20 augustus 2012 om 00:00
iBOOD

Webprint Voucher t.w.v. €60,- voor o.a. fotoboeken, plexiglas en foto’s op canvassen

Tegenwoordig nemen we met het grootste gemak van elke situatie die we tegenkomen foto’s. Aapjes in de dierentuin, een giraf die de auto aflikt in Safaripark Beekse Bergen. Een panorama shot vanaf een hoge kerk in Florence, of gewoon een supermooi heuvellandschap. Dit alles is natuurlijk gemakkelijk op te slaan op USB sticks, NAS servers en harde schijfjes. Het grote nadeel is dat het niet echt tastbaar is. En om je oma nou op je NAS even de foto’s te laten zien, nee. De charme van foto’s zijn toch echt gewoon fysieke plaatjes van jouw reizen en avonturen. Dus zet jouw digitale vakantiefoto’s, babyfoto’s of kroegfoto’s om in een mooi fotoboek! Bij Webprint is dit in een handomdraai geregeld. Met een tegoed van 60 euro kun je echt alles van de Webprint website laten maken. Ja je leest het goed, geen haken en ogen. De coupon met een waarde van 60 euro is geldig voor alles uit het assortiment. Dus je kunt canvassen, posters of puzzels laten maken. Maar ook Foto’s op plexiglas, of op aluminium. En heb je helemaal zin in iets geks, maak dan je foto’s op een bierviltje waar door jou feestje echt uniek is. Of hoe geniaal is het als de chef op de placemats staat als je iemand hebt uitgenodigd om te komen eten? Dus waar wacht je nog op, verander je foto’s zo snel mogelijk van MB’s naar mooie fotoboeken!
  • Merk: Webprint
  • Type: 60 euro voucher
  • De waardebon heeft een waarde van 60€
  • Voucher is geldig tot 21 november
  • Je ontvangt na aankoop van de waardebon een code, te gebruiken op www.webprint.nl of www.webprint.be
  • Deze waardebon is geldig voor álle producten die aangeboden worden op Webprint.nl & Webprint.be
  • LET OP! 1 voucher per persoon.
  • De waardebon kan niet gecombineerd worden met andere promoties.
  • De waardebon code vul je in tijdens het afrekenen wanneer je van plan bent om je producten te betalen.
  • Het tegoed dient in 1 keer gebruikt te worden.
20 augustus 2012 om 00:06
BountyHunter Gebruiker

Geinig, ik heb dit ooit besteld voor iets van een andere. die was wel ok maar dit ziet er wel heel goed uit.

20 augustus 2012 om 00:10
Patty Koot Gebruiker

Tof! normaal kun je met een voucher vaak geen plexiglas of aluminium doen. dit keer dus wel!

20 augustus 2012 om 00:17
peterdropveter Gebruiker

Hmm net terug van vakantie in zuidfrankrijk. mooie plaatjes geschoten. een photoboek en canvas zie ik wel zitte.

20 augustus 2012 om 00:18
Bas_De_Beer Gebruiker

Leuk dat je dit keer wél alles van het hele assortiment kan bestellen!

20 augustus 2012 om 00:46
krimsonite Gebruiker

@Webprint-Expert Hoe zit het met de levering en verzendingskosten naar België?

20 augustus 2012 om 10:58
Official Product Expert Webprint-Expert Official Product Expert

Voor verzending naar België, worden dezelfde prijzen gehanteerd als binnen Nederland.

Dit geldt overigens ook voor naar Frankrijk en Duitsland.

20 augustus 2012 om 02:08
drogi Gebruiker

@Webprint-expert;

Op de website staat 30% korting op de ‘exclusief’ fotoalbums… Geldt deze coupon ook in combinatie met deze actie?

Het is een actie en geen promo… Want dan neem ik er zeker 1!

20 augustus 2012 om 11:11

De code is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. Dit heeft te maken dat er enkel maar 1 actiecode/vouchercode/etc. tegelijk ingevoerd kan worden per bestelling.

Een bestaande korting van bijv. 30% wordt derhalve middels een soortgelijke code verwerkt.

20 augustus 2012 om 02:24
henzay Gebruiker

Moet je alles in 1 keer opgebruiken of kan je bv een keer 20 euro en volgende keer nog is?

20 augustus 2012 om 11:59

De voucher dient inderdaad in 1 keer gebruikt te worden.

20 augustus 2012 om 03:53
Rockefeler2 Gebruiker

I would like to ask iBOOD support if i can use this voucher for buying a photobook as well or just for one of the prints (e.g.  plexiglas, canvas…) which are on the screen in offer?

20 augustus 2012 om 11:16

You can use the voucher for every product we offer at our website.
But you can’t use it in combination with other promotions.

20 augustus 2012 om 08:31
krijgsheer Gebruiker

Iemand ervaring met afdrukken op aluminium bij webprint? Zoek nog iets leuk voor in mijn living te hangen.

