19 augustus 2012 om 00:00
iBOOD

Angry Birds action game + 4 uitbreidingssets

Iedereen die het afgelopen jaar niet in een g rot heeft gewoond moet bekend zijn met het woestgeniale spel Angry Birds. Relaties liepen op de klippen, studenten zakten massaal, en in Griekenland leidde het spel tot een dusdanige chaos dat we nu met een crisis zitten. Waargebeurd? Mwoah dat weten we niet zeker. Maar een ding is honderd procent zeker, de game was geniaal. Simpel edoch meer verslavend dan sigaretten. Maar ja het was wel een beetje singleplayer avontuur en daar komt vanaf vandaag verandering in! Na het succes van de Angry Birds kermis attracties waarbij je met een katapult de vogels op de biggen moet schieten kun je nu het fysieke “bordspel” in huis halen. In een zak gevormd naar een van de boze vogels vind je alles wat je nodig hebt om je eigen Angry Birds level te maken. Aan de binnenkant van deze vogel vind je het speelveld waarop jij met jou vogelvrienden de strijd aan gaat. Nadat je het spel hebt uitgepakt en neer gezet slinger je de boze vogels met een bloedgang op de houtenblokken af en probeert zo veel mogelijk punten te halen. Dit doe je natuurlijk door de biggen die de eieren willen stelen kapot te katapulteren, net als in de game op de telefoon. Dit spel staat garant voor een intens gezellige maar zeker niet minder strijdlustige avond met vrienden. Doordat het veld in de vogel zit kun je deze ook gemakkelijk buiten in de tuin leggen zodat je overdag in het zonnetje je vrienden eens een vogelpoepie kan laten ruiken! Om de boel natuurlijk wat completer te maken wil je wel alle vogels tot je beschikking hebben, niet waar? Daarom zit er in deze set wat extra! Meer Vogels!! Naast de rode en de gele vogel zitten ook de zwarte, de witte en de groene vogel. Maar ja dan wordt het wel een heel oneerlijke strijd heh? Dus vind je ook een extra varkentje in de set! Waar wacht je nog op!? Dit is een dikke must-have voor elke vogelliefhebber!
  • Merk: Tactic
  • Type: Angry Birds action game
  • Geniaal vermaak voor jong en oud met gekke boze vogels!
  • Totale inhoud:
  • -Angry Birds action game
  • -Groene vogel
  • -Witte vogel
  • -Zwarte vogel
  • -Groene varkentje
  • Aantal spelers: Oneindig, hoe meer spelers hoe meer vreugd!
  • Komt in een handige bewaarzak in de vorm van een Angry Bird
  • Wettelijke garantie 2 jaar
19 augustus 2012 om 00:06
bartvff Gebruiker

Ter info : niet spelen met een oneindig aantal spelers, hoor! Het zal dan oneindig lang duren eer je weer aan de beurt komt…

19 augustus 2012 om 00:07
Mensje van Steen Gebruiker

GENIAAL!! Die heb ik helemaal kapotgespeeld toen ie net op de iphone was!

19 augustus 2012 om 00:08
Sherrif8 Gebruiker

Lol ik heb die kermis attractie gezien. staat nu in hoorn!

19 augustus 2012 om 00:17
Barry Cade Gebruiker

Grappig dat ze dat zo doen in die vogel als zak. Leuk ook dat er extraatjes zijn.

19 augustus 2012 om 00:22
CUnknown Gebruiker

Ben ik de enige die het jammer vind dat er maar zo weinig blokjes in de set zitten? Je kunt met 3 blokjes niet erg creatief zijn.

19 augustus 2012 om 00:23
CUnknown Gebruiker

Of zitten er ook blokjes bij de uitbreiding? (Ik kan niet precies zien of het verpakking is, of een plastic blokje)

19 augustus 2012 om 00:35
oinkoink12 Gebruiker

dat zijn inderdaad ook blokjes

19 augustus 2012 om 00:37
mitjeibood Gebruiker

Mooi man zo een spel, echt helemaal te gek dat ze die leipe dingen maar maken.

19 augustus 2012 om 01:03
sinikfr Gebruiker

vanaf welke leeftijd kan men dit spel spelen?

19 augustus 2012 om 09:25
bobby G Gebruiker

Ik ga hem bestellen, kunnen we vast met maten een drinkinggame vam maken!

19 augustus 2012 om 09:50
krieter Gebruiker

Dit is waarschijnlijk een leuk cadeautje voor onze kleinkinderen, toch enkele vraagjes:

Is dit spel geschikt voor kinderen van 6 & 9 jaar?

En hoe moet ik mij dat spel voorstellen?

Is dat op een bord zoals bvb monopoly?

19 augustus 2012 om 10:45
oinkoink12 Gebruiker

Tis een gooispel :)

19 augustus 2012 om 09:52
dokken Gebruiker

Als je ‘t spel al eens wil zien:

(reclame)

(review)

19 augustus 2012 om 10:25
caryntjen Gebruiker

Heb hem dan ook maar aangschaft :).

19 augustus 2012 om 22:08
obelixer Gebruiker

Geweldig! 4 blokjes hout, 4 pluche beestjes, plastic lapje en een katoenen zak voor maar €40.-

zaten er nou ledjes in en de CD met thema muziek erbij dan was het nog mooier.

Ik wacht op de Angry Birds space uitvoering, die pluche dingen zijn dan vast gevuld met helium !!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.