21 augustus 2012 om 00:00
iBOOD

Peugeot Luxe 27 cm peper- en zoutmolen set

Je hebt zojuist je nieuwe boek van Jamie Oliver opengeslagen en nu ga je als het goed is binnen 30 minuten een maaltijd bereiden. Meteen al kom je tot de conclusie dat je van alles nodig hebt om die maaltijd te kunnen bereiden. Zoals in bijna elk kookboek te vinden is, is het gebruik van verse peperkorrels en lekker zeezout een echt vereiste voor een goede maaltijd. Maar ja om nu hele peperkorrels door je vers bereidde maaltijd te doen is misschien wat té enthousiast. Gelukkig bieden deze luxe Peugeot peper- en zoutmolen dan uitkomst! Al jaren voordat de eerste auto van Peugeot van de band rolde, werden er van dit merk al peper- en zoutmolens verkocht. Deze molens zijn dan ook in de meest exclusieve restaurants zowel in de keuken als op de tafels te vinden. Dit vanwege de handzaamheid, duurzaamheid en de luxe uitstraling van het product. Peugeot geeft niet voor niets 30 jaar garantie op het functioneren van het maalwerk natuurlijk! Een echte must-have voor zowel de “keukenhelden” thuis als voor de echte chef-koks!
  • Merk: Peugeot
  • Type: Fontainebleau Peper- en Zoutmolen
  • Kleur: Choco
  • Hoogte: 27 cm
  • Vervaardigd uit chocolade gelakt beukenhout
  • 30 jaar garantie op het functioneren van het maalwerk
  • 2 jaar garantie op het gehele product
21 augustus 2012 om 00:10
Kruidentuintje Gebruiker

Super! Vorigek eer had ik deze gemist! dat gebeurt me geen tweede keer!

21 augustus 2012 om 00:17
Peterthemeateter Gebruiker

Damn dit is van dat profiessionle keukenspul toch? schijnt echt super te zijn.

21 augustus 2012 om 00:20
Barry Cade Gebruiker

Hoi dat klopt, bij mij op werk gebruiken we ook dit soort molens. Die van mij is al 100x gevallen denk ik maar nog altijd top.

21 augustus 2012 om 01:17
giel7007 Gebruiker

besteld!

21 augustus 2012 om 02:01
Dennis.Even Gebruiker

Krijg je er ook peper en zout bij en waar moet ik over 25 jaar met een garantie probleem zijn?

21 augustus 2012 om 02:02
mhsmit Gebruiker

Vrome vroem;)

21 augustus 2012 om 07:19
Mr. Sky Gebruiker

Je zou het maar kunnen gebruiken…..

Besteld! ;-)

21 augustus 2012 om 07:34
peerdereet Gebruiker

Is zowel de peper- als de zoutmolen in dezelfde kleur? Geen tekentjes die aangeven wat het zout en wat de peper is? Das nie handig.

21 augustus 2012 om 07:38
ESteg Gebruiker

P‘tje bovenop schroef van pepermolen en S‘je bovenop schroef van zoutmolen.

21 augustus 2012 om 07:42
ebab54 Gebruiker

Peugeot is het beste merk voor pepermolens. Alle horecazaken gebruiken die. De mijne zijn besteld

21 augustus 2012 om 07:48
sandra_vdv Gebruiker

Besteld :-)

21 augustus 2012 om 07:50
ESteg Gebruiker

Jammer dat het alleen de donkere versie is, had de blank gelakte graag besteld!

21 augustus 2012 om 08:14
drimble Gebruiker

Hmm Peugeot 107 rijd ik al in, nu nog een peugeot voor op de keukentafel ;)

21 augustus 2012 om 08:41
Rolph Gebruiker

nice one! must have voor hobbykoks. besteld

21 augustus 2012 om 08:48
adonis1 Gebruiker

hebben deze molens ook verschillende maalstanden?

21 augustus 2012 om 09:15
Admin Admin Admin

De korrelgrootte is te wijzigen met het knopje bovenop de molens.

21 augustus 2012 om 09:17
evans Gebruiker

Ja Adonis, aan de schroefdopjes bovenop (waar P van ‘poivre’ en S van ’sel’ opstaat) kan je draaien. Hoe strakker hoe fijner en hoe losser hoe grover de mailing.

21 augustus 2012 om 12:00
uncle_sjohie Gebruiker

Bij deze versie doe je dat met het knopje bovenop, er zijn ook luxere varianten van Peugeot waarbij er aan de onderkant een verstelbare ring zit voor de maalgraad, dat zijn de versies met U-select.

