt dus de helft van de was er droog aan hangen, en als de was nat is misschien een kwart of nog minder…

17 augustus 2012 om 12:25

Het is lastig om exacte gewichten te geven. Het gaat natuurlijk ook erom hoe de was verdeeld is. Sommige wasmachines centrifugeren ook beter, waardoor er ook meer was erop gehangen kan worden. De ervaring leert dat men één wasbeurt in een machine wel op het rek kwijt kan, ook qua gewicht. Hoop u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

17 augustus 2012 om 11:09
RayteBeest Gebruiker

is de kleur zoals op de foto ? dus grijs met grijs :) ?

30 augustus 2012 om 12:50
henrid Gebruiker

Ben ik nou gek of klopt er helemaal niets van dit product, want het is onmogelijk te monteren omdat veel dingen niet in elkaar passen!

17 augustus 2012 om 11:15
sverzijl Gebruiker

hm, ziet er handig uit, vooral dat inklapbare, maar ik zoek eigenlijk zoiets maar dan om over een design-radiator te kunnen hangen.  Zijn die er ook?

17 augustus 2012 om 12:05
jokry Gebruiker

Let op de afstand tussen de 3 lagen, deze is erg klein, dus alleen met klein wasgoed kan je alle drie de lagen benutten. Voor het normale wasgoed is de afstand te klein en kan je 1 of hooguit 2 lagen benutten. Waarbij je natuurlijk ook op de belastbaarheid moet letten.

17 augustus 2012 om 12:23
massietje Gebruiker

perfect voor mijn boxershorts dus! hahaha

die doe ik nooit in de droger ivm krimpen.

en aan de onderste laag kan ik dan wat shirts hangen die niet in de droger kunnen

perfect.

17 augustus 2012 om 12:10
RayteBeest Gebruiker

@expert > is de kleur zoals op de foto ? dus grijs met grijs :) ?

17 augustus 2012 om 12:15

Kleur is inderdaad grijs op grijs/zilver

17 augustus 2012 om 14:28
henrid Gebruiker

1 KG per laag is wel heel erg weinig. Dus als je er een pak melk op legt dan breekt ie al bijna? Het maakt natuurlijk ook uit of je een paar handdoeken aan de buitenkant of binnenkant hangt. Natuurkundig gezien zou je dan vlak tegen de achterkant wel meerdere kilo’s moeten kunnen hangen. Ik vraag me af waar die 1 KG op gebaseerd is, welke roede, en wat de zwakste schakel is?

17 augustus 2012 om 15:03

Daar heb je inderdaad gelijk in. Het is ook een indicatie en zoals gezegd moeilijk aan te geven, doordat er veel factoren zijn die hierop invloed hebben. Als fabrikant moet je helaas echter voorzichtig zijn om te hoge verwachtingen te geven. Zoals al eerder gezegd zijn de rekken stevig en kunnen een lading was wel aan.

17 augustus 2012 om 19:36
RayteBeest Gebruiker

is er nog iemand aanwezig ? Ik wil dit bestellen maar om de een of andere reden loopt het formulier moeilijk te doen over mijn Land (Nederland)

Ook wordt mijn geldige coupon code afgewezen!!

wat een gedoe. Ik ga proberen onder een andere account te bestellen en neem dan maandag wel contact op waarom mijn korting niet werkt!!

19 augustus 2012 om 13:16
Moderator Renate Moderator

Beste,de melding is enkel een notificatie dat je op moet letten dat je in het juiste land besteld. Er wordt namelijk niet verzonden van BE naar NL enz. Deze melding staat er altijd en je kunt gewoon doorgaan met bestellen.
Wat betreft je code. Deze kun je maar 1x in voeren, ga je naar de volgende pagina, dan is deze gemerkt als gebruikt.
De klantenservice kan je een nieuwe code bezorgen.

17 augustus 2012 om 19:50
RayteBeest Gebruiker

de bestelling is eindelijk gelukt! alleen mijn coupon van 15 euro wordt geweigerd. zie jullie mail naar customer service

30 augustus 2012 om 12:57
henrid Gebruiker

Waarom wordt mijn bericht niet geplaatst?

30 augustus 2012 om 13:00
henrid Gebruiker

Nu wel dus. Ben ik nou gek of klopt er helemaal niets van dit product, want het is onmogelijk te monteren omdat veel dingen niet in elkaar passen!

30 augustus 2012 om 13:27
henrid Gebruiker

Ik was dus gek, en heb blijkt dus wel te werken, gelukkig maar, het ligt aan mij…:-)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.