@Webprint-Expert:

Zie dat bij geborsteld aluminium het grootste formaat 80 * 60 cm is, zijn er plannen om nog grotere formaten aan te bieden?

20 augustus 2012 om 12:10

Dit kunnen we helaas niet zeggen, aangezien het voor zover onbekend is. Uiteraard kan het zijn dat wij in de toekomst maten toevoegen.

20 augustus 2012 om 08:47
Mattie85 Gebruiker

@@Webprint-Expert In de productomschrijving staat dat dit voucher alleen geschikt is voor de website Webprint.nl/BE. Bij het openen van deze website verschijnt de error 404 ‘Webpagina niet beschikbaar’. Wanneer ik dan navigeer naar het menu en klik op ‘Foto op plexiglas’ word ik genavigeerd naar de Nederlandse website van Webprint.nl. Is op de Nederlandse site aanbieding wel gewoon geldig?

Ik wil graag 2x van deze aanbieding gebruik maken maar wel met duidelijkheid over waar deze korting nu precies geldig is!

20 augustus 2012 om 08:53
Mattie85 Gebruiker

Zal mijn vraag even anders formuleren :) : het voucher is van toepassing op alle producten van Webshop.nl of alleen op Webshop.be?

20 augustus 2012 om 11:21

Je kunt het gebruiken op de website van Webprint.nl / Webprint.be het maakt geen verschil.

Zodra je naar Webprint.be gaat, wordt je in principe doorgelinkt naar Webprint.nl en qua verzendkosten etc. blijft alles gelijk als die van Webprint.nl

20 augustus 2012 om 08:51
A_Mol Gebruiker

Mooie deal. Ik heb direct besteld

@Webprint-Expert:
Ik maak fotoboeken wegens een familievakantie. Ik kan 1 voucher bestellen (gedaan) en gebruik deze voor mijn fotoboek.
Als familie ook voucher gaat bestellen, kunnen zij dan gebruik maken van de voucher via mijn webprint-account? Of is per webprint-account slechts 1 maal deze betaalcode mogelijk? Dat zou vervelend zijn, omdat de fotoboeken dan meerdere malen moeten worden aangemaakt, terwijl kopie naar ander account niet mogelijk is.

20 augustus 2012 om 12:16

Zoals in de actievoorwaarden wordt vermeld, mag er enkel 1 voucher per klant besteld worden. Ook het gebruik via Webprint mag enkel 1 per klant.

20 augustus 2012 om 09:17
creto Gebruiker

Zooo das echt een leuke. Vooral omdat je echt veeeeeet veel dingen kan doen. Ik ga bierfiltjes kopen voor op mijn verjaardag. das lache!

20 augustus 2012 om 09:37
drimble Gebruiker

Grappig. ik wil wel zo een plexiglas ding. ik zie dat ie normaal al een beetje 20-30 euro zijn. nu kan je meteen meer nemen.

20 augustus 2012 om 10:24
Theo_van_Rijt Gebruiker

@Webprint-Expert:

Kan men voor 1 voucher meerdere artikelen bestellen, en zo ja, moet dit dan in één bestelling?

Bij voorbeeld 2 verschillende albums.

20 augustus 2012 om 11:36
psycoxl Gebruiker

Dit wil ik ook graag weten aangezien je bij Webprint niet meerdere producten tegelijk kan bestellen(wat betekent elke keer verzendkosten)

20 augustus 2012 om 12:09

Men kan eenzelfde producten vaker bestellen. Echter verschillende producten (zoals 2 verschillende albums) zal niet lukken.

Er zijn echter wel uitzonderingen. Meerdere Foto’s, placemats en posters van hetzelfde formaat kunnen samen in één bestelling verzonden worden.

20 augustus 2012 om 15:52
skatie Gebruiker

vallen tuinposter onder deze uitzonderingen? m.a.w: kan je 2 tuinposter van hetzelfde formaat maar andere foto in een bestelling?

vallen babyromper onder deze uitzonderingen? m.a.w. kan je meerder babyrompertjes bestellen met verschillende opdruk in dezelfde bestelling?

20 augustus 2012 om 13:14
Darksoul Gebruiker

@Webprint-Expert:

Kan je de voucher ook gebruiken voor het afdrukken van foto’s?

20 augustus 2012 om 13:31

Uiteraard kan het gebruikt worden voor het afdrukken van foto’s. We bieden losse foto’s al aan vanaf EUR 0,06 per stuk.

20 augustus 2012 om 14:26
koenr01 Gebruiker

Kan ik hiermee ook cadeau bonnen bestellen?

20 augustus 2012 om 21:39

Nee, het is niet mogelijk een cadeaubon te bestellen.

20 augustus 2012 om 15:54
hberenst Gebruiker

is met deze bon ook tuindoek te bestellen?