21 augustus 2012 om 14:01
adonis1 Gebruiker

danku. denk er nog even over na ivm met de opmerking van sennah. als het knopje idd dient voor zowel het losdraaien (dus bijvullen) van de molen EN het instellen van de grofheid is dit een stuk ongemakkelijker dan de luxere varianten die onderaan het verstellen van de grofheid hebben. En aangezien ze zeker 10 jaar mee gaan…

21 augustus 2012 om 09:17
BountyHunter Gebruiker

Zijn er nog mensen die ervaring hebben met deze molens? ik ben benieuwd of ze echt zo goed zijn.

21 augustus 2012 om 09:19
evans Gebruiker

Ja, echt prima molens. Ik heb de kleinere versie en daar ben ik erg blij mee. Dit is een mooie aanbieding en ga deze dan ook bestellen.

21 augustus 2012 om 09:26
tubbies Gebruiker

Heb er eentje voor peper, draait bijna 10 jaar mee in ons huishouden. Nog geen reden om een nieuw setje aan te schaffen, dus prima apparaat!

21 augustus 2012 om 09:48
r-winb Gebruiker

Ja! Ze zijn echt super. In de winkel betaal je dit ook, maar dan per stuk! Het is dat we ze al hebben, anders nam ik ze zeker mee!

21 augustus 2012 om 09:52
Barbulete Gebruiker

Mijn set blanke molens draait letterlijk al ruim 25 jaar mee en werkt nog prima!

21 augustus 2012 om 10:39
sennah Gebruiker

Ik had er de vorige besteld en keurig ontvangen uiteraard. Worden nog altijd gebruikt.
Heb alleen één probleem met beide molens die ik wil aankaarten en waar iemand misschien een oplossing voor weet.
De schroefjes bovenaan dienen inderdaad om de grofheid in te stellen. Maar telkens ik de molen gebruik, draaien die schroefjes vanzelf los, en moet ik ze telkens tijdens het malen vastdraaien. Wanneer ik dus te lang draai komen ze telkens volledig los.

Iemand een oplossing?

21 augustus 2012 om 14:57
anne-marie-visser Gebruiker

Normaal gesproken zou ik dit soort probleem oplossen door er een ringetje tussen te zetten, maar ik weet niet of daar genoeg ruimte voor is.

21 augustus 2012 om 11:03
_Scot_ Gebruiker

Al een tijdje over gedacht en nu maar besteld.

De vrouw weet van niks dus mooi cadeautje.

21 augustus 2012 om 11:36
Adnarim89 Gebruiker

Ik heb ze ook maar besteld, ben benieuwd!

21 augustus 2012 om 11:38
AMINAMEN Gebruiker

Er staat “set”, gaat ‘t hier dan om één voor ‘t zout en één voor de peper? of gaat ‘t hier om één die voor beide gebruikt kan worden?

21 augustus 2012 om 17:20
dendo Gebruiker

Was een mooie aankoop geweest.

Helaas nu pas thuis van het werk, en helaas nu al uitverkocht.

21 augustus 2012 om 17:29
rvineveld Gebruiker

Potverdrie. Inderdaad ook net te laat. Komen ze nog beschikbaar in een nabestelling / levering oid?

Zou top zijn.

21 augustus 2012 om 20:34
Moderator Renate Moderator

Beste, dit product is in het verleden al eerder op iBOOD verschenen. Het kan dus zijn dat het op retour komt, maar zeker kan ik daar geen antwoord op geven. iBOOD geeft dit namelijk nooit prijs, of en wanneer moet ik je dus verschuldigd blijven.

21 augustus 2012 om 17:36
purno29 Gebruiker

ik ben ook helaas nu pas uitwerk en dus te laat jammer.

21 augustus 2012 om 18:04
Samenvatting8 Gebruiker

Pff had zo ook graag willen kopen..

21 augustus 2012 om 19:36
Freakzorz Gebruiker

bleh te laat XD

21 augustus 2012 om 20:54
Robertb78 Gebruiker

Beetje jammer dat ze er zo weinig van in voorraad hebben!! Hier kan iBOOD van leren voor de volgende keer met zulke topproducten.

21 augustus 2012 om 21:34
Moderator Renate Moderator

Beste, iBOOD levert niet uit voorraad. iBOOD maakt vooraf een contract met de leveranciers waarin een aantal zaken zijn opgenomen. Uiteraard specificaties, levertijd, en prijs van het product, maar ook het max. aantal te verkopen artikelen. We kunnen natuurlijk niet meer verkopen dan dat de leverancier in huis heeft, en/of op afzienbare tijd kan produceren, ook moeten andere afnemers nog bevoorraad kunnen worden.
Hopelijk kunnen we het product nogmaals aanbieden in de toekomst, maar helaas kunnen we daar geen uitsluitsel geven.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.