20 augustus 2012 om 16:23

Uiteraard;

Tip; lever hoge kwaliteitsfoto’s aan voor een nog beter resultaat bij grote afdrukken van bijv. 60 x 80 cm.

20 augustus 2012 om 17:57
hikoisan Gebruiker

Zelfde vraag… kan ik 2 canvasdoeken van 60 x 60 bestellen maar met andere foto en hiervoor de voucher gebruiken? En de rest bijbetalen…

Of kan ik slechts 1 canvasdoek bestellen? Wat met het restgeld?

20 augustus 2012 om 20:20

Hier geldt hetzelfde antwoord als op bovenstaande vraag.

20 augustus 2012 om 18:37
els.westhovens Gebruiker

Is deze aanbieding dan enkel nuttig als je 1 groot item wil laten drukken?
Want met twee dezelfde canvassen ben je toch niets!

20 augustus 2012 om 18:45
hikoisan Gebruiker

juist ! Dit is ook een bedenking dat ik maak… Graag reactie van de expert aub…

20 augustus 2012 om 20:24

Je hoeft niet 1 groot item te bestellen. Er zijn een aantal producten waarvan je er meerdere in 1 bestelling kunt plaatsen. Dit geldt voor foto’s, posters van hetzelfde formaat en placemats.

20 augustus 2012 om 19:14
jessinha Gebruiker

Vallen de verzendkosten en verwerkingskosten op de website ook onder de vouchercode? Of alleen het product?

En is het ook mogelijk dan om bv 400 losse foto’s te bestellen en dan bv een kalender erbij of kan dat niet? Of iets anders om het bedrag op te maken?

20 augustus 2012 om 20:26

Verzend- en verwerkingskosten zijn inclusief.

Het is niet mogelijk om binnen 1 order losse foto’s en een kalender te combineren.

20 augustus 2012 om 20:37
jessinha Gebruiker

belachelijke actie dan. laat maar zitten, moet ik zeker 1000 fotos gaan bestellen. beetje idioot.

20 augustus 2012 om 20:06
krimsonite Gebruiker

Besteld. Heb nog een mooie foto liggen die ik al een tijdje wou afdrukken!

20 augustus 2012 om 20:26

Fantastisch, we wachten je bestelling af!

20 augustus 2012 om 20:14
dorothevalk Gebruiker

kan ik een fotoalbum van 21 x 21 cm +  een foto op canvas + losse foto’s, tegelijk bestellen van de voucher?

20 augustus 2012 om 20:27

Het is niet mogelijk om deze producten in 1 bestelling te combineren.

20 augustus 2012 om 20:19

De voucher is te besteden op alle producten, niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen en dient in 1 keer besteed te worden. De vouchers zijn geldig tot en met 21 november 2012.

20 augustus 2012 om 20:29

NB: het is niet mogelijk om 2 tuinposters in 1 bestelling te plaatsen. Dit geldt ook voor de rompers.

20 augustus 2012 om 20:31

Er zijn een aantal producten waarvan je er meerdere in 1 bestelling kunt plaatsen. Dit geldt voor foto’s, posters van hetzelfde formaat en placemats.

20 augustus 2012 om 20:50
skatie Gebruiker

“Je hoeft niet 1 groot item te bestellen. Er zijn een aantal producten waarvan je er meerdere in 1 bestelling kunt plaatsen. Dit geldt voor foto’s, posters van hetzelfde formaat en placemats.”

Mijn vraag is nog steeds niet beantwoord:

vallen onder een aantal producten ook babyrompers en tuinposters?

M.a.w kan je 2 tuinposters bestellen van hetzelfde formaat maar met een andere opdruk in dezelfde bestelling?

kan je meerder babyrompertjes bestellen van hetzelfde formaat in een bestelling?

20 augustus 2012 om 20:54

De producten waarvan je er meerdere in 1 bestelling kunt plaatsen zijn: foto’s, posters van hetzelfde formaat en placemats.

Dit geldt dus niet voor het restant van het assortiment en dus ook niet voor tuinposters en rompertjes.

Excuses voor de verwarring! Mochten er verder nog vragen zijn stel ze gerust.

20 augustus 2012 om 21:00
dorothevalk Gebruiker

dan heb ik nog een vraag, want ik snap het nog niet goed; wat kan ik dan wel bij een fotoalbum bestellen om het geld op te maken?

20 augustus 2012 om 21:03

Je kunt een bestelling van een fotoalbum niet combineren met andere producten. Wel kun je er voor kiezen om bijvoorbeeld extra pagina’s toe te voegen aan je album en om het album deze keer in bijvoorbeeld “luxe” of “exclusief” uit te laten voeren.

20 augustus 2012 om 22:22
stame Gebruiker

@Webprint-Expert:

Kan je wel twee keer een foto op plexiglas afdrukken met deze actie?

Oftwel 2 keer een plexiglas, maar wel met dezelfde foto?